Hmm.. 19 tot 21 oktober ben ik in Rome.. me welverdiende vakantie :S Maar RTL 4 zet elke afl toch op de site?? Zo heb ik Xfactor ook elke week gevolgdquote:Op woensdag 12 september 2007 11:22 schreef Dark1 het volgende:
[..]
[..]
Nog even wachten dus. Ik heb er zin in
![]()
Ach Rome, wat zal ik ervan zeggenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:51 schreef Deceit het volgende:
[..]
Hmm.. 19 tot 21 oktober ben ik in Rome.. me welverdiende vakantie :S Maar RTL 4 zet elke afl toch op de site?? Zo heb ik Xfactor ook elke week gevolgd
Giechel_Ho is gewoon tof!quote:
Klopt!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Giechel_Ho is gewoon tof! [afbeelding]
hij mag mij wel vervangen jaquote:Op woensdag 12 september 2007 14:25 schreef Zhenar het volgende:
Damn, als G_H dit jaar zou gaan meeposten in IDO... dat zou echt super gaaf zijnZij maakt echt de vloer gelijk met alle Dark1tjes.
![]()
Giechel_Ho is een meisje hoorquote:
Nieuwe info...quote:
Dat is het...liefste...dat je ooit over mij hebt gepostquote:
En dat maakt haar alleen maar tofferquote:
BOKSquote:Op woensdag 12 september 2007 14:54 schreef chansadres het volgende:
[..]
En dat maakt haar alleen maar toffer![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef static het volgende:
Nokken met dat gekut Dark1 e.a. voor SC hebben we een ander topic.
Lees dan terug, knurftenkopquote:
Houden zo.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:37 schreef Dark1 het volgende:
[..]
, na de waarschuwing van Peri ben ik gestopt met off topic te gaan.
sounds good, weer een hele zaterdagavond Idols dusquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.
Mijn videorecorder staat weer op zijn plaats geïnstalleerd. Vertrouwd eerst liveshow en daarna Backstage en uitslag opnemen, om die 's ochtends met een klein katertje te kijkenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
sounds good, weer een hele zaterdagavond Idols dus
Ik ben het stiekem met je eens dat het me een slecht jurylid lijkt, maar dat ie zelf niet kan zingen staat daar vrij los van, aangezien Henkjan, Eric en Jerney allemaal ook niet goed kunnen zingenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:59 schreef DarkManta het volgende:
Gordon als jury lid?
Wat gaat hij dan beoordelen, of je haar, nagellak en kleren goed gekozen zijn?
Op zangkwaliteit in ieder geval niet, want hij zelf kan ook niet zingen.
Foei! Luister eens naar Weekend van haar oude band Earth & Firequote:Op woensdag 12 september 2007 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
...Jerney allemaal ook niet goed kunnen zingen. Denk ik, trouwens.
Nou, nou, wat een nachtegaaltje. Excuseer me.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:22 schreef chansadres het volgende:
[..]
Foei! Luister eens naar Weekend van haar oude band Earth & Fire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |