Herkenning...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:30 schreef PeRi het volgende:
- De Rode Schoentjes.
- De Rode Draad.
- Vandaag is Rood.
- Roderick.
- De Rode Rozen.
- RoodKapje.
- Het Rood Borstje.
- De Rode Loper.
- De Rode Zalm.
- De Rode Prinses.
- The Red Sho Diaries.
- Red Light District.
- Red Nose Rein(d)ier.
- Rhododendron.
* Doorhaald is al gebruikt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 11:02 schreef BVO het volgende:
Oke.
Maareh, het feest barst overmorgen los, dus?
*Ril*quote:
20.842 mensen hebben zich ingeschreven voor idols 4!quote:Op donderdag 20 september 2007 20:28 schreef BVO het volgende:
Moet voor jou ook niet lastig zijn.
Toch wel verrassend nieuws wat mij betreft:
[..]
De mensen die meededen zijn gestrand in de voorrondesquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Rubend het volgende:
Doen er nou nog mensen van FOK mee??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Idols_1quote:Op donderdag 27 september 2007 13:38 schreef Rubend het volgende:
[..]
20.842 mensen hebben zich ingeschreven voor idols 4!
Hoeveel was het bij de voorgaande idols dan???
want dit zou een record zijn...
Maar bij idols 1 waren er toch meer?!?!
Of zondag.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:02 schreef BVO het volgende:
Oke.
Maareh, het feest barst overmorgen los, dus?
Wat geil spannend!quote:
Ik jaquote:Op donderdag 27 september 2007 13:33 schreef Rubend het volgende:
Doen er nou nog mensen van FOK mee??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ja.
en ik ben door naar de tweede rondeDie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik ja.
en ik ben door naar de tweede rondeMaar mensen uit Den Haag en omgeving moeten toch a.s. zaterdag pas in Dordrecht zingen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." Werkend brein! "
pfffff spoiler nog niet goed gelezen :Squote:Op vrijdag 28 september 2007 10:10 schreef Rubend het volgende:
[..]
Maar mensen uit Den Haag en omgeving moeten toch a.s. zaterdag pas in Dordrecht zingen???
hmm nee daar moet je blij mee zijn...quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het forum gaat al bijna open!
Ik heb vannacht nog gedroomd over Jamai trouwens![]()
Nu ook een paar hoor, maar die zijn al exit.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:21 schreef Rubend het volgende:
mrja... geen FOK mensen die meedoen![]()
In Idols 1 deden er een hele zooi mee meen ik me te herinneren...
Maar goed dat is alweer laaaangg langggg geleden
Wat snap je niet aan de spoiler?quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:26 schreef Rubend het volgende:
[..]
hmm nee daar moet je blij mee zijn...
Maar doe je nou wel of niet mee????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |