Ik heb geen idee, sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:38 schreef Ringhio het volgende:
[..]
Wat kan ik doen zodat ik die wel krijg?
Werkt dat een beetje goed in het spel? Of kan je continu gaan liggen en vrije trappen krijgen?quote:
In 3 potjes heb ik alleen maar kaarten gepaktquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:29 schreef VoreG het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje goed in het spel? Of kan je continu gaan liggen en vrije trappen krijgen?
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:30 schreef Ringhio het volgende:
[..]
In 3 potjes heb ik alleen maar kaarten gepakt![]()
Overduidelijk jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.
Ben wel erg benieuwd daarnaar.
Al ben ik wel bang dat als je het trucje kent dat het makkelijk wordt...
Zelfs bij een tackle is 't me nog niet gelukt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Waren het overduidelijke schwalbes? Probeer het eens als er een tackle wordt ingezet etc.
Ben wel erg benieuwd daarnaar.
Al ben ik wel bang dat als je het trucje kent dat het makkelijk wordt...
Dat bedoelde ik ja. Even je TV op 1080i zetten en het wordt minder.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef MaxC het volgende:
Het veld is heel raar, je hebt een 'mooi' stuk en een 'lelijk' stuk. Het mooie zie je in de buurt van de bal en verschuift steeds. Dit ziet er echt kut uit en moeten ze gewoon fixen! Grafisch vind ik het bagger, slechter dan PES 6.
Godverdomme nog een punt van ergenis!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:48 schreef MaxC het volgende:
De scheidsrechter is ook een object waar je af en toe tegenaan schiet of loopt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Vond hem wel leuk.
Alleen die scheidsrechter![]()
Simpele tackle , krijg ik rood (en die tackle was niet van achter)
Brazilie klopt geen moer van , Ronaldo , Adriano en Ronaldinho starten op de bank , moet je dus zelf helemaal aanpassen.
Adriano is nog steeds supergoed , dus live zal weer iedereen Brazilie en (als hij in Inter ook zo goed is) Inter.
Maar ik ga 'm wel halen denk ik![]()
Kom op dat was voor de Copa , zet ze dan helemaal niet in het spel , trouwens Alves zit er volgens mij niet eens inquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef endr0me het volgende:
[..]
Waarom klopt dat niet ? Het 'echte' Brazilie speelt ook al een tijdje zonder Ronaldinho Ronaldo etc maar met Alves, Vagner en Elano..
Dat Adriano zo goed is snap ik ook niet nee..
Die zijn ze nog aan het zoekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kom op dat was voor de Copa , zet ze dan helemaal niet in het spel , trouwens Alves zit er volgens mij niet eens in![]()
20 Oktober toch, moeten ze nog snel zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dis toch maar een demo?, dus ze hebben nog tijd zat om de grafische bagger eruit te halen?
Lijkt me wel dat er nog aan gewerkt wordt. Zo zijn er inderdaad wat AI bugs en lijkt de AA nog niet lekker geimplementeerd. Zelf hoop ik dat ze de speelsnelheid nog iets naar beneden schroeven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dis toch maar een demo?, dus ze hebben nog tijd zat om de grafische bagger eruit te halen?
Bij PES is dat meestal het geval inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:12 schreef endr0me het volgende:
Ik wet in ieder geval wel dat de demo's qua gameplay altijd enorm anders aanvoelden dan de definitieve versies, dat zal nu ook wel weer zo zijn
je moest eens weten hoe vaak ik zulke ballen erin kegel met Adrianoquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je in een rechte lijn naar boven of naar beneden loopt en je wilt dan schieten op goal is het altijd een superzwak schot. Dat was in de vorige versie ook al zo, dat moeten ze echt verbeteren
Op de PC versie kan je wel gewoon hard knallen als je in een rechte lijn naar beneden of naar boven loopt en dan schiet maar op de 360 versie echt niet hoor, je moet eerst beetje schuin lopenquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe vaak ik zulke ballen erin kegel met Adriano
en Crouch mogen ze ook wel pimpen, die is sinds deel 5 al underrated qua stats
Hmm, vanuit bepaalde hoeken is het inderdaad triest hoe spelers schieten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
Als je in een rechte lijn naar boven of naar beneden loopt en je wilt dan schieten op goal is het altijd een superzwak schot. Dat was in de vorige versie ook al zo, dat moeten ze echt verbeteren
ik heb een keer met Ronaldo een doelpunt gemaakt toen hij bij de balaanname met de rug naar het doel van de tegenstander was gekeerdquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hmm, vanuit bepaalde hoeken is het inderdaad triest hoe spelers schieten.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:41 schreef taart het volgende:
omfgwtfbbq. waarom weet ik nu pas dat er een demo op xbox live staat?![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 2 goals ofzo? Ik kreeg altijd alleen hoger dan een 5,5 met doelpuntenmakers of assist-geversquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
EJa, de matchratings, zijn de ratings tussen verdedigers en spitsen weer abnormaal verschillend?, hoogste weed ik oouit haalde met een verdediger is een 8
ik haalde ooit een 8 met roberto carlos, maakte 2 goals, 1 assist en hield links vrijwel dicht, heel vaak bal veroverd enzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 2 goals ofzo? Ik kreeg altijd alleen hoger dan een 5,5 met doelpuntenmakers of assist-gevers
quote:Op zondag 23 september 2007 00:36 schreef taart het volgende:
2e wedstrijd op top player gelijk 2-0 gewonnen
en dan ook nog zo'n goal maken:
http://nl.youtube.com/watch?v=J-436homAVw
Dan komt ie dus morgenquote:Op maandag 24 september 2007 18:46 schreef endr0me het volgende:
Geen demo voor de pc meer vandaag ben ik bang
quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik hak me pik eraf als er morgen nog geen demo is.![]()
Genoteerd.quote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Komt die demo ineens woensdag 00:01 uur, wij lekker spelen en dan zit jij bij de eerste hulp te kuttenquote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is de demo ook voor de PS3 bevestigd..?quote:Op maandag 24 september 2007 20:55 schreef Saekerhett het volgende:
Konami heeft toch bevestigd dat de PC-demo in het begin van deze week zou verschijnen?
Dat is dus vandaag (lijkt me nog sterk) of anders morgen
Maar verdomme, ik wil ook spelen!!!
Nee, maar hij komt donderdagquote:Op maandag 24 september 2007 23:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Is de demo ook voor de PS3 bevestigd..?
Ben ik even blij dat die demo er nu is.quote:Op maandag 24 september 2007 23:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Komt die demo ineens woensdag 00:01 uur, wij lekker spelen en dan zit jij bij de eerste hulp te kutten
Ja, lucky bastard!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat die demo er nu is.Had al een mes bijl klaarliggen. [afbeelding]
Want? Zeg dat je ziek bent en ga naar huis ofzo!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:17 schreef Damzkieee het volgende:
Schooiers, ik moet nog tot 20.00 wachten
Whehequote:Op dinsdag 25 september 2007 15:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want? Zeg dat je ziek bent en ga naar huis ofzo!
Waar kan je de resolutie aanpassen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:12 schreef Saekerhett het volgende:
Net gespeeld, MACHTIG MOOI!
Ook al kon ik maar tot 1280x800 selecteren (ipv 1680x1050), het zag er al prachtig uit, en het speelt ook lekker! Iets trager dan PES6, maar misschien maar goed ook. Even twee keer op beginnersniveau Portugal vernederd met Brazilië en Spanje
En dat noemt ie snelquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef VoreG het volgende:
Downloading
Morgen kan ik spelen...
Ah het downloadeng aat snel. 100kb/s. Nog 2 1/2 uur
Ik lees overal juist dat hij trager is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:29 schreef Frasier het volgende:
Na een paar dagen spelen (Xbox 360 demo) vind ik 'm toch iets te snel spelen. De full mag zeker iets trager. Lijkt af en toe net of ie op fast forward staat.
Op de 360 is de demo wel degelijk sneller dan PES 6quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik lees overal juist dat hij trager is?
settings.exequote:Op dinsdag 25 september 2007 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar kan je de resolutie aanpassen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |