quote:Op zondag 13 mei 2007 22:51 schreef Ienepien het volgende:
Ik ben trouwens Ienepien, 27 jaar. Mijn dagbesteding is de gefrustreerde pr-lady uithangen. Zoals je ziet werk ik erg hard
![]()
Thanx!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:22 schreef Autoreply het volgende:
Naja, ik ben dus Jarno, kutstudent en ik houd me vooral bezig met laag- danwel hoogvliegen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben dus Admiraal, 26 jaar, illegaal in Delft en houd me vooral bezig met.... uuh ja met wat eigenlijk...werken, uitgaan, buiten activiteiten en fok
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Ikke ben SoL, 31 jaar en had ik hier al gemeld dat ik verliefd ben?
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:48 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben Bart, kansloze nachtbraker/poster/zuiper die zelf denkt een leven te hebben, maar dat stiekem niet heeft.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 14:26 schreef freud het volgende:
Ik ben Jeroen, 28, en ik nerd om te kunnen fotograferen.
quote:Op zondag 13 mei 2007 22:42 schreef warrel het volgende:
Ik ben Warre/warrel/Nienke en ik rijd graag in een Audi TT Roadster
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ben DeHovenier, 21 jaar oud, geboren en getogen in Delft!
Game on!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef WensMeester het volgende:
Hey, een topic over Delft!! Daar leef ik ook!![]()
Ik ben William, 21 jaar (10 juli pas, maar toch, klinkt heel volwassen!) en woon ergens in de Wippolder! Al sinds me geboorte overigens. Enneuh, ik doet aan gamen fok!ken en een beetje naar school gaan...![]()
Aww, wat een lief vissiequote:Op maandag 10 september 2007 15:38 schreef Bravebart het volgende:
BB en m-kay willen u graag kennis geven, van de geboorte van Sven
Sven![]()
![]()
[afbeelding]
Hoerrr waakt over ons kleintje, dag en nacht, in de lengte van dagen, Amen.
!?quote:
Voorstellen in de OP is voor het plebsquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:04 schreef warrel het volgende:
Die moet zich nu eigenlijk ook voorstellen in de OP!![]()
paupers zal je bedoelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 19:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Voorstellen in de OP is voor het plebs
Ik snap deze kreet niet. Is dit iets van jouw generatie?quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:56 schreef Bravebart het volgende:
CARE!!!
Care!quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik snap deze kreet niet. Is dit iets van jouw generatie?![]()
Succes!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:38 schreef Merel het volgende:
Zo, morgen vrij genomen om nu eens écht hard op zoek te gaan naar dat appartementje
Afblijven van die vis...waag het eens om Svennie aan te randen! Ook geen koetjesrepen voeren! Hoor je me!quote:
Op straffe van lichamelijk ongemak.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef m-kay het volgende:
[..]
Afblijven van die vis...waag het eens om Svennie aan te randen! Ook geen koetjesrepen voeren! Hoor je me!
Mag Svenny wel wortelsap om haar mooie kleurtje te behouden?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef m-kay het volgende:
[..]
Afblijven van die vis...waag het eens om Svennie aan te randen! Ook geen koetjesrepen voeren! Hoor je me!
Pas op hèquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Mag Svenny wel wortelsap om haar mooie kleurtje te behouden?![]()
Ja meneerquote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef m-kay het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:34 schreef Autoreply het volgende:
3 uur slapen is niet verstandig. Ik moet me echt 's een beetje gaan inhouden![]()
Ontopic:
Ik ben een van de kandidaat-bestuursleden voor EUROAVIA Delft. Komende donderdag is de wissel en wie ons wil feliciteren, we zitten vanaf 10 uur in de Kurk, Kromstraat. Wel een cadeautje meenemen natuurlijk
Dat dus. Ik ga weer verder vergaderen, toedelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga 's doodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ga 's dood
Hihi je zei komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ga 's dood
Doodsverwensing, ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Banaanvraag, ban!quote:Op donderdag 13 september 2007 15:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[/spoiler]
Doodsverwensing, ban!
quote:
quote:
[..]
Ga 's dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja!quote:
I will take the sun in my mouth
Ja!quote:Op vrijdag 14 september 2007 07:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
kom je nu pas mee![]()
Weekend weer lekker naar vriendlief toe![]()
En, wast nog wat in Speakers?quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Autoreply op 15-09-2007 00:03:47 ]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:21 schreef Autoreply het volgende:
[..]
En, wast nog wat in Speakers?Wie is Julie BoomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik ga zo boven bij vriendlief eens fysiek aanezig zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nouja, zijn, ik ben fysiek aanwezig![]()
Ik ga zo mijn bed 's fysiek verwennen. Da's dagen geledenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo boven bij vriendlief eens fysiek aanezig zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
woeiiiii![]()
zo wel naar bed, Milou zal ook wel bijtijds wakker zijn![]()
quote:
Deze is tofferiger: linkquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef mcDavid het volgende:
http://www.opticsplanet.n(...)i-sg-rendezvous.html
Toffe bril.
Nietwaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Deze is tofferiger: link
Vanavond discotheek in Leiden oid![]()
quote:
Moet ik niet 1,5 uur in de brandende zon zonder conditie een wedstrijd gaan spelenquote:Op zondag 16 september 2007 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moeje ook maar nie zoveel zuipen op verjaardagen in Nieuwekerk a/d ijssel!
quote:Op zondag 16 september 2007 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moeje ook maar nie zoveel zuipen op verjaardagen in Nieuwekerk a/d ijssel!
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte (quote:
Hoezo frustriquote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte () uitgaansverhaal...
Hoeveel meisjes heb jij geneukt dan bij Erik?quote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte () uitgaansverhaal...
AR-meisjes of mooie meisjes ?quote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb jij geneukt dan bij Erik?
Dat was niet frustri, dat was vermoeiingquote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoezo frustri![]()
Dat woest komt heel ergens anders vandaan![]()
Welke Irene ?quote:
Mmh ok, heet die Irene.quote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die Italiaanse. Die heb je dinsdag oid toch gezien
Ah, ok. Ik meende dat de rest daar anders over dacht, maargoedquote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, heet die Irene.
Naja ik vond Irene niet lekker ofso, dus al snel lekkerdan dan zijMaargoed, dat is smaak
In de zin van Dennis misschienquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik meende dat de rest daar anders over dacht, maargoed![]()
Je bent nou gewoon bij Erik blijven tukken?
Ze rookte shag mèt tipje, ik bedoel wtfquote:Op zondag 16 september 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Die italiaanse was best te doen. Alleen was ze italiaans ofzo
En Bart hoe waren de looks van de chick die jij geneukt hebt bij Erik nou in verhouding tot die italiaanse?
quote:Op maandag 17 september 2007 09:01 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik geef iedereen eenvandaag...gewoon omdat ik heb besloten iedereen lief te vinden vandaag
![]()
quote:The heart is a bloom
Shoots up through the stony ground
There's no room
No space to rent in this town
You're out of luck
And the reason that you had to care
The traffic is stuck
And you're not moving anywhere
You thought you'd found a friend
To take you out of this place
Someone you could lend a hand
In return for grace
It's a beautiful day
Sky falls, you feel like
It's a beautiful day
Don't let it get away
You're on the road
But you've got no destination
You're in the mud
In the maze of her imagination
You love this town
Even if that doesn't ring true
You've been all over
And it's been all over you
It's a beautiful day
Don't let it get away
It's a beautiful day
Touch me
Take me to that other place
Teach me
I know I'm not a hopeless case
See the world in green and blue
See China right in front of you
See the canyons broken by cloud
See the tuna fleets clearing the sea out
See the Bedouin fires at night
See the oil fields at first light
And see the bird with a leaf in her mouth
After the flood all the colors came out
It was a beautiful day
Don't let it get away
Beautiful day
Touch me
Take me to that other place
Reach me
I know I'm not a hopeless case
What you don't have you don't need it now
What you don't know you can feel it somehow
What you don't have you don't need it now
Don't need it now
Was a beautiful day
quote:
quote:You fade in from my eyes,
I'm letting go of all I know,
You fade into the light,
I'm letting go of all the pain
I don't remember you,
You fade away into my eyes,
Just, wake me up before you go
I don't remember you,
Are you a stranger in disguise?
I don't belong here
You fade in from my eyes,
I'm letting go of all I know,
You fade into the light,
I'm letting go of all the pain
I don't remember you,
You fade away into my eyes,
I don't remember you,
Are you a stranger in disguise?
quote:
hoezé wordt mijn nieuwe stopwoordje van vandaag ipv woeiiiiquote:Op maandag 17 september 2007 10:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[afbeelding]: "Ik zie een gelukkig man, hoezé!"
Waar, bij IO ?quote:Op maandag 17 september 2007 16:00 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een weertjestraks bbq'en
IO wissels ftw. Aldus ARquote:
Ow, alsof ik dat zou willenquote:
Zo kom je bijna 12 uur later meequote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ow, alsof ik dat zou willen
Pff![]()
Ja uuh, fipo's lees ik nietquote:Op maandag 17 september 2007 20:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Zo kom je bijna 12 uur later mee![]()
-edit-
quote:
Je maakt ze alleenquote:
Kap eens met dat gehoezéquote:Op maandag 17 september 2007 20:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
[..]
Je maakt ze alleen![]()
Hoezéeee![]()
Omdat.quote:
ik lik je ook nogquote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehe eindelijk word ik gekietelt
quote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hehe eindelijk word ik gekietelt
Likkiequote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
hoooooooooooooooiii
Kietel-elmo!![]()
Neenee, dat denk jequote:
Pics!quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:35 schreef Nachtdier het volgende:
Ow, huize Nachtdier heeft ook vissen inmiddels.
Nouja, ik moet niet overdrijven. Visjes eigenlijk![]()
Ciclidetjes van wel 3 cm grootmaar wel ontzettend grappig beestjes.
![]()
En binnen een paar dagen krijgen die een grote gele stiefbroer of zus
Whehe, wat een BS verhaal.quote:Op dinsdag 18 september 2007 01:41 schreef Bravebart het volgende:
Pics!
Martelingen bij Delftsch Studenten Corps
Ja uuh, jij begonquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Whehe, wat een BS verhaal.
@ Bart, die sms-conversatie![]()
Ik schaam me niet voor nietsquote:
bang om dr kwijt te raken?quote:Op dinsdag 18 september 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
Ha-ha.
Zonder Apple OSquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Mijn lieve leenflappie:
[afbeelding]
Met een docking system![]()
![]()
Da's lekker makkelijk meenemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef warrel het volgende:
Helaas..
Wel echt kleiner dan 12 inch!!
wat hebben vrouwen met producten met vleugeltjes?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef warrel het volgende:
Een MacBookje is nog makkelijker mee te nemen, als ik weer in het bezit ben van een kindje loop ik met vleugeltjes enzo jeweets
Ze kunnen zelf niet vliegen dus zoeken ze iets met vleugelsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen met producten met vleugeltjes?
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet isquote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf niet vliegen dus zoeken ze iets met vleugels
Je kan toch ook de weg kwijt zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet is
Scherpquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet is
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef warrel het volgende:
Bartje raakt me niet kwijt hoor, morgen ben ik er weer
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kan toch ook de weg kwijt zijn?
Ohja fuck.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwen
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohnee. De kluts.
De clutch raken mannen niet kwijt. Althans, échte mannen niet. In gevalletje bart twijfelachtig dus.
Vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwen
Clutchquote:
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt
Is dat net zo als bij die van ons? (Die heeft nog gevochten in Sharm-el Sheikh, maar dat zegt jullie vast niets) Volgas, koppeling in, gas los, koppeling op, vol gas, koppeling in, gas los, en op laten komen met half gas. Om dan tot de conclusie te komen dat je weer stilstaat en dus weer in 1 kan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.
Je maakt het alleen maar erger voor jezelf Davidquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Is dat net zo als bij die van ons? (Die heeft nog gevochten in Sharm-el Sheikh, maar dat zegt jullie vast niets) Volgas, koppeling in, gas los, koppeling op, vol gas, koppeling in, gas los, en op laten komen met half gas. Om dan tot de conclusie te komen dat je weer stilstaat en dus weer in 1 kan beginnen![]()
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2
Die DAF-dingen rijden ook iets makkelijker. Kom maar 's langsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2
Soppende vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..![]()
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.quote:
Naaktfoto'squote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.
![]()
Ahquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.
![]()
* houdt zich in.quote:
Dat is niet goed voor je nachtrust. Voor je het weet word ik beschuldigd van wrede KMT-praktijkenquote:
huigen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah
Bedankt Ienepelienepien, voor deze zeer nuttige bijdrage aan dit topic, het zal mij en velen mij nog lang huigen en tot velen blijden momenten brengen! Koesje
Kakquote:
Ze is bezorgd om mijn nachtrustquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je nachtrust. Voor je het weet word ik beschuldigd van wrede KMT-praktijken![]()
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
huigen?![]()
Bovendien is dit alles veeeeel interessanter dan dat gekweel over ibookjes en vliegtuigen die geeneens een motor hebben![]()
Inderdaad. WE gaan de TT eer aandoenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
huigen?![]()
Bovendien is dit alles veeeeel interessanter dan dat gekweel over ibookjes en vliegtuigen die geeneens een motor hebben![]()
Juist meisje!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nou
Dat bijvoorbeeldquote:
jij begint!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad. WE gaan de TT eer aandoen![]()
Posten die foto!quote:
ik heb wel deze smilie eventueel:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..![]()
zweefvliegtuigen en vrouwen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nou
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, godver, zó snel ben ik nou ook weer niet![]()
[afbeelding]
Die bedoel ik niet, maar dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, godver, zó snel ben ik nou ook weer niet![]()
[afbeelding]
*zucht*quote:
Ja, nou pff, zeg. Kom dan minstens met een foto met even weinig naakt. Alleen blote tieten oidquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef Ienepien het volgende:Das te weinig naakt, doe ik het niet voor
![]()
Geyle vliegtuigen:quote:
Ik wou het niet zeggen, maar gelukkig doe jij datquote:
Ah, die fotoquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet, maar dat weet je zelf ook wel
Juist, die hele vagequote:
Je voelt je toch niet buitengesloten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
AR!!
![]()
Nou die foto stelt ook niets voor![]()
![]()
Ik heb dr ook op msn, jeweetquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet buitengesloten he![]()
Gozer, ik heb gister je telefoon in je handen gehad en je Bluetooth stond aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart heeft die foto's niet digitaal... zo stom ben ik nou ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gozer, ik heb gister je telefoon in je handen gehad en je Bluetooth stond aan
Moet ik nog verder vertellen of snap je hem
neej was je dr maar een....quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik ben in ieder geval géén neger.
Juistquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
neej was je dr maar een....![]()
Nee hoor poek, nou ben ik gewoon niet liev bezig, sorry![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
neej was je dr maar een....![]()
Nee hoor poek, nou ben ik gewoon niet liev bezig, sorry![]()
Ik begon, jij volgde... nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:41 schreef Ienepien het volgende:
Heren neem hier nou eens een voorbeeld aan....
Jij begon niets, jij liet een vakantiekiekje zienquote:
Sorry mevrouw, koesje ?quote:
Ik heb er wel 's gepost en daar was de gemiddelde reactie redelijk uitgesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jij begon niets, jij liet een vakantiekiekje zien
Wat die heren in dat topic doen is pas het echte werk![]()
Niet onder deze nick thoughquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb er wel 's gepost en daar was de gemiddelde reactie redelijk uitgesproken![]()
Succes met zoeken![]()
koesjequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, koesje ? [afbeelding]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallenquote:
quote:
Niets van te zien op die ene fotoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallen![]()
Opzich is het best te doen. Alle topics op 300 post zetten, DownThemAll, alle foto's met hoofd gelijk deleten en dan maar zoekenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallen![]()
Maar wel in het voorjaar!quote:
Hier welquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Niets van te zien op die ene foto![]()
Mijn god, wat een goede fotoquote:
http://a409.ac-images.mys(...)964b62d0de65b4a8.jpgquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan een winterbruiloft te denken, met veel sneeuw. Dan neem ik een elegante bordeaurode jurk die met wit (nep)bont is afgezet.quote:
hehe geen echte....quote:Op woensdag 19 september 2007 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding] NEGERtS, IENEPIEN! NEGERTS! [afbeelding]!!!2111!!!~!~~!! [afbeelding]
OMG, dat is ook wel heel geilquote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan een winterbruiloft te denken, met veel sneeuw. Dan neem ik een elegante bordeaurode jurk die met wit (nep)bont is afgezet.![]()
Mag die iets langer zijn, mijn beentjes zijn niet zo elegantquote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, dat is ook wel heel geilZo'n heule korte
[afbeelding]
Zoeen
Wokaaaaiquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mag die iets langer zijn, mijn beentjes zijn niet zo elegant![]()
quote:
Daarom zit hij er ook onder...quote:Op woensdag 19 september 2007 00:11 schreef Bravebart het volgende:
Btw, je rechtertepel is niet eens te zien op die foto
Ach, ik keek niet eens naar de benen op dat plaatje.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mag die iets langer zijn, mijn beentjes zijn niet zo elegant![]()
Sopsequote:Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef Ienepien het volgende:
Lieverds, ik geef het op met jullie...
Ien gaat slapen![]()
KOESJE!!![]()
Koesjequote:Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef Ienepien het volgende:
Lieverds, ik geef het op met jullie...
Ien gaat slapen![]()
KOESJE!!![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:19 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Daarom zit hij er ook onder...
Nee ik ook niet...wat een geile riem zegquote:[..]
Ach, ik keek niet eens naar de benen op dat plaatje.
Goed, de vrouwen zijn opgezout. Ik heb niets met van die grote jetsers, maar deze was wel heel gênant:quote:Op woensdag 19 september 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Nee ik ook niet...wat een geile riem zeg
OMGquote:Op woensdag 19 september 2007 00:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Goed, de vrouwen zijn opgezout. Ik heb niets met van die grote jetsers, maar deze was wel heel gênant:
http://www.youtube.com/ve(...)ch%3Fv%3DDJAbcBdlmwY
Je doet je best maarquote:Op woensdag 19 september 2007 10:28 schreef warrel het volgende:
Bart neeeeee! Ik ga een modje zoeken!
Klopt! Of niet natuurlijkquote:Op woensdag 19 september 2007 10:39 schreef warrel het volgende:
Je zou 'm ook zelf weg kunnen halen, lieve lieve lieve Bartje oeeeh![]()
![]()
quote:
Naja ten eerste is ze (jou kennende) zelf waarschijnlijk zo lelijk dat ze maar helemaal niks moet zeggen en ten tweede was dat de bedoelingquote:Op woensdag 19 september 2007 17:04 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Jezus. Een van de aanwezige vrouwen hier begon daadwerkelijk te lachen![]()
Juist, ff repostenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vond Pieter Post minder eng
WAT vind je?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef warrel het volgende:
En ik vind dat modjes het voor de underdog opkomen *pruillipje
Je moet zo miepen, pamiepkequote:Op woensdag 19 september 2007 21:57 schreef warrel het volgende:
Doe maar niet Bart *Kijkt streng.
En ik vind dat modjes het voor de underdog opkomen *pruillipje
Wanneer ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |