quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:19 schreef babette21 het volgende:
al was 't wel wat zuur dat de zaterdagploeg met óns bowlidee aan de haal gingen
Maar wel weten wie er een bitch is en wie mod-materialquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
2 jaar meelezen en niet weten wat een kloon is?!?
Volgens mij hebben ze het nooit over een kloon gehad. EN IK MOEST EVCEN NADENKEN WAT HIJ NOU BEDOELDE. Oeps capslock.. en nu weet ikhet.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:40 schreef babette21 het volgende:
even in vogelvlucht teruggelezen, toch mooi hoe IDO (en XFA) toch altijd z'n eigen niveau heeft:
2 jaar meelezen en niet weten wat een kloon is?!?Ik verdenk Haaibaaike
![]()
Dat wordt nog leuk in IDO. Ik kan je nu al niet uitstaan.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:16 schreef Dark1 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het nooit over een kloon gehad. EN IK MOEST EVCEN NADENKEN WAT HIJ NOU BEDOELDE. Oeps capslock.. en nu weet ikhet.
WTF is Haaibaaike? Ik kan wel een haaibaai zijn
Wat betekend TVP eigenlijk? Dat zag ik in het SYWBAP topic.
(ik lees altijd de intressante dingentjes vandaar dat ik er geen erg in had wat een kloon is.)
Gezellig.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat wordt nog leuk in IDO. Ik kan je nu al niet uitstaan.![]()
ga jij lekker weg, in de 2 jaar dat ik heb meegelezen heb ik jou naam nog nooit voorbij zien komenquote:Op woensdag 12 september 2007 10:26 schreef Deceit het volgende:
haha ik ook niet.. ze kan beter een eigen forum hebben
Het is te vroeg voor deze onzinnige discussiequote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef Dark1 het volgende:
[..]
ga jij lekker weg, in de 2 jaar dat ik heb meegelezen heb ik jou naam nog nooit voorbij zien komen![]()
Ben ik diegene die begintquote:Op woensdag 12 september 2007 10:39 schreef PeRi het volgende:
Dark1 kap eens met dat userbashen, onzinnige userdiscussies gaan via MSN, PM of in een slowchatreeks. Hou het hier verder ontopic over Idols.
Wat comes around, goes around. Jij begon met een onaardige reactie, blijft erop reageren en lokt zo irritaties uit. Eerste paar posts is het leuk, maar constant doorhameren over die bitch dit en die ander wegwezen omdat jij als net geregistreerde hem niet kent? Dit is geen Dark1-topic of -forum.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:44 schreef Dark1 het volgende:
Ben ik diegene die begintWaarschuw lekker Zhenar en die andere.. Die bashen mij!
Waarom weet ik nog steeds niet
![]()
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:17 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik hoop alleen wel dat het dit jaar gewoon p een dag is (en dat de uitslag dus ook weer gewoon op zaterdag is)
Je voelt je aangevallen, dus daarom reageer je zo naar mij toe.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Wat comes around, goes around. Jij begon met een onaardige reactie, blijft erop reageren en lokt zo irritaties uit. Eerste paar posts is het leuk, maar constant doorhameren over die bitch dit en die ander wegwezen omdat jij als net geregistreerde hem niet kent? Dit is geen Dark1-topic of -forum.
Ik heb al eens eerder gevraagd of het ontopic kon en er wordt maar doorgegaan en nu lijkt het me een prima moment voor een grote waarschuwing dat het over moet zijn met persoonlijke postings in dit topic.
Iedereen ontopic hier. Idols, het programma. In zicht, hoezee!.
Zover ik begrepen heb, heb jij helemaal gelijkquote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik dacht gehoord te hebben dat dat weer ging gebeuren. En dat samen weer met een Backstage op RTL6/7/8.
Lynxie, kan je niet die block functie op postniveau toevoegen aan je FQR...quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 11:16 schreef Deceit het volgende:
Ben zo blij dat er 3 theaterrondes komen! Wanneer begint de 1e uitzending?? Ben over 2 weken eindelijk weer in nederland...
quote:Idols is vanaf zaterdag 20 oktober wekelijks om 20.00 uur te zien bij RTL 4.
Perfect verwoord!quote:Op woensdag 12 september 2007 11:30 schreef Zhenar het volgende:
WANNEER gaat het forum nou open?!![]()
Damn, ik raak helemaal in de IDO-stemmingHet is als een soort zomerkamp waar je weer alle vriendjes en vriendinnetjes van vorig jaar terugziet
En je wéét dat het weer net zo tof als vorig jaar, zo niet toffer gaat worden!
![]()
En de beste ID4 momenten missen?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:06 schreef chansadres het volgende:
[..]
Lynxie, kan je niet die block functie op postniveau toevoegen aan je FQR... [afbeelding]
Ah wel, zeg eens wat meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:03 schreef Dark1 het volgende:
Ontopic: Mijn 2 vriendinnen zijn overigens door naar de theaterrondeMeer kan ik nog niet vertellen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |