*zucht*quote:
Ja, nou pff, zeg. Kom dan minstens met een foto met even weinig naakt. Alleen blote tieten oidquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef Ienepien het volgende:Das te weinig naakt, doe ik het niet voor
![]()
Geyle vliegtuigen:quote:
Ik wou het niet zeggen, maar gelukkig doe jij datquote:
Ah, die fotoquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die bedoel ik niet, maar dat weet je zelf ook wel
Juist, die hele vagequote:
Je voelt je toch niet buitengesloten hequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:28 schreef Ienepien het volgende:
[..]
AR!!
![]()
Nou die foto stelt ook niets voor![]()
![]()
Ik heb dr ook op msn, jeweetquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:32 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet buitengesloten he![]()
Gozer, ik heb gister je telefoon in je handen gehad en je Bluetooth stond aanquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Bart heeft die foto's niet digitaal... zo stom ben ik nou ook weer niet![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gozer, ik heb gister je telefoon in je handen gehad en je Bluetooth stond aan
Moet ik nog verder vertellen of snap je hem
neej was je dr maar een....quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, ik ben in ieder geval géén neger.
Juistquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
neej was je dr maar een....![]()
Nee hoor poek, nou ben ik gewoon niet liev bezig, sorry![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:48 schreef Ienepien het volgende:
[..]
neej was je dr maar een....![]()
Nee hoor poek, nou ben ik gewoon niet liev bezig, sorry![]()
Ik begon, jij volgde... nietquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:41 schreef Ienepien het volgende:
Heren neem hier nou eens een voorbeeld aan....
Jij begon niets, jij liet een vakantiekiekje zienquote:
Sorry mevrouw, koesje ?quote:
Ik heb er wel 's gepost en daar was de gemiddelde reactie redelijk uitgesprokenquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:56 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Jij begon niets, jij liet een vakantiekiekje zien
Wat die heren in dat topic doen is pas het echte werk![]()
Niet onder deze nick thoughquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb er wel 's gepost en daar was de gemiddelde reactie redelijk uitgesproken![]()
Succes met zoeken![]()
koesjequote:Op dinsdag 18 september 2007 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry mevrouw, koesje ? [afbeelding]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallenquote:
quote:
Niets van te zien op die ene fotoquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallen![]()
Opzich is het best te doen. Alle topics op 300 post zetten, DownThemAll, alle foto's met hoofd gelijk deleten en dan maar zoekenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk opvallende moedervlek rechtsonder m'n rechtertepel. Die zal zeker opvallen![]()
Maar wel in het voorjaar!quote:
Hier welquote:Op woensdag 19 september 2007 00:04 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Niets van te zien op die ene foto![]()
Mijn god, wat een goede fotoquote:
http://a409.ac-images.mys(...)964b62d0de65b4a8.jpgquote:Op woensdag 19 september 2007 00:03 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan een winterbruiloft te denken, met veel sneeuw. Dan neem ik een elegante bordeaurode jurk die met wit (nep)bont is afgezet.quote:
hehe geen echte....quote:Op woensdag 19 september 2007 00:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding] NEGERtS, IENEPIEN! NEGERTS! [afbeelding]!!!2111!!!~!~~!! [afbeelding]
OMG, dat is ook wel heel geilquote:Op woensdag 19 september 2007 00:10 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ik zat zelf meer aan een winterbruiloft te denken, met veel sneeuw. Dan neem ik een elegante bordeaurode jurk die met wit (nep)bont is afgezet.![]()
Mag die iets langer zijn, mijn beentjes zijn niet zo elegantquote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OMG, dat is ook wel heel geilZo'n heule korte
[afbeelding]
Zoeen
Wokaaaaiquote:Op woensdag 19 september 2007 00:16 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Mag die iets langer zijn, mijn beentjes zijn niet zo elegant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |