quote:In oktober keert de succesvolle talenten- jacht Idols terug op het televisiescherm bij RTL 4. De vierde serie van Idols ken- merkt zich door enkele veranderingen. Zo wordt presentatrice Chantal Janzen vervangen door Wendy van Dijk en ook is de jurysamenstelling gewijzigd. Krabbé gaf al eerder toe dat er weinig chemie was met Chantal. “Of je leuk presenteert met elkaar en hoe dat er dan uitziet, is van zoveel dingen afhankelijk. Ja, het is ook voor iedereen anders. Ja, ik vind dat zo’n ding…”
Wendy van Dijk, die eerder de presentatie van X Factor verzorgde, is blij om Idols samen met Martijn Krabbé te presenteren. “Het is gewoon heel gezellig met z’n tweeën“, zegt Wendy in RTL Boulevard. “Ik merk echt dat wat dat aangaat het fijn is om ook een duopresentatie te doen, waardoor je het werk verdeelt en met elkaar kunt overleggen. Het is eigenlijk wel gezelliger dan alleen een programma dragen.”
Voormalig juryvoorzitter Henkjan Smits is er in het nieuwe seizoen niet meer bij. Hij stapte over naar SBS 6. “We kunnen zonder, maar ik zal Henkjan altijd blijven missen, want het is een fijn persoon. Maar we kunnen zonder“, zegt Wendy.
Tekstschrijver John Ewbank en zanger Gordon zijn nieuw in de jury. Gordon is de afgelopen week tijdens het sporten flink door zijn rug gegaan. “Het is echt erg geworden. Ik heb tien uur lang op de jurystoel gezeten en ik ben liggend naar huis vervoerd gisteren. Ik had er al vijf jaar geen last meer van gehad. Ik hoop er met een paar dagen weer bovenop te zijn.”
Door zijn rugklachten moest Gordon de opnames van het NCRV-programma Villa Felderhof aan zich voorbij laten gaan. “Het erge is wel dat ik vandaag naar Villa Felderhof zou vertrekken met Sonja Bakker, maar dat heb ik af moeten zeggen, want ik lig gewoon plat.” De bekende kok Joop Braakhekke vervangt Gordon. “Ja, ze hebben een andere valse nicht gevonden.”
Gordon heeft het erg naar zijn zin als jurylid in Idols. “Ik heb weer verschrikkelijk gelachen. Het is echt ontzettend leuk om te doen“, vertelt de zanger. Hij is het niet zat om als zanger tijdens de audities regelmatig naar valszingende mensen te moeten luisteren. “Dat ben ik natuurlijk al gewend met de Toppers, ha ha.”
Idols is vanaf zaterdag 20 oktober wekelijks om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
PeRi is een biatch.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja zeg. Niet eens een geweldige Peri tt?
Misschien dat Dark1 een suggestie heeft?quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja zeg. Niet eens een geweldige Peri tt?
KLOON!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:04 schreef Dark1 het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk al een jaartje of 2 mee op fok en heb mijn eindelijk geregistreerd. Maar die Peri vind ik geen goede moderator. Ze is zo bitcherig.
Mijn lijkt BVO en Sven een leuk duo.![]()
Ik heb het al eerder gezegd, maar volgens mij komt dat best goed. Natuurlijk zal hij vaak zat de lachers op z'n hand krijgen, maar ik heb hem op televisie ook vaak zat serieus over muziek horen praten. Echt wel iemand die verstand heeft van het vak en ook echt voor kwaliteit zal gaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat John of Eric hoofd is. Want zeker met de theaterronde moet er iemand zijn die de beslissende stem heeft en ik vertrouw Gordon niet zo
Op weg naar Perbitcherig Idolsforumquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Misschien dat Dark1 een suggestie heeft?.
Eric is hoofdjurylid zag ik gisteren bij Boulevard.
Eric - John - Jerney - Gordon is de opstelling als ik me niet vergis. Misschien die middelste twee omgedraaid, zal het even terugkijken. Sowieso wel de moeite waard, dat stukje bij Boulevard.
Wat is nou weer een kloon?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
KLOON!![]()
En een beetje Peri wel een bitch vinden en CDP niet![]()
![]()
Wilde het net plaatsen. John dus op plek 2. Dat meisje dat al 3 keer (!) heeft meegedaan klinkt niet eens slechtquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:08 schreef chansadres het volgende:
Link naar het RTL Boulevard stukje over Idols
Welk meisje?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Wilde het net plaatsen. John dus op plek 2. Dat meisje dat al 3 keer (!) heeft meegedaan klinkt niet eens slecht.
Dat is precies het antwoord dat een kloon zou gevenquote:
In dat filmpje. Asnat ofzoquote:
mijn reactie was destijds *eh?*quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is precies het antwoord dat een kloon zou geven![]()
Idd, stomme kutkloonquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ben het zeker met je eens! Maar ik denk niet dat hij een goede juryleider zou zijnquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, maar volgens mij komt dat best goed. Natuurlijk zal hij vaak zat de lachers op z'n hand krijgen, maar ik heb hem op televisie ook vaak zat serieus over muziek horen praten. Echt wel iemand die verstand heeft van het vak en ook echt voor kwaliteit zal gaan.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel ben het zeker met je eens! Maar ik denk niet dat hij een goede juryleider zou zijn
Ok dank je wel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh nee, dat niet.
En Dark1... laat je niet opfokken, gewoon mee blijven posten en het kloongeroep houdt vanzelf op. Het is meer dat als een nieuwe user al hele felle meningen heeft over FOK!kers, dat het wat klonerig overkomt. Denk ik. Maar wees wekom
.
En wie ben jij dan wel omdat nu al te beslissenquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:22 schreef PeRi het volgende:
Het lijkt me puik als het hier gewoon over Idols, het programma gaat.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:20 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Ow zo kloon bedoel je… Een imitatie van een andere user? Nee ik moet je helaas teleurstellen. Ik ben geen Kloon.. Whahahaha hoe kom je erbij? OMFG sommige zijn nog triester dan ik dacht.
[..]
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:22 schreef PeRi het volgende:
Het lijkt me puik als het hier gewoon over Idols, het programma gaat.
Eens.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
En ik vind dat Jerney juryhoofdvoorzitster (oid) moet worden.
quote:
Uhm, ken je je geboortejaar niet of weet je niet hoe oud dat je bent?quote:In het profiel schreef Dark1 het volgende:
Geboortedatum: 24-12-1980
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Uhm, ken je je geboortejaar niet of weet je niet hoe oud dat je bent? [afbeelding]
Wendy in de Blue Room is een goed plan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ik hoop dat Martijn een beetje tegen Gordon opkan i/d liveshows want Wendy sneeuwt sowieso onder. Wendy pleuren ze maar id Blue Room
typfoutje.... ik ben 24 en in 82 geboren. De 0 zit dichtbij de 2quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
[..]
Uhm, ken je je geboortejaar niet of weet je niet hoe oud dat je bent? [afbeelding]
Nouja, de winnaar wint een FOK!tshirtquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ontopic: BVO, hoe staat het met je promotiecampagne voor de prono?!![]()
Nee, want de 0 zit bij de 9:quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef Dark1 het volgende:
[..]
typfoutje.... ik ben 24 en in 82 geboren. De 0 zit dichtbij de 2
I can't wait. Eindelijk draait die prono ergens omquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, de winnaar wint een FOK!tshirt [afbeelding].
De daadwerkelijke promotie start pas wanneer IDO de deuren opent.
ID4 dus. Ik heb er zin inquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, de winnaar wint een FOK!tshirt [afbeelding].
De daadwerkelijke promotie start pas wanneer IDO de deuren opent.
Rechts op het bord toch welquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, want de 0 zit bij de 9:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nee, want de 0 zit bij de 9:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 0
Gebruikt iemand dat gedeelte?quote:
Ik wel dus... zo op school geleerd en je typt sneller. (en maak je net als ik ook regelmatig foutjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:49 schreef chansadres het volgende:
[..]
Gebruikt iemand dat gedeelte? [afbeelding]
Ask CDP.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef chansadres het volgende:
Wanneer is de eerste id4meet?
lekker boeiend, ze is hier toch geen modquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef chansadres het volgende:
En weer terug ontopic anders word biatch peri kwaad![]()
Wanneer is de eerste id4meet?
Vijf. 20/10, 27/10, 3/11, 10/11 en 17/11.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Svensational het volgende:
Godsallejezus wat een gezeik over dat toetsenbord zeg..
Hoeveel auditierondes zijn er eigenlijk?
Hey ik verdedig me alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Svensational het volgende:
Godsallejezus wat een gezeik over dat toetsenbord zeg..
Hoeveel auditierondes zijn er eigenlijk?
Dus je kijkt ook niet in de Fok!fotoboeken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Dark1 het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze is hier toch geen modNog niet
Id4meet. Is dat leuk? Lijkt me geen fuck aan, weet je gelijk hoe iedereen er uit ziet! Stel je iemand heel erg knap voor issie oerlelijkDan wil ik liever gewoon blijven fantaseren... hihi.
Hoe oud zijn jullie allemaal?
De gemiddelde leeftijd is 54quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Dark1 het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze is hier toch geen modNog niet
Id4meet. Is dat leuk? Lijkt me geen fuck aan, weet je gelijk hoe iedereen er uit ziet! Stel je iemand heel erg knap voor issie oerlelijkDan wil ik liever gewoon blijven fantaseren... hihi.
Hoe oud zijn jullie allemaal?
Teveel dus. 3 is genoeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Vijf. 20/10, 27/10, 3/11, 10/11 en 17/11.
Theater: 24/11, 1/12, 8/12.
Tussenronde: 15/12.
Finaleshows: 22/12 en verder.
nog niet in verdiept. maar nee liever niet....quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet in de Fok!fotoboeken?
Ik ben 26.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Meeten lijkt me ook altijd zo een tegenvaller [afbeelding]. Behalve als s_s komt.
Hoe weet jij dat nou, jij komt nooitquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
Meeten lijkt me ook altijd zo een tegenvaller [afbeelding].
Vond het wel jammer van de XFA meet dat er twee groepen waren. Je kan wel veel meer met elkaar praten maar had graag peri en lynxer weer eens gezienquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
Meetings zijn ook denk ik alleen echt leuk met een kleiner groepje, zodat je tenminste met iedereen kunt praten enzo.
Je moest eens wetenquote:
Dat kwam allemaal doordat ze een uitzending met optredens een een uitzending met uitslagen hadden bij XFAquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vond het wel jammer van de XFA meet dat er twee groepen waren. Je kan wel veel meer met elkaar praten maar had graag peri en lynxer weer eens gezien![]()
Oh ik weet het wel.quote:
Wij hebben toen erg tof gebowld maar sommige mensen mogen volgende keer toch echt tegen Bruce117 spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de XFA meet die ik heb meegemaakt erg tof, alleen jammer dat we uiteindelijk niet konden bowlen () en dat iedereen op het einde kwijt was - een borrel achteraf is wel zo leuk (al was het toen wel zondag natuurlijk [afbeelding])
1 grote meet tijdens de finale ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kwam allemaal doordat ze een uitzending met optredens een een uitzending met uitslagen hadden bij XFA![]()
![]()
![]()
Dit jaar één grote meetIk ben er wel bij (als ik dan kan)
![]()
Mét BVOquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 grote meet tijdens de finale ofzoIn de studio.... inclusief eindfeest
Lijkt me wel gaaf
incl uitreiking v/d prono? (Mag Beev heerlijk gaan rekenen terwijl wij zuipen!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 grote meet tijdens de finale ofzoIn de studio.... inclusief eindfeest
Lijkt me wel gaaf
Zuipen doe ik toch wel. En alleen als de uitreiking ook op het grote podium mag. Kan Mark vast wel regelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
incl uitreiking v/d prono? (Mag Beev heerlijk gaan rekenen terwijl wij zuipen!)
Makkie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wij hebben toen erg tof gebowld maar sommige mensen mogen volgende keer toch echt tegen Bruce117 spelen.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef babette21 het volgende:
al was 't wel wat zuur dat de zaterdagploeg met óns bowlidee aan de haal gingen
Maar wel weten wie er een bitch is en wie mod-materialquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
2 jaar meelezen en niet weten wat een kloon is?!?
Volgens mij hebben ze het nooit over een kloon gehad. EN IK MOEST EVCEN NADENKEN WAT HIJ NOU BEDOELDE. Oeps capslock.. en nu weet ikhet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
even in vogelvlucht teruggelezen, toch mooi hoe IDO (en XFA) toch altijd z'n eigen niveau heeft:
2 jaar meelezen en niet weten wat een kloon is?!?Ik verdenk Haaibaaike
![]()
Dat wordt nog leuk in IDO. Ik kan je nu al niet uitstaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:16 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het nooit over een kloon gehad. EN IK MOEST EVCEN NADENKEN WAT HIJ NOU BEDOELDE. Oeps capslock.. en nu weet ikhet.
WTF is Haaibaaike? Ik kan wel een haaibaai zijn
Wat betekend TVP eigenlijk? Dat zag ik in het SYWBAP topic.
(ik lees altijd de intressante dingentjes vandaar dat ik er geen erg in had wat een kloon is.)
Gezellig.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk in IDO. Ik kan je nu al niet uitstaan.![]()
ga jij lekker weg, in de 2 jaar dat ik heb meegelezen heb ik jou naam nog nooit voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:26 schreef Deceit het volgende:
haha ik ook niet.. ze kan beter een eigen forum hebben
Het is te vroeg voor deze onzinnige discussiequote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ga jij lekker weg, in de 2 jaar dat ik heb meegelezen heb ik jou naam nog nooit voorbij zien komen![]()
Ben ik diegene die begintquote:Op woensdag 12 september 2007 10:39 schreef PeRi het volgende:
Dark1 kap eens met dat userbashen, onzinnige userdiscussies gaan via MSN, PM of in een slowchatreeks. Hou het hier verder ontopic over Idols.
Wat comes around, goes around. Jij begon met een onaardige reactie, blijft erop reageren en lokt zo irritaties uit. Eerste paar posts is het leuk, maar constant doorhameren over die bitch dit en die ander wegwezen omdat jij als net geregistreerde hem niet kent? Dit is geen Dark1-topic of -forum.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:44 schreef Dark1 het volgende:
Ben ik diegene die begintWaarschuw lekker Zhenar en die andere.. Die bashen mij!
Waarom weet ik nog steeds niet
![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik hoop alleen wel dat het dit jaar gewoon p een dag is (en dat de uitslag dus ook weer gewoon op zaterdag is)
Je voelt je aangevallen, dus daarom reageer je zo naar mij toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat comes around, goes around. Jij begon met een onaardige reactie, blijft erop reageren en lokt zo irritaties uit. Eerste paar posts is het leuk, maar constant doorhameren over die bitch dit en die ander wegwezen omdat jij als net geregistreerde hem niet kent? Dit is geen Dark1-topic of -forum.
Ik heb al eens eerder gevraagd of het ontopic kon en er wordt maar doorgegaan en nu lijkt het me een prima moment voor een grote waarschuwing dat het over moet zijn met persoonlijke postings in dit topic.
Iedereen ontopic hier. Idols, het programma. In zicht, hoezee!.
Zover ik begrepen heb, heb jij helemaal gelijkquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.
Lynxie, kan je niet die block functie op postniveau toevoegen aan je FQR...quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef Deceit het volgende:
Ben zo blij dat er 3 theaterrondes komen! Wanneer begint de 1e uitzending?? Ben over 2 weken eindelijk weer in nederland...
quote:Idols is vanaf zaterdag 20 oktober wekelijks om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Perfect verwoord!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef Zhenar het volgende:
WANNEER gaat het forum nou open?!![]()
Damn, ik raak helemaal in de IDO-stemmingHet is als een soort zomerkamp waar je weer alle vriendjes en vriendinnetjes van vorig jaar terugziet
En je wéét dat het weer net zo tof als vorig jaar, zo niet toffer gaat worden!
![]()
En de beste ID4 momenten missen?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynxie, kan je niet die block functie op postniveau toevoegen aan je FQR... [afbeelding]
Ah wel, zeg eens wat meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Dark1 het volgende:
Ontopic: Mijn 2 vriendinnen zijn overigens door naar de theaterrondeMeer kan ik nog niet vertellen
![]()
Hmm.. 19 tot 21 oktober ben ik in Rome.. me welverdiende vakantie :S Maar RTL 4 zet elke afl toch op de site?? Zo heb ik Xfactor ook elke week gevolgdquote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef Dark1 het volgende:
[..]
[..]
Nog even wachten dus. Ik heb er zin in
![]()
Ach Rome, wat zal ik ervan zeggenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm.. 19 tot 21 oktober ben ik in Rome.. me welverdiende vakantie :S Maar RTL 4 zet elke afl toch op de site?? Zo heb ik Xfactor ook elke week gevolgd
Giechel_Ho is gewoon tof!quote:
Klopt!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Giechel_Ho is gewoon tof! [afbeelding]
hij mag mij wel vervangen jaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef Zhenar het volgende:
Damn, als G_H dit jaar zou gaan meeposten in IDO... dat zou echt super gaaf zijnZij maakt echt de vloer gelijk met alle Dark1tjes.
![]()
Giechel_Ho is een meisje hoorquote:
Nieuwe info...quote:
Dat is het...liefste...dat je ooit over mij hebt gepostquote:
En dat maakt haar alleen maar tofferquote:
BOKSquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat maakt haar alleen maar toffer![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef static het volgende:
Nokken met dat gekut Dark1 e.a. voor SC hebben we een ander topic.
Lees dan terug, knurftenkopquote:
Houden zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Dark1 het volgende:
[..]
, na de waarschuwing van Peri ben ik gestopt met off topic te gaan.
sounds good, weer een hele zaterdagavond Idols dusquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.
Mijn videorecorder staat weer op zijn plaats geïnstalleerd. Vertrouwd eerst liveshow en daarna Backstage en uitslag opnemen, om die 's ochtends met een klein katertje te kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
sounds good, weer een hele zaterdagavond Idols dus
Ik ben het stiekem met je eens dat het me een slecht jurylid lijkt, maar dat ie zelf niet kan zingen staat daar vrij los van, aangezien Henkjan, Eric en Jerney allemaal ook niet goed kunnen zingenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:59 schreef DarkManta het volgende:
Gordon als jury lid?
Wat gaat hij dan beoordelen, of je haar, nagellak en kleren goed gekozen zijn?
Op zangkwaliteit in ieder geval niet, want hij zelf kan ook niet zingen.
Foei! Luister eens naar Weekend van haar oude band Earth & Firequote:Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...Jerney allemaal ook niet goed kunnen zingen. Denk ik, trouwens.
Nou, nou, wat een nachtegaaltje. Excuseer me.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Foei! Luister eens naar Weekend van haar oude band Earth & Fire
Toen hing ze nog aan het plafond in bijna elke jongenskamer. Best Idol waardig inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een nachtegaaltje. Excuseer me.
Sinds wanneer heeft Idols fucking iets met zingen te makenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal nachte-fucking-gaaltjes ja. Ze kunnen gewoon niet goed zingen, in ieder geval, niet heel veel beter dan Gordon.
Weinig, helaas, maar ik had het wel over zangkunsten, aangezien DarkManta het over zangkwaliteiten had! Le-zen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Idols fucking iets met zingen te maken![]()
Die heb ik ooit geplaybackt in de plaatselijke mini playbackshowquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef babette21 het volgende:
Gordon kan echt wel zingen hoor!
*draait "kon ik maar even bij je zijn" nog maar 'n keer...
Ze lieten een stukje zien bij DWDD inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gordon kan idd goed zingen, hoorde laatst iets van 'm dat toch behoorlijk oké klonk! En ik denk wel dat hij een serieus jurylid kan zijn, maar wel eentje die (veel) meer grappen tussendoor maakt dan bijvoorbeeld Jerney doet. Maar op gepaste momenten kan hij wel serieus zijn, lijkt me.
Met het forum erbij Idols kijken is ook veel toffer dan er zelf heen gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Mij lijkt het inderdaad wel erg lachen... Gordon als jury.
Heb er wel erg veel zin in. Ben alleen niet van plan om elke zaterdag naar de liveshow te gaan. Ik ga Idols lekker weer thuisvolgen. Op me gemakkie, toastje, chippie en rosetje
Dat klinktquote:Op woensdag 12 september 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Op me gemakkie, toastje, chippie en rosetje
Dat kost je wat duiten!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:28 schreef Dark1 het volgende:
Ik zit elke zaterdag lekker in de studio. Heb er zin in!
Het forum is het toffe van Idols.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met het forum erbij Idols kijken is ook veel toffer dan er zelf heen gaan!
De mensen maken Idols het mooistequote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het forum is het toffe van Idols.
Wat ben jij de laatste tijd aan het kontlikken zegquote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
De mensen maken Idols het mooiste!
Niet meer dan anders. Voel je je bedreigd in je vakgebied?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd aan het kontlikken zeg.
Sorry mevrouw, zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef PeRi het volgende:
Chan en Fir3 ga eens elders spelen.
Ik heb Fir3 nog nooit betrapt op kontlikkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet meer dan anders. Voel je je bedreigd in je vakgebied?
amen to thatquote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Het forum is het toffe van Idols.
Jammer dat je het grotendeels gaat missen om die walgelijk toffe reden.quote:
we zouden rtl kunnen vragen het hele festijn een paar maanden uit te stellen!?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Jammer dat je het grotendeels gaat missen om die walgelijk toffe reden.
Die Mark-obsessie van je begint freaky te worden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef BVO het volgende:
CDP, kan je Mark niet weer eens op FOK! attenderen?.
MarkyMarkIdolsquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:57 schreef BVO het volgende:
CDP, kan je Mark niet weer eens op FOK! attenderen?.
Dit is de 1e keer dat ik z'n naam noem tochquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die Mark-obsessie van je begint freaky te worden.
Jij mag nooit meer radenquote:Al is het met name de ziekelijke zucht naar informatie die je drijft geloof ik![]()
Mark moet nog een nieuwe avatar krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
MarkyMarkIdols
Laatste bezoek: 227 dagen, 23 uur geleden.
Is misschien wel even nodig he? Zal hem volgende week wel eens een mailtje sturen over hoe het nu precies zit met theaterrondes etc.
Dat zou kunnen; maar je hebt wel al eerder naar achtergrond info geïnformeerd bij CDP. Dus ik naam (terechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is de 1e keer dat ik z'n naam noem toch![]()
.
Moet CDP maar eens een peper in z'n achterste krijgenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zou kunnen; maar je hebt wel al eerder naar achtergrond info geïnformeerd bij CDP. Dus ik naam (terecht) aan dat dat ook betrekking had op Mark
![]()
You go CDP!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, ik ben niet je werkpaard die even aan het werk gaat zodra je een schop geeft omdat je wat info wil.
Als zelfbenoemd media- en showbizztycoon schoffeer je de overige ID4'ers door zo laks te handelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zeg, ik ben niet je werkpaard die even aan het werk gaat zodra je een schop geeft omdat je wat info wil.
Hoezo? Ik vind 'm tofquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:30 schreef chansadres het volgende:
[..]
Mark moet nog een nieuwe avatar krijgen![]()
Gezelligquote:Op woensdag 12 september 2007 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat klinkt, dus we komen wel bij jou langs
.
hey vraagje... heeft ze ene nieuwe single ofzo? Ik hoorde van de week een liedje op de radio, en het leek verdomd veel op Hind haar stem...quote:
Nieuw album eind dit jaar, eerste single ergens in oktober.. dus nee, nog niet, misschien een oud nummer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hey vraagje... heeft ze ene nieuwe single ofzo? Ik hoorde van de week een liedje op de radio, en het leek verdomd veel op Hind haar stem...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:19 schreef BVO het volgende:
Als zelfbenoemd media- en showbizztycoon schoffeer je de overige ID4'ers door zo laks te handelen.
quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef Marble het volgende:
Er zal ongetwijfeld weer veel talent bij zitten, maar zo'n ongelooflijk goede, loepzuivere zanger als deze zal waarschijnlijk niet meer worden geevenaard. Net als American Idol al meteen Kelly in het eerste seizoen had, is in Nederland het grootste talent ook al meteen bij de eerste ronde ontdekt.
Heeft zij niet ook eens aan Idols meegedaan?quote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef chansadres het volgende:
Ik vrees dat de beste zangeres bij de concurrent zit...
Maaike![]()
Ik denk niet dat Idols haar kan evenaren. Promise me gaf me kippenvel![]()
Ja, jammer dat ze bij SYWBAP is. Ik vind daar Tessa ook goed zingenquote:Op zondag 16 september 2007 14:09 schreef chansadres het volgende:
Ik vrees dat de beste zangeres bij de concurrent zit...
Maaike![]()
Ik denk niet dat Idols haar kan evenaren. Promise me gaf me kippenvel![]()
Ik vind die Willem wel wat hebben. En Henry is tof maar na vorig jaar vind volgensmij niemand dat raar.quote:Op zondag 16 september 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze bij SYWBAP is. Ik vind daar Tessa ook goed zingen. Maar qua mannen is het gewoon drie keer niks
.
Wat een snu type was het tochquote:Op zondag 16 september 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
Ex-Idols-kandidaat Kevin klapt uit de school
'Idols maakt misbruik van kandidaten'
[..]
![]()
Is dit niet al erg oud nieuws? Staat me iets van bij dat dit vorig jaar al speelde?quote:Op zondag 16 september 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
Ex-Idols-kandidaat Kevin klapt uit de school
Ik was dus niet de enige.quote:Op zondag 16 september 2007 14:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Is dit niet al erg oud nieuws? Staat me iets van bij dat dit vorig jaar al speelde?
Dat heb ik dus met die Maaike. Die ik echt een keer bij Idols heb gezien, ik weet het zekerquote:Op zondag 16 september 2007 14:21 schreef chansadres het volgende:
Ik vind Tessa zwaar overgewaardeerd. Vind haar helemaal niet zo bijzonder.
Zou goed kunnen, ze komt me vaag bekend voor. Overigens ben ik het met je eens dit keer (wtf?!). Net dat Promise Me beluisterd en ik vond het wat stuntelig gezongen. Deed me weinig.quote:Op zondag 16 september 2007 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met die Maaike. Die ik echt een keer bij Idols heb gezien, ik weet het zeker.
We zijn het eens!quote:Op zondag 16 september 2007 14:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, ze komt me vaag bekend voor. Overigens ben ik het met je eens dit keer (wtf?!). Net dat Promise Me beluisterd en ik vond het wat stuntelig gezongen. Deed me weinig.
Wat is ID4quote:Op zondag 16 september 2007 15:13 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat belooft wat voor ID4 [afbeelding]
Waarom denk ik bij ID4 steeds aan de film?
IDols4quote:Op zondag 16 september 2007 15:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat is ID4? IDO bedoel je zeker.
quote:Op zondag 16 september 2007 15:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
IDols4
Independence Day! 4th of July enzo.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Mensen die ID4 zeggen terwijl ik dat gewoon zelf bedacht heb!
quote:Marcella's Idols-avontuur eindigt tijdens auditie
Maandag 17 september 2007 - De vijftienjarige Marcella Verstraeten uit Heikant twijfelt niet als een vriendin vraagt of ze mee wil doen aan het nieuwe Idols seizoen.
,,Op internet had Kim gezien dat je je weer op kon geven en dat hebben we toen gedaan. Een week na het invullen van de vragenlijst kregen we een brief thuis, waarin stond dat we zaterdag auditie mochten doen." Vol goede moed vertrekken de meiden zaterdagochtend richting Eindhoven waar het allemaal gaat gebeuren. Marcella laat alles over zich heen komen en geniet van de opnames die 's middags eerst gemaakt worden. ,,We moesten juichen en gillen toen de presentatoren Martijn Krabbé en Wendy van Dijk vroegen of we er zin in hadden. Vervolgens moesten we naar binnen rennen." Na de buitenopnames begint het lange wachten. Overal wordt gezongen en muziek gemaakt. Zelf kiest de scholiere van het Reynaertcollege ervoor om bij haar schoolvrienden Kim, Martijn, Thomas en Kristoff te zitten. De tijd wordt gedood met een praatje én regelmatig bezoekjes aan het toilet. Als Marcella rond zeven uur in de wachtruimte plaatsneemt, slaan de zenuwen toe. ,,Bij FoxArt heb ik daar bijvoorbeeld nooit last van, maar op dat moment gierden de zenuwen echt door mijn lijf. Toen ik moest zingen, ging het dan ook echt niet zoals ik gewild had. Voor mijn gevoel kwam er geen fatsoenlijke noot uit." Marcella heeft voor het nummer 'She couldn't laugh' van Twarres gekozen. ,,Dit nummer luister ik sowieso vaak, daarnaast wilde ik een nummer dat de juryleden niet constant zouden horen. Het was heel grappig, want één van de juryleden vertelde dat hij veel met Twarres had gewerkt." Toch levert het nummer geen plaats in de volgende ronde op. ,,Ze vonden me wel goed, maar niet goed genoeg. Alleen de echte goede en belachelijke mensen mogen door naar de ronde waarin ze worden beoordeeld door de jury die je ook echt op tv ziet." Teleurgesteld is Marcella niet. ,,Ik ging niet met het idee naar Eindhoven dat ik moest winnen. Gelukkig is Martijn wel door. Ik gun het hem echt!"
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Chinless het volgende:
Beste Mensen,
Zoals velen weten was afgelopen zaterdag een auditie voor Idols in Eindhoven. Echter tot mijn grote verbasing merkte ik op dat het niet helemaal eerlijk verliep.
Voorbeeld:
Persoon Z moest om 14:45 zingen, om de 5min kom er een andere kandidaat. Persoon Z mocht pas zingen om 21:30 door het uitgelopen van e.e.a. de kandidaten werken toen pas om de 15min rond geroepen. Afijn. Toen persoon Z de trap op ging om te gaan "zingen" was er een andere man die naar beneden ging, op die lijst stond de naam van Persoon Z al dat Z niet doorging, terwijl persoon Z nog moest zingen !.
Vreemd toch ?
Nog meer mensen zoiets ervaren afgelopen zaterdag ?
Ik ook, ik ben trouwens ook meer benieuwd naar het verhaal van persoon Y.quote:Op donderdag 20 september 2007 13:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het een warrig verhaal.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 20 september 2007 16:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben trouwens ook meer benieuwd naar het verhaal van persoon Y.
Ja, ik had eigenlijk in beeld moeten komen. Shame on me.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:54 schreef BVO het volgende:
Dat valt me van je tegen, Vaduz.
quote:RECORD aan nieuwe inschrijvingen voor Idols 4 !
20.842 mensen hebben zich ingeschreven voor Idols 4. Dat is een record voor het RTL 4-programma. Volgens een woordvoerster van RTL 4 is 70% van de deelnemers nieuw. Ze hadden nog niet eerder meegedaan aan Idols of een andere talentenjacht op tv. De inschrijving is inmiddels gesloten. De eerste aflevering van Idols is op 20 oktober.
Zangtalent Idols 4 wordt gepresenteerd door Wendy van Dijk en Martijn Krabbé. In de jury zitten Gordon, Jerney Kaagman, John Ewbank en Eric van Tijn. Raffaëla won de vorige editie van de zoektocht naar zangtalent. Idols 2 werd gewonnen door Boris; Jamai won de eerste reeks.
quote:Boris genomineerd voor Edison Jazzism Award
(Novum) - Idols-winnaar Boris is genomineerd voor de Edison Jazzism Publieksprijs. Dat heeft de organisatie donderdag bekendgemaakt. Laura Fygi en Wouter Hamel zijn de andere genomineerden voor deze nieuwe prijs. Het publiek kan nog tot en met 15 oktober stemmen op een favoriet op de website edisonjazz.nl.
De publieksprijs wordt op 6 november uitgereikt tijdens het Edison Jazz-World Music Awards Gala in Eindhoven. Er worden dan ook Edisons vergeven in de zes reguliere categorieën, zoals jazz nationaal en jazz internationaal.
Borisquote:
Wendy: "Iedereen krijgt 1000 euro!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:46 schreef Kidney_Bean het volgende:
Pffff zie net Wendy van Dijk bij RTL Boulevard, kan dat mens niet meer zien!!!
Ik hoor ook zeggen dat ze met een soort Hart in Aktie op de vrijdag gaat en met Idols op de zaterdag, dat wordt dus RTL vermijden in het weekend!!![]()
Hij opent nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef Svensational het volgende:
Samara en d'r manager![]()
!
http://www.rtl.nl/(channe(...)vi_plain.xml/796.wvx
Ik heb er zin in!
Zaterdag of zondag.quote:Op zondag 23 september 2007 11:42 schreef shiNinG_staR het volgende:
Da's snel. Welke dag van volgende week?
De Yellow Room.quote:Op zondag 23 september 2007 14:51 schreef chansadres het volgende:
Het word tijd dat de befaamde Blue Room open gaat![]()
Zolang ze er qua presentatietalent maar op vooruit is gegaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:45 schreef Kidney_Bean het volgende:
Ja het is toch ook een belachelijk concept.. Er werd van haar altijd gezegd dat ze geen één vinger uitstak bij de opnames van Hart in Aktie, maar dat ze ´voor het shot´ even snel in beeld kwam als ze de mensen kon verrassen. Maar als de handen uit de mouwen gestoken werden, was zij snel weg.. Schijnt dat Natasha Froger veel sympathieker is en wel met van alles meehelpt.
Maar nu heeft Wendy het zich dus nóg makkelijker gemaakt: ze hoeft nu niet meer de schijn op te houden dat ze zelf bezig is om anderen te helpen, ze laat het nu gelijk al anderen doen! Zal me benieuwen of ze er deze keer een televisierring ofzoiets mee in de wacht sleept, want tja voor sinterklaasje spelen doet het nog altijd goed in Nederland..
Kortom: heeft een hekel aan nepmensen.
Dan moet het toch de Black & Grey room zijn?quote:Op zondag 23 september 2007 17:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
The Purple Room, we moeten wel meegaan met de kleurentrends van deze winter.
Nou Vaduz wat een geweldig idee!quote:Op zondag 23 september 2007 20:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon elke room weer een ander kleurtje, is iedereen tevreden.
Dat kan ook ja.quote:Op zondag 23 september 2007 17:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet het toch de Black & Grey room zijn?
Ik dacht dat groen helemaal in is deze herfst/winterquote:Op zondag 23 september 2007 17:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dan moet het toch de Black & Grey room zijn?
Dat waren rooie namenquote:Op maandag 24 september 2007 06:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog ergens de lijst met de namen die niet gebruikt zijn, van vorig jaar.
quote:Op zondag 23 september 2007 20:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nou Vaduz wat een geweldig idee!
Ja, de rood-variaties waren tof. Red Roomquote:Op maandag 24 september 2007 06:39 schreef PeRi het volgende:
Ik heb nog ergens de lijst met de namen die niet gebruikt zijn, van vorig jaar.
Maak je daar van mijn kant maar geen zorgen over.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:29 schreef BVO het volgende:
Ik wil niet teveel's en
's in ID4 hoor
![]()
.
Nee precies, dit zegt allemaal niks over hoe het straks los gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maak je daar van mijn kant maar geen zorgen over.
Die anderen zullen ook niet gebruikt wordenquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef PeRi het volgende:
- De Rode Schoentjes.
- De Rode Draad.
- Vandaag is Rood.
- Roderick.
- De Rode Rozen.
- RoodKapje.
- Het Rood Borstje.
- De Rode Loper.
- De Rode Zalm.
- De Rode Prinses.
- The Red Sho Diaries.
- Red Light District.
- Red Nose Rein(d)ier.
- Rhododendron.
* Doorhaald is al gebruikt.
Jij mag juist wel wat meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maak je daar van mijn kant maar geen zorgen over.
Precies, oude troep.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef Svensational het volgende:
Die anderen zullen ook niet gebruikt worden.
Ja maar, dan gaat m'n reputatie naar de maan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:37 schreef Svensational het volgende:
Jij mag juist wel wat meer'en.
Herkenning...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef PeRi het volgende:
- De Rode Schoentjes.
- De Rode Draad.
- Vandaag is Rood.
- Roderick.
- De Rode Rozen.
- RoodKapje.
- Het Rood Borstje.
- De Rode Loper.
- De Rode Zalm.
- De Rode Prinses.
- The Red Sho Diaries.
- Red Light District.
- Red Nose Rein(d)ier.
- Rhododendron.
* Doorhaald is al gebruikt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:02 schreef BVO het volgende:
Oke.
Maareh, het feest barst overmorgen los, dus?
*Ril*quote:
20.842 mensen hebben zich ingeschreven voor idols 4!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Moet voor jou ook niet lastig zijn.
Toch wel verrassend nieuws wat mij betreft:
[..]
De mensen die meededen zijn gestrand in de voorrondesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Rubend het volgende:
Doen er nou nog mensen van FOK mee??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Idols_1quote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Rubend het volgende:
[..]
20.842 mensen hebben zich ingeschreven voor idols 4!
Hoeveel was het bij de voorgaande idols dan???
want dit zou een record zijn...
Maar bij idols 1 waren er toch meer?!?!
Of zondag.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:02 schreef BVO het volgende:
Oke.
Maareh, het feest barst overmorgen los, dus?
Wat geil spannend!quote:
Ik jaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Rubend het volgende:
Doen er nou nog mensen van FOK mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ja.
en ik ben door naar de tweede rondeDie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ja.
en ik ben door naar de tweede rondeMaar mensen uit Den Haag en omgeving moeten toch a.s. zaterdag pas in Dordrecht zingen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." Werkend brein! "
pfffff spoiler nog niet goed gelezen :Squote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef Rubend het volgende:
[..]
Maar mensen uit Den Haag en omgeving moeten toch a.s. zaterdag pas in Dordrecht zingen???
hmm nee daar moet je blij mee zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het forum gaat al bijna open!
Ik heb vannacht nog gedroomd over Jamai trouwens![]()
Nu ook een paar hoor, maar die zijn al exit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef Rubend het volgende:
mrja... geen FOK mensen die meedoen![]()
In Idols 1 deden er een hele zooi mee meen ik me te herinneren...
Maar goed dat is alweer laaaangg langggg geleden
Wat snap je niet aan de spoiler?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef Rubend het volgende:
[..]
hmm nee daar moet je blij mee zijn...
Maar doe je nou wel of niet mee????
Ja snap wel dat het een grapje wasquote:Op vrijdag 28 september 2007 11:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan de spoiler?
Hoewel het niveau van het programma wel drastisch verhoogd zou worden dankzij mijn deelname, maar ik durf niet op tv enzo![]()
We zijn meubilair geworden.quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:59 schreef BVO het volgende:
Wat suf, dat IDO er nu gewoon zonder geëmmer komt.
Dat is toch wel enige opluchtingquote:Op vrijdag 28 september 2007 12:07 schreef Svensational het volgende:
Ik heb achter de schermen flink moeten bitchen hoor.
We need a Lynx666 sign...quote:
Iddquote:
Ben blij dat die rommel hier weg kan.quote:
* Brahimov pakt schaar en lijm en gaat aan de slagquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:29 schreef Natalie het volgende:
*zoekend rondkijkt*
En dat er weer andere rommel niet daar komt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:56 schreef static het volgende:
[..]
Ben blij dat die rommel hier weg kan.
quote:‘Idols B4′ blikt terug op drie seizoenen Idols
Met het programma Idols B4 wil RTL 4 de kijker op zaterdag 6 oktober opwarmen voor een nieuw seizoen Idols. Dat meldt een woordvoerster van de tv- zender vandaag. In Idols B4 blikken Idols sterren als Jamai, Jim, Dewi, Raffaëla, Maud, Robin, Christon en Floortje terug op de hoogtepunten van de afgelopen drie seizoenen. Ook wordt vooruit geke- ken naar het nieuwe seizoen met onder meer beelden van de auditierondes met de nieuwe jury, waarin onder meer Gordon plaats heeft.
De hoofdpersonen uit de voorgaande reeksen van ‘Idols’ hebben het niet alleen over hun eigen successen, maar herinneren zich ook een aantal bijzondere mensen en momenten tijdens de audities, theaterrondes, workshops en de grote liveshows. Daarnaast vertellen ze hoe het hen nu vergaat en waar ze mee bezig zijn.
Volgens RTL 4 is Idols de grootste talentenjacht van de Nederlandse televisie. “In november 2002 werd heel Nederland overvallen door het succes van ‘Idols’. Alle bladen en kranten kopten over het programma dat alle kijkcijferrecords verbrak.”
Nu, vijf jaar later, staat RTL 4 aan vooravond van de vierde reeks die zaterdag 20 oktober aanstaande van start gaat. “Met een record aantal aanmeldingen van 20.842 blijkt de talentenjacht nog steeds ongekend populair. Daarom blikt RTL 4 bij wijze van opwarmer op zaterdag 6 oktober vooruit en terug met Idols B4.”
Idols B4 is op zaterdag 6 oktober tussen 20.00 en 21.00 uur te zien bij RTL 4.
Goh, geen Boris. Dat is onverwacht.quote:
Zullen we beginnen met een usersgamequote:Op vrijdag 28 september 2007 16:05 schreef BVO het volgende:
Misschien moet ik, om het forum wat op te leuken, van het weekend de All Time Idols TOP 10! maar eens uit de kast halen.
* Photoshop + Imageready + Camtasia installeertquote:
Tuurlijk wel! Maar dan moet natuurlijk ook het favoriete optreden topic en de favoriete Idolssingle weer langskomenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
Dus als er een usergame loopt kunnen er geen Idolsgerelateerde topics meer lopen? En de usergame hoort toch echt wel wat later vind ik.
Ja, bij XFA was die veel te vroeg. Dit keer maar wat later iddquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:11 schreef chansadres het volgende:
Maar de usersgames zijn altijd het mooiste van IDO. De chantage, het verraad, de emoties. Je hebt geen soaps meer nodig! [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |