Ik ga zo boven bij vriendlief eens fysiek aanezig zijnquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nouja, zijn, ik ben fysiek aanwezig![]()
Ik ga zo mijn bed 's fysiek verwennen. Da's dagen geledenquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ga zo boven bij vriendlief eens fysiek aanezig zijn![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
woeiiiii![]()
zo wel naar bed, Milou zal ook wel bijtijds wakker zijn![]()
quote:
Deze is tofferiger: linkquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:57 schreef mcDavid het volgende:
http://www.opticsplanet.n(...)i-sg-rendezvous.html
Toffe bril.
Nietwaar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:31 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Deze is tofferiger: link
Vanavond discotheek in Leiden oid![]()
quote:
Moet ik niet 1,5 uur in de brandende zon zonder conditie een wedstrijd gaan spelenquote:Op zondag 16 september 2007 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moeje ook maar nie zoveel zuipen op verjaardagen in Nieuwekerk a/d ijssel!
quote:Op zondag 16 september 2007 16:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
moeje ook maar nie zoveel zuipen op verjaardagen in Nieuwekerk a/d ijssel!
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte (quote:
Hoezo frustriquote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte () uitgaansverhaal...
Hoeveel meisjes heb jij geneukt dan bij Erik?quote:Op zondag 16 september 2007 18:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Pfff, ok, kom maar weer met je woeschte () uitgaansverhaal...
AR-meisjes of mooie meisjes ?quote:Op zondag 16 september 2007 18:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb jij geneukt dan bij Erik?
Dat was niet frustri, dat was vermoeiingquote:Op zondag 16 september 2007 18:26 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Hoezo frustri![]()
Dat woest komt heel ergens anders vandaan![]()
Welke Irene ?quote:
Mmh ok, heet die Irene.quote:Op zondag 16 september 2007 19:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Die Italiaanse. Die heb je dinsdag oid toch gezien
Ah, ok. Ik meende dat de rest daar anders over dacht, maargoedquote:Op zondag 16 september 2007 19:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, heet die Irene.
Naja ik vond Irene niet lekker ofso, dus al snel lekkerdan dan zijMaargoed, dat is smaak
In de zin van Dennis misschienquote:Op zondag 16 september 2007 19:53 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik meende dat de rest daar anders over dacht, maargoed![]()
Je bent nou gewoon bij Erik blijven tukken?
Ze rookte shag mèt tipje, ik bedoel wtfquote:Op zondag 16 september 2007 20:00 schreef mcDavid het volgende:
Die italiaanse was best te doen. Alleen was ze italiaans ofzo
En Bart hoe waren de looks van de chick die jij geneukt hebt bij Erik nou in verhouding tot die italiaanse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |