ik kan 'em ook gewoon voor de PSP halen ipv voor de PC. Hoef ik ook geen controller te halenquote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Je moet gewoon een controller halen
Hier lukt het prima, je moet ze echt alle 3 tegelijk induwen met de bal aan de voet..quote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Die schwalbes kunnen bij mij nog echt niet. Mijn speler wil niet eens vallenIk zag hier staan dat je RB + LB + LT in moest drukken. deze drie totsen zijn op mijn toetsenbord E + Q + Z. Maar als ik deze drie tegelijk indruk, doet de speler niets wat op een schwalbe lijkt of op een overtreding van de tegenstander.
Maar ik zal wel noob zijn op dit gebied
Ik zal eens moeten gaan oefenen hierop op beginners mode denk ik
Het schieten is realistischer geworden, als je in PES 6 van de zijkant kwam aanlopen dan kreeg je af en toe een pegel richting cornervlag. Je hebt nu veel meer acties die je in het echt ook zit, tegen de paal, een goede redding van de keeper etc etc.quote:Op woensdag 26 september 2007 06:55 schreef pfaf het volgende:
Is het te makkelijk geworden om te scoren?
Ik kan niet wachten tot ik 'm kan spelen, maar eigenlijk hoeft het ook weer niet. Aangezien ik PES 6 nog elke dag speel sinds de release vorig jaar en deze me eigenlijk perfect bevalt. Het idee dat het scoren vergemakkelijkt is spreekt me in ieder geval niet aan, al hoop ik dat dit overtrokken is... ?
als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijk uitquote:Op woensdag 26 september 2007 13:46 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil hem op de xbox spelenwanneer komtie uit
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:21 schreef r.liong het volgende:
[..]
als het aan mij ligt stellen ze de Xbox versie zo lang mogelijkheid uit
Maar om je vraag te beantwoorden is hieronder de officiele persrelease:
Konami Digital Entertainment GmbH heeft aangekondigd dat 25 oktober de release datumzal wordem voor de begeerde PES 2008 titel. Althans, de 25stewordt dé launch voor de PLAYSTATION®3, Xbox 360, PC-DVD, PlayStation®2, en de mobiele versies van de game;de PSP® (PlayStation®Portable) en de Nintendo DS versie volgen in november.
Ik had het ook bij een herhaling.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef VoreG het volgende:
Overigens wordt het bij mij ontzettend traag als ik een achterbal moet nemen of als ik een corner krijg. Als je echter dan weer het overzicht krijgt is alles weer normaal..
Hier ook ongeveer.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:23 schreef Cheiron het volgende:
60 fps normaal en 30-35 tijdens de herhalingen hier trouwens.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de 1e bug al te pakken.
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal.
Het was helaas in de 80e minuut, anders had ik de 10-0 wel kunnen halen, want er stond tot aan het einde van de wedstrijd geen keeper in de goalquote:
Ja, valt me ook op. Zal wel voor spanning moeten zorgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:34 schreef VoreG het volgende:
Wat staat die camera vreemd als je een penalty tegen krijgt...
Op je C schijf moet je 3,5 gig vrij hebben. Konami heeft wat moeite met het goed programmeren van software.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:45 schreef gs1905 het volgende:
Ik heb gisteren spel gedownload en wilde ik hem installeren. maar toen kreeg ik probleem met installeren van demo .er is geen plaats genoeg op harddisk maar er is wel nog 5 gb over.
Weet iemand raad misschien?Op C schijf heb paar documenten en windows bestanden. Alleen de windowsbestanden nemen veel ruimte in.
Hahahaquote:Op woensdag 26 september 2007 16:24 schreef VoreG het volgende:
Ik heb de 1e bug al te pakken.
Keeper haalt Kaka neer en krijgt rood. Mag ik een penalty nemen staat er geen keeper in de goal.
Brazilie, Argentinie, Spanje, Portugal, Turkije Frankrijkquote:Op woensdag 26 september 2007 17:19 schreef toma het volgende:
Welke landen zitten er in de demo ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |