abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53468475
De PC ports van PES zijn altijd al een tikkie gaar en onstabiel geweest. Spelen op een console is daarmee vergeleken een verademing. Maar jullie hebben weer de patches.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_53468505
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 19:54 schreef Cheiron het volgende:
Wat een tegenvaller zeg:
- geen 1440*900 resolutie
- De bal klinkt alsof hij lek is
- In windowd modus is alles een beetje stroperig
- in fullscreen modus (max 1024*768 ) draait hij op 2* de snelheid.. zoals die optie in Pes6...

Het is verdorie toch geen beta?!
Ik speel in 1280*1024
Draait prima, speelt lekker. Ziet er erg mooi uit en de bewegingen van de spelers zijn nog beter geworden.
Op de Demo af te gaan ga ik hem dit jaar wel kopen
pi_53468521
Pes 6 speelde uitstekend. Nog iets irritants: dat wachten op het fluitje van de scheids bij een vrije trap: FLUIT MAN, wacht niet eerst 4 seconden...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_53468619
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Pes 6 speelde uitstekend. Nog iets irritants: dat wachten op het fluitje van de scheids bij een vrije trap: FLUIT MAN, wacht niet eerst 4 seconden...
Wen je wel aan, wedstrijd in de demo duurt niet zo lang. Maar in de Full version kun je dat allemaal zelf instellen
pi_53468648
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Cheiron het volgende:
Zeker niet overal.

Over die vrije trappen heb je gelijk... dat duurt echt te lang. Vind de scheids bij vlagen ook belachelijke rode kaarten uitdelen trouwens.
...war never changes
pi_53468676
Dus niemand heeft hier er hier last van? Dat als je de overtreding of goal (poging) terug ziet dat dan een stuk langzamer is en ook een soort van hapert? Want ik heb dit bijvoorbeeld niet met PES6.
pi_53469012
Ja, maar dat is redelijk logisch: dan geeft het spel de poppetjes wat meer detail, en is dus ook zwaarder voor je computer.

Nee, deze demo heeft mij zwaar aan het twijfelen gebracht. Eerst was dit voor mij een must-buy, daar had ik geen demo voor nodig, maar deze demo stelt mij echt HEEL erg teleur. Wel zoiets nutteloos als een bank laten zien, maar nog steeds geen replay als de bal achter is gegaan.

Dat soort simpele dingen... en het voelt stroperig aan, en de bal klinkt debiel bij mij. Nee, ik wacht nog rustig af
pi_53469122
Ik vind hem ook wel sneller gaan dan pes6, maar dat kan ook komen omdat je met pes6 soms met slechtere teams speelt die native al traag spelen. In deze demo speel je met de beste/betere teams in de wereld waardoor het tempo standaard hoog ligt.
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  dinsdag 25 september 2007 @ 20:33:16 #209
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53469131
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:14 schreef Un4 het volgende:

[..]

Zeker niet overal.

Over die vrije trappen heb je gelijk... dat duurt echt te lang. Vind de scheids bij vlagen ook belachelijke rode kaarten uitdelen trouwens.
Daar heb ik ook last van. In zette een tackle in, maar mistte de speler, maar die viel wel Krijgt mijn speler gelijk rood
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_53469794
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef Cheiron het volgende:
Ja, maar dat is redelijk logisch: dan geeft het spel de poppetjes wat meer detail, en is dus ook zwaarder voor je computer.
Oke bedankt voor het antwoord. Maar hoe komt het dan dat ik dit niet bij PES6 heb?
pi_53470036
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 20:55 schreef Delichris het volgende:

[..]

Oke bedankt voor het antwoord. Maar hoe komt het dan dat ik dit niet bij PES6 heb?
PES2008 is nogal al wat veranderd op gebied van graphics dus daar heb je dan ook een beter PC voor nodig
pi_53471367
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:02 schreef andre347 het volgende:

[..]

PES2008 is nogal al wat veranderd op gebied van graphics dus daar heb je dan ook een beter PC voor nodig
Ik heb dat haperen ook op de 360 versie heur
pi_53471702
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:38 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Ik heb dat haperen ook op de 360 versie heur
Die loopt inderdaad zeker niet optimaal buiten 't spelen om. Die entrance-scene (die je alleen krijgt bij Brazilie - Argentinie) is helemaal een drama
X
X
X
pi_53471744
Dat kan toch niet? Heb je zoveel brute kracht tot je beschikking, krijg je een paar mannetjes niet eens soepel?
Toch nog 1 keer: klinkt bij andere mensen de bal ook alsof hij lek is?
pi_53471798
Hij is idd heel anders en gaat richting fifa kant op.. ik vind de gameplay even wennen maar het voelt wel allemaal wat 'vrijer' en minder scripted aan, vooral de dieptepaases
Brett Holman
pi_53471817
Ik wacht de console versie wel af
pi_53472728
ik zie nu pas dat er een demo is
pi_53473240
die bankshots ook.. altijd hetzelfde. Nuttig he.. Had er wat stats neergezet!
pi_53473277
Ik was erg skeptisch omdat ik PES6 echt kut vond vergeleken met de vorige versies. Onder voorbehoud ben ik nu weer redelijk optimistisch. Ik weet natuurlijk hoe erg de AI weer gaat kutten in andere wedstrijden. (Spelers die opeens geen bal meer raken etc. of door onzichtbare krachten worden tegengehouden.) Maar goed, schwalbes zijn niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Tijdens het testen stuk of 10 geprobeerd en uiteindelijk 1 penalty en 7 gele kaarten aan overgehouden. Spelers bewegen gelukkig ook wat atletischer, geen domme botsingen meer waarbij jouw speler compleet tot stilstand komt. Trucjes heb ik me nog niet echt in verdiept. Helaas zullen we wel weer last krijgen van "hero-players". C. Ronaldo heeft de bal echt bizar kort aan de voet en je kunt gewoon vrij door de verdediging lopen met die knakker.

Waar ik mij echter wel aan stoor en dat is tot nu toe in alle versies zo dat bij PES een soort vage horizontale lijn over 't scherm loopt elke zoveel seconden. Alsof het beeld vaag gerefreshed wordt ofzo. Ligt niet aan mijn monitor want het gebeurt alleen in PES. Weet niet of 't aan de knuppelige port ligt maar 't is vrij irritant.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_53473457
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik was erg skeptisch omdat ik PES6 echt kut vond vergeleken met de vorige versies. Onder voorbehoud ben ik nu weer redelijk optimistisch. Ik weet natuurlijk hoe erg de AI weer gaat kutten in andere wedstrijden. (Spelers die opeens geen bal meer raken etc. of door onzichtbare krachten worden tegengehouden.) Maar goed, schwalbes zijn niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Tijdens het testen stuk of 10 geprobeerd en uiteindelijk 1 penalty en 7 gele kaarten aan overgehouden. Spelers bewegen gelukkig ook wat atletischer, geen domme botsingen meer waarbij jouw speler compleet tot stilstand komt. Trucjes heb ik me nog niet echt in verdiept. Helaas zullen we wel weer last krijgen van "hero-players". C. Ronaldo heeft de bal echt bizar kort aan de voet en je kunt gewoon vrij door de verdediging lopen met die knakker.

Waar ik mij echter wel aan stoor en dat is tot nu toe in alle versies zo dat bij PES een soort vage horizontale lijn over 't scherm loopt elke zoveel seconden. Alsof het beeld vaag gerefreshed wordt ofzo. Ligt niet aan mijn monitor want het gebeurt alleen in PES. Weet niet of 't aan de knuppelige port ligt maar 't is vrij irritant.
Dat laatste is een tearing probleempje: bij de settings force v-sync aanzetten en dan is het grotendeels weg. Ik heb het nu alleen nog in de cutscenes.
pi_53473466
ik heb hem net gedownload. alleen ik krijg telkens een foutmelding als ik hem wil uitpakken met winrar of 7zip .
de foutmeldingen zijn:
1.onverwacht einde van archief
2. archief heeft onbekend formaat of is beschadigd
pi_53473517
Corrupte download, opnieuw proberen en zorgen dat je voldoende schijfruimte hebt
Brett Holman
pi_53473538
dan is ie niet compleet denk ik. is je binnengehaalde bestand wel rond de 1,1 gig?
pi_53473540
fuck 2 uur voor niks gedownload
pi_53473557
van gamershell heb ik hem en ja hij is 1,09 GB
pi_53474195
bij mij doet de gamerhell versie het ook niet
pi_53474248
zal wel een bug zijn dan, vanmiddag werkte het nog prima
pi_53474513
Die van Gamershell is corrupt inderdaad. Heb 'm na die misser van Usenet gehaald en die doet 't prima.
pi_53474761
og meer mensen last van haperingen enz? heb een nvidia 7900gt kaart dus het lijkt me dat dat geen probleem mag zijn..
pi_53474773
Van Gamershell heb ik gedownload en die is nu aan het installeren. Gaat wel traag overigens dat installeren.
pi_53474885
ik was m net ook aan t downloaden op 72% bleef ie hangen kon ik weer opnieuw beginnen.
pi_53475090

volgens mij hebben meer mensen het doorgekregen dat er een demo is
pi_53475189
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal .

De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.

Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van de setting mag ik alleen medium doen..

Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
pi_53475564
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:25 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net 1 minuut gespeeld (1 minuut in-game) en ik sta met 1-0 voor, eerste bal op goal .

De menu's vind ik erg goed uitzien, alleen het is wel winnen, ipv driehoekje moet ik nu rondje gebruiken om iets te cancellen in menu's. Ook is het weer een 100% port, alleen dit keer van de Xbox.

Hij is wel erg zwaar voor m'n pc, want hij loopt wat langzaam op sommige momenten en ik vind het belachelijk dat ikniet zelf mag kiezen want mn instellingen zijn.
Ik wil High hebben, maar van de setting mag ik alleen medium doen..

Straks kijken of het op een andere resolutie wel mogelijk is.
Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.

Welke videokaart heb je dan?
pi_53475604
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Jij hebt gewoon geen videokaart die PS 3.0 aankan, staat ook duidelijk erbij als je met je muis over de high settings gaat.

Welke videokaart heb je dan?
Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.

1 wedstrijd erop zitten, maar ik vind de balsnelheid vrij traag. Het bewegen gaat vreemd en kan ik de camerastand aanpssen of niet?

Ah dat lag aan de resolutie. Het spel liep wel vloeiend, maar wat trager. Nu loopt het wel snel.
pi_53476024
Waar kan je je settings veranderen dan?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53476034
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
pi_53476084
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef VoreG het volgende:
Ik heb net serieus zitten zoeken of de knop voor rennen was veranderd.
Dit is toch geen sprinten?! Het lijkt wel alsof ze met beton in de schoenen lopen
E toch?
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_53476256
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:38 schreef VoreG het volgende:

[..]

Radeon 9800 Pro, maar laat mij zelf bepalen of ik het wil of niet. Gaat het traag ingame verander ik het zelf wel.
Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.

Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
pi_53476304
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:00 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ehm, volgens mij begrijp je iets niet.

Dat heeft niks te maken met of het wel of niet langzaam loopt, jouw videokaart ondersteunt dat gewoon niet, dus kun je niet op high spelen.
Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
pi_53476407
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:02 schreef VoreG het volgende:

[..]

Prey of Oblivion zou mijn videokaart dan ook niet moeten ondersteunen, maar daar heb ik wel zelf de keuze of ik op Ultra High wil spelen.
Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
pi_53476644
Ik zit me echt kapot te ergeren aan dat 'rennen' van die spelers. Het lijkt wel snelwandelen, qua snelheid en ook qua idioot loopje. Het lijkt alsof ze moeten schijten, maar zo hard rennen ze dan weer niet.

Het schietsysteem ben ik wel erg tevreden over. Ballen gaan tenminste voor het grootste deel op doel af ipv kilometers naast als je schuin naar de goal komt rennen.
Al heb ik de keepers wel weer op de gebruikelijke blunders kunnen betrappen, ballen doorlaten die vlak naast hun komen etc.

Is het lob systeem trouwens weer veranderd? Ik moet weer zoeken naar hoe ver ik de schietknop moet indrukken bij het lobben, ben ernog niet helemaal uit .
pi_53476698
Jah is veranderd, lijkt weer makkelijker te zijn
Brett Holman
pi_53477582
quote:
Op woensdag 26 september 2007 00:06 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Volgens mij eisen die spellen dat dan ook niet...
Ik lees nu pas dat je het over een bepaalde optie hebt, dan kanhet inderdaad kloppen dat het niet werkt .

Ik heb niet echt een positief gevoel bij deze demo.. Zal het morgen wel uittypen .
  woensdag 26 september 2007 @ 06:55:40 #245
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_53478622
Is het te makkelijk geworden om te scoren?

Ik kan niet wachten tot ik 'm kan spelen, maar eigenlijk hoeft het ook weer niet. Aangezien ik PES 6 nog elke dag speel sinds de release vorig jaar en deze me eigenlijk perfect bevalt. Het idee dat het scoren vergemakkelijkt is spreekt me in ieder geval niet aan, al hoop ik dat dit overtrokken is... ?
  woensdag 26 september 2007 @ 08:54:52 #246
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53479278
Mijn videokaart trekt het niet meer , terwijl PES6 nog vloeiend liep...
Verder zien de menu's enzo er goed uit
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_53479417
Over het scoren: ik moest wel enorm wennen aan het schieten op doel. Bij PES6 moest je echt even tappen omdat je anders de bal het stadion uit schoot. In PES7 had ik de eerste 10 minuten alleen maar rollertjes op de keeper

Zowiezo is de hele schotkracht aangepast geloof ik. Ook bij corners werkt het anders lijkt.
pi_53484804
het schietsysteem is verbeterd !!
  woensdag 26 september 2007 @ 13:40:11 #249
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53485667
Die schwalbes kunnen bij mij nog echt niet. Mijn speler wil niet eens vallen Ik zag hier staan dat je RB + LB + LT in moest drukken. deze drie totsen zijn op mijn toetsenbord E + Q + Z. Maar als ik deze drie tegelijk indruk, doet de speler niets wat op een schwalbe lijkt of op een overtreding van de tegenstander.

Maar ik zal wel noob zijn op dit gebied

Ik zal eens moeten gaan oefenen hierop op beginners mode denk ik
Fuck the EBU.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:43:37 #250
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53485779
Je moet gewoon een controller halen
29.10 Novastar HMH
  woensdag 26 september 2007 @ 13:45:13 #251
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53485823
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet gewoon een controller halen
ik kan 'em ook gewoon voor de PSP halen ipv voor de PC. Hoef ik ook geen controller te halen
Fuck the EBU.
pi_53485877
Ik wil hem op de xbox spelen wanneer komtie uit
pi_53487234
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die schwalbes kunnen bij mij nog echt niet. Mijn speler wil niet eens vallen Ik zag hier staan dat je RB + LB + LT in moest drukken. deze drie totsen zijn op mijn toetsenbord E + Q + Z. Maar als ik deze drie tegelijk indruk, doet de speler niets wat op een schwalbe lijkt of op een overtreding van de tegenstander.

Maar ik zal wel noob zijn op dit gebied

Ik zal eens moeten gaan oefenen hierop op beginners mode denk ik
Hier lukt het prima, je moet ze echt alle 3 tegelijk induwen met de bal aan de voet..

ps: je kunt ze natuurlijk ook onder 1 knop binden met een keybinder
Brett Holman
  woensdag 26 september 2007 @ 15:11:56 #254
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53488368
Net ff geoefend met Brazilië tegen Turkije op Beginners-mode op die schwalbe. Het was me nog niet gelukt, maar in de eerste helft wel twee strafschoppen gekregen en benut. De keeper van Turkije (Rüstü) dook naar de bal en pakte de bal, en raakte daarna mijn speler die de bal had. Mijn speler struikelde hierdoor een beetje en gelijk floot de scheids voor een strafschop. Ik heb de herhaling een paar keer bekeken, maar ik kon de keeper niet op iets onregelementairs betrappen.

Mijn tweede wedstrijd:
Opnieuw Brazilië - Turkije

mijn eerste schwalbe is "gelukt" Al kostte het me wel een gele kaart. Dus in feite is het ook weer mislukt, maar iig het begin is er
Voor de rest geen schwalbes kunnen maken.

Derde wedstrijd: tegenstanders durven niet in de beurt van mijn speler te komen, dus het maken van schwalbes kon niet.
Fuck the EBU.
pi_53488476
quote:
Op woensdag 26 september 2007 06:55 schreef pfaf het volgende:
Is het te makkelijk geworden om te scoren?

Ik kan niet wachten tot ik 'm kan spelen, maar eigenlijk hoeft het ook weer niet. Aangezien ik PES 6 nog elke dag speel sinds de release vorig jaar en deze me eigenlijk perfect bevalt. Het idee dat het scoren vergemakkelijkt is spreekt me in ieder geval niet aan, al hoop ik dat dit overtrokken is... ?
Het schieten is realistischer geworden, als je in PES 6 van de zijkant kwam aanlopen dan kreeg je af en toe een pegel richting cornervlag. Je hebt nu veel meer acties die je in het echt ook zit, tegen de paal, een goede redding van de keeper etc etc.
pi_53488535
Overigens wordt het bij mij ontzettend traag als ik een achterbal moet nemen of als ik een corner krijg. Als je echter dan weer het overzicht krijgt is alles weer normaal..
  woensdag 26 september 2007 @ 15:21:59 #257
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53488624
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil hem op de xbox spelen wanneer komtie uit
als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijk uit
Maar om je vraag te beantwoorden is hieronder de officiele persrelease:

Konami Digital Entertainment GmbH heeft aangekondigd dat 25 oktober de release datumzal wordem voor de begeerde PES 2008 titel. Althans, de 25stewordt dé launch voor de PLAYSTATION®3, Xbox 360, PC-DVD, PlayStation®2, en de mobiele versies van de game;de PSP® (PlayStation®Portable) en de Nintendo DS versie volgen in november.

[ Bericht 15% gewijzigd door r.liong op 26-09-2007 18:07:22 ]
verpachten & verpachten
pi_53488987
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:21 schreef r.liong het volgende:

[..]

als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijkheid uit
Maar om je vraag te beantwoorden is hieronder de officiele persrelease:

Konami Digital Entertainment GmbH heeft aangekondigd dat 25 oktober de release datumzal wordem voor de begeerde PES 2008 titel. Althans, de 25stewordt dé launch voor de PLAYSTATION®3, Xbox 360, PC-DVD, PlayStation®2, en de mobiele versies van de game;de PSP® (PlayStation®Portable) en de Nintendo DS versie volgen in november.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:21:04 #259
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53490019
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef VoreG het volgende:
Overigens wordt het bij mij ontzettend traag als ik een achterbal moet nemen of als ik een corner krijg. Als je echter dan weer het overzicht krijgt is alles weer normaal..
Ik had het ook bij een herhaling.
Overzichtbeeld liep redelijk goed.
29.10 Novastar HMH
pi_53490066
60 fps normaal en 30-35 tijdens de herhalingen hier trouwens.
pi_53490082
Ik heb de 1e bug al te pakken.
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal .
pi_53490093
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
60 fps normaal en 30-35 tijdens de herhalingen hier trouwens.
Hier ook ongeveer.
pi_53490127
Op basis van de demo ga ik hem niet kopen denk ik. Ik download het spel eerst wel, kijken of het daar wel soepel loopt, want dit is niks...
  woensdag 26 september 2007 @ 16:26:09 #264
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53490131
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal .

Edit: En lukte het om te scoren?
Fuck the EBU.
pi_53490158
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Het was helaas in de 80e minuut, anders had ik de 10-0 wel kunnen halen, want er stond tot aan het einde van de wedstrijd geen keeper in de goal .
  woensdag 26 september 2007 @ 16:30:14 #266
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53490229
Ik ben benieuwd hoe hij op de PS2 gaat draaien. Daar is zeker geen demo voor uitgebracht, wel?
29.10 Novastar HMH
pi_53490341
Wat staat die camera vreemd als je een penalty tegen krijgt ...
pi_53490612
Ik heb gisteren spel gedownload en wilde ik hem installeren. maar toen kreeg ik probleem met installeren van demo .er is geen plaats genoeg op harddisk maar er is wel nog 5 gb over.
Weet iemand raad misschien?Op C schijf heb paar documenten en windows bestanden. Alleen de windowsbestanden nemen veel ruimte in.
pi_53490796
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die camera vreemd als je een penalty tegen krijgt ...
Ja, valt me ook op. Zal wel voor spanning moeten zorgen. Vrije trappen zijn ook af en toe dom van de AI. Keeper neemt vrije trap net naast doelgebied en speelt de bal laag. Dat verwachtte ik al dus ik schoof Crespo snel voor die verdediger zodat ik 'm gewoon in open doel kon intikken. Later met Crespo op open doel af, pakt er een m'n shirt beet waarna ik me iets te gretig laat vallen. Tweede geel voor Crespo...
pi_53490857
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef gs1905 het volgende:
Ik heb gisteren spel gedownload en wilde ik hem installeren. maar toen kreeg ik probleem met installeren van demo .er is geen plaats genoeg op harddisk maar er is wel nog 5 gb over.
Weet iemand raad misschien?Op C schijf heb paar documenten en windows bestanden. Alleen de windowsbestanden nemen veel ruimte in.
Op je C schijf moet je 3,5 gig vrij hebben. Konami heeft wat moeite met het goed programmeren van software.
pi_53491207
Net per ongeluk met C. Ronaldo

Kom op iemand afsprinten, nou.. sprinten.. dat gehandicapte geren, en ik haal de bal achter m'n standbeen langs om die speler te omspelen. Geweldige beweging is dat zeg .
  woensdag 26 september 2007 @ 17:13:33 #272
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_53491289
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Hahaha
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_53491354
Zo te horen word het spel over het algemeen toch wel goed ontvangen

Waar ik me mateloos aan irriteer is het geluid, hopen dat ze dit nog fixen in de full
Brett Holman
pi_53491412
Welke landen zitten er in de demo ??
pi_53491496
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef toma het volgende:
Welke landen zitten er in de demo ??
Brazilie, Argentinie, Spanje, Portugal, Turkije Frankrijk
pi_53491515
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef endr0me het volgende:

Waar ik me mateloos aan irriteer is het geluid, hopen dat ze dit nog fixen in de full
Ik irriteer me mateloos aan de 'poep-renners' het ziet er echt niet uit hoe ze rennen. Ook zijn de haperingen ontzettend irritant.
pi_53491531
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:16 schreef endr0me het volgende:

Eindelijk iemand die ook iets over het geluid zegt; wat is het bij jou? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of de bal ook bij anderen "lek" klinkt. Heel dof. Dan merk je opeens dat geluid een hoop toevoegt aan een game. Een enorme harde bal met een "pfff" geluidje lijkt toch een stuk minder hard opeens.
pi_53491589
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Eindelijk iemand die ook iets over het geluid zegt; wat is het bij jou? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig of de bal ook bij anderen "lek" klinkt. Heel dof. Dan merk je opeens dat geluid een hoop toevoegt aan een game. Een enorme harde bal met een "pfff" geluidje lijkt toch een stuk minder hard opeens.
Ja, maar ik denk dat het gewoon aan de strandbal ligt die Konami heeft uitgekozen, een blauwe bal kom op!
Ik heb dat geluid inderdaad ook.
pi_53491897
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:24 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Dat geluid idd.. net alsof je tegen een lekke bal schiet..

daarnaast klinkt het ook niet als je met de bal dribbelt...

dit zullen ze nog wel veranderen denk ik
Brett Holman
pi_53491981
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het was helaas in de 80e minuut, anders had ik de 10-0 wel kunnen halen, want er stond tot aan het einde van de wedstrijd geen keeper in de goal .
had je tegenstander zijn wissels al gebruikt?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53492021
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

had je tegenstander zijn wissels al gebruikt?
Dat weet ik niet meer. Volgens mij niet, want de max aan wissels dat ik heb gezien was 2 spelers in andere games.
pi_53492047
hoe kan ik beste min c schijf opruimen. wat gebeurt als op ''station comprimeren om schijfruimte te besparen'' aanklik??
pi_53492271
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef VoreG het volgende:
Net per ongeluk met C. Ronaldo

Kom op iemand afsprinten, nou.. sprinten.. dat gehandicapte geren, en ik haal de bal achter m'n standbeen langs om die speler te omspelen. Geweldige beweging is dat zeg .
dat truukje doet 'ie echt vaak, de smeerlap
pi_53492369
PES 2008 op de pc spreekt me niet aan. Heb net die demo een tijdje gespeeld (10 potjes ongeveer) en het is me toch een partij houterig qua gameplay. Lijkt meer op schaken (zonder dat het te moeilijk wordt) dan op vloeiend voetbal spelen. Groot pluspunt vind ik de graphics van de spelers. Zien er echt ubermooi uit. Jammer dat je dan in een troosteloze ambiance speelt (stadion, publiek, geluid) Die graphics zijn dan weer een stuk minder.

Kan iemand de vergelijking maken tussen de pc versie en de NEXT-GEN console versie? Want voor mij is de pc versie geen aanleiding om PES 2008 te gaan kopen.
pi_53492373
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer. Volgens mij niet, want de max aan wissels dat ik heb gezien was 2 spelers in andere games.
Bovendien moet er dan een veldspeler het keeperstenue overnemen.
pi_53492561
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef JustBlaze het volgende:
PES 2008 op de pc spreekt me niet aan. Heb net die demo een tijdje gespeeld (10 potjes ongeveer) en het is me toch een partij houterig qua gameplay. Lijkt meer op schaken (zonder dat het te moeilijk wordt) dan op vloeiend voetbal spelen. Groot pluspunt vind ik de graphics van de spelers. Zien er echt ubermooi uit. Jammer dat je dan in een troosteloze ambiance speelt (stadion, publiek, geluid) Die graphics zijn dan weer een stuk minder.

Kan iemand de vergelijking maken tussen de pc versie en de NEXT-GEN console versie? Want voor mij is de pc versie geen aanleiding om PES 2008 te gaan kopen.
Geen vergelijking, rechtstreekse port van de console versie..
Brett Holman
pi_53492971
quote:
Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bovendien moet er dan een veldspeler het keeperstenue overnemen.
Dat zou moeten ja, maar dat gebeurde dus niet.
pi_53493234
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef endr0me het volgende:

[..]

Geen vergelijking, rechtstreekse port van de console versie..
Dan kan 't nog wel anders spelen... PES 6 was ook port van PS2 en speelde toch anders.
pi_53493285
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan kan 't nog wel anders spelen... PES 6 was ook port van PS2 en speelde toch anders.
noem eens een verschil dan?
pi_53493341
Ik begin me echt te ergeren aan spel-snelheid. Die moet in de volledige versie (Xbox 360) een heel stuk omlaag.
X
X
X
pi_53493958
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het ging je toch om de graphics ? (althans dat begreep ik uit je post).. die zijn namelijk precies hetzelfde..

qua gameplay zullen er wel wat tweaks inzitten ja

en dat pes6 anders speelde dan de ps2 versie is bullshit, waren niet voor niets cross-compatible online
Brett Holman
pi_53494672
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:07 schreef endr0me het volgende:

[..]

Het ging je toch om de graphics ? (althans dat begreep ik uit je post).. die zijn namelijk precies hetzelfde..

qua gameplay zullen er wel wat tweaks inzitten ja

en dat pes6 anders speelde dan de ps2 versie is bullshit, waren niet voor niets cross-compatible online
Het ging mij nergens om... ik was namelijk niet de poster van het bericht. Ik reageerde slechts even tussendoor. Maar goed, zal wel aan de controller liggen dan... heb op PC een Logitech DA.

Maar goed, ik ga weer PES2008-en... hopelijk komt er snel een demo-enhancer.
pi_53494678
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:40 schreef toma het volgende:

[..]

noem eens een verschil dan?
Ik vind het op de PS2 trager speler (PES6). Het voelde gewoon heel anders aan.

Op Evo-Web zijn diverse mensen al bezig om te zoeken waar alles zit.
Wel leuk om te zien, ze hebben ondertussen al gevonden waar de gezichten zijn, waar de ballen etc etc .
pi_53494945
Yep klopt, hou dat topic ook nauwlettend in de gaten, kan gewoon geen oordeel vellen met die korte potjes steeds
Brett Holman
pi_53495053
Mensen, hou er wel even rekening mee dat deze demo snel is gereleased omdat FIFA ook nog met een demo kwam. Er zal ongetwijfeld heel wat veranderd zijn in de volledige versie, wat ook al aangegeven is door mensen met een nieuwere preview versie.
...war never changes
  woensdag 26 september 2007 @ 20:16:52 #296
152411 EvertonPride
we are the peoples club
pi_53495911
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:47 schreef Un4 het volgende:
Mensen, hou er wel even rekening mee dat deze demo snel is gereleased omdat FIFA ook nog met een demo kwam. Er zal ongetwijfeld heel wat veranderd zijn in de volledige versie, wat ook al aangegeven is door mensen met een nieuwere preview versie.
Dit is wel fijn nieuws inderdaad.
Mensen ook last van dat je de bal vaak te ver voor je uitspeelt en dat het bijna altijd niet meer haalbaar is om de bal dan in te houden? Dit probleem was in pes4 of 5 geloof ik ook en hadden ze toen de versie erna verbeterd maar dit lijkt weer aanwezig te zijn?
pi_53496124
De throughpasses lijken ook anders te werken. Normaal probeerde hij de bal voor de persoon te plaatsen, nu ook naast. Zorgt er wel voor dat je niet zo goed meer kunt rekenen op waar de bal komt..
pi_53496171
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:25 schreef Cheiron het volgende:
De throughpasses lijken ook anders te werken. Normaal probeerde hij de bal voor de persoon te plaatsen, nu ook naast. Zorgt er wel voor dat je niet zo goed meer kunt rekenen op waar de bal komt..
Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.
Het lobsysteem werkt weer heerlijk nu, gewoon normaal een bal kunnen lobben .

Heb ik trouwens al verteld dat die mannetjes niet normaal kunnen rennen?
pi_53496230
Ik vind de throughpasses well beter in deze versie. Net als crossballen en hoge steekballen.

@EP: Daar heb ik ook wel last van af en toe. Of dat ik met een speler een bal wil aannemen om hem vervolgens met een one-touch-beweging in een soort scherpe hoek probeer mee te nemen en hij de bal dan 4 meter van z'n schoen laat springen.

Ik ga weer op schwalbes oefenen.

@VoreG: Pas 20 keer. Ik vind 't bij sommige wel meevallen maar je ziet het gewoon heel erg bij de technisch begaafde spelers zoals de dunne Ronaldo en Ronaldinho. Die lopen gewoon alsof de bal een fluwelen pantoffel is met hun korte huppelloopje.

Heeft er iemand nog truukjes? Ben er al weer veel vergeten van vorige versies. Gebruikte ook eigenlijk alleen R2 (2 of 3 keer tappen) en zo'n marseillaise of zoiets met R-stick rondje draaien, maar wil nu wel die nieuwe dingen eens bekijken.
pi_53496320
Die lange ballen gaan trouwens erg raar, op de een of andere manier klopt de snelheid, de 'arc' en de hoogte gewoon niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')