Zonder Apple OSquote:Op dinsdag 18 september 2007 18:29 schreef warrel het volgende:
Mijn lieve leenflappie:
[afbeelding]
Met een docking system![]()
![]()
Da's lekker makkelijk meenemen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:43 schreef warrel het volgende:
Helaas..
Wel echt kleiner dan 12 inch!!
wat hebben vrouwen met producten met vleugeltjes?quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:51 schreef warrel het volgende:
Een MacBookje is nog makkelijker mee te nemen, als ik weer in het bezit ben van een kindje loop ik met vleugeltjes enzo jeweets
Ze kunnen zelf niet vliegen dus zoeken ze iets met vleugelsquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen met producten met vleugeltjes?
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet isquote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf niet vliegen dus zoeken ze iets met vleugels
Je kan toch ook de weg kwijt zijn?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet is
Scherpquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe kan je iets kwijt raken als het je eigendom niet is
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:34 schreef warrel het volgende:
Bartje raakt me niet kwijt hoor, morgen ben ik er weer
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je kan toch ook de weg kwijt zijn?
Ohja fuck.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwen
Gelukkig weet ik wie het zegtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef mcDavid het volgende:
Ohnee. De kluts.
De clutch raken mannen niet kwijt. Althans, échte mannen niet. In gevalletje bart twijfelachtig dus.
Vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, onmogelijk. Dat kunnen alleen vrouwen
Clutchquote:
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt
Is dat net zo als bij die van ons? (Die heeft nog gevochten in Sharm-el Sheikh, maar dat zegt jullie vast niets) Volgas, koppeling in, gas los, koppeling op, vol gas, koppeling in, gas los, en op laten komen met half gas. Om dan tot de conclusie te komen dat je weer stilstaat en dus weer in 1 kan beginnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.
Je maakt het alleen maar erger voor jezelf Davidquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je mag wel een keer onze DAF-lier rijden. Kun je je double-clutch-skills laten zien.
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:57 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Is dat net zo als bij die van ons? (Die heeft nog gevochten in Sharm-el Sheikh, maar dat zegt jullie vast niets) Volgas, koppeling in, gas los, koppeling op, vol gas, koppeling in, gas los, en op laten komen met half gas. Om dan tot de conclusie te komen dat je weer stilstaat en dus weer in 1 kan beginnen![]()
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2
Die DAF-dingen rijden ook iets makkelijker. Kom maar 's langsquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan opschakelen tot de hoogste versnelling en en zonder stoppen terug naar 2
Soppende vrouwenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..![]()
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.quote:
Naaktfoto'squote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.
![]()
Ahquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:55 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja ik dacht zit hier nu zo weinig ik kan maar beter een bijdrage leveren waar jullie nog even op voort kunnen borduren.
![]()
* houdt zich in.quote:
Dat is niet goed voor je nachtrust. Voor je het weet word ik beschuldigd van wrede KMT-praktijkenquote:
huigen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah
Bedankt Ienepelienepien, voor deze zeer nuttige bijdrage aan dit topic, het zal mij en velen mij nog lang huigen en tot velen blijden momenten brengen! Koesje
Kakquote:
Ze is bezorgd om mijn nachtrustquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:58 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor je nachtrust. Voor je het weet word ik beschuldigd van wrede KMT-praktijken![]()
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nouquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
huigen?![]()
Bovendien is dit alles veeeeel interessanter dan dat gekweel over ibookjes en vliegtuigen die geeneens een motor hebben![]()
Inderdaad. WE gaan de TT eer aandoenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:59 schreef Ienepien het volgende:
[..]
huigen?![]()
Bovendien is dit alles veeeeel interessanter dan dat gekweel over ibookjes en vliegtuigen die geeneens een motor hebben![]()
Juist meisje!quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nou
Dat bijvoorbeeldquote:
jij begint!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Inderdaad. WE gaan de TT eer aandoen![]()
Posten die foto!quote:
ik heb wel deze smilie eventueel:quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Weet je wat ik nu mis? een zwijmelsmilie! Om zo aan David te laten weten dat ik hier helemaal van ga soppen..![]()
zweefvliegtuigen en vrouwen!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, de mooiste dingen in het leven hebben geen motor, dus wat zeur je nou
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, godver, zó snel ben ik nou ook weer niet![]()
[afbeelding]
Die bedoel ik niet, maar dat weet je zelf ook welquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ja, godver, zó snel ben ik nou ook weer niet![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |