Toen hing ze nog aan het plafond in bijna elke jongenskamer. Best Idol waardig inderdaad.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, nou, wat een nachtegaaltje. Excuseer me.
Sinds wanneer heeft Idols fucking iets met zingen te makenquote:Op woensdag 12 september 2007 16:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Allemaal nachte-fucking-gaaltjes ja. Ze kunnen gewoon niet goed zingen, in ieder geval, niet heel veel beter dan Gordon.
Weinig, helaas, maar ik had het wel over zangkunsten, aangezien DarkManta het over zangkwaliteiten had! Le-zen.quote:Op woensdag 12 september 2007 16:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Idols fucking iets met zingen te maken![]()
Die heb ik ooit geplaybackt in de plaatselijke mini playbackshowquote:Op woensdag 12 september 2007 18:30 schreef babette21 het volgende:
Gordon kan echt wel zingen hoor!
*draait "kon ik maar even bij je zijn" nog maar 'n keer...
Ze lieten een stukje zien bij DWDD inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gordon kan idd goed zingen, hoorde laatst iets van 'm dat toch behoorlijk oké klonk! En ik denk wel dat hij een serieus jurylid kan zijn, maar wel eentje die (veel) meer grappen tussendoor maakt dan bijvoorbeeld Jerney doet. Maar op gepaste momenten kan hij wel serieus zijn, lijkt me.
Met het forum erbij Idols kijken is ook veel toffer dan er zelf heen gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Mij lijkt het inderdaad wel erg lachen... Gordon als jury.
Heb er wel erg veel zin in. Ben alleen niet van plan om elke zaterdag naar de liveshow te gaan. Ik ga Idols lekker weer thuisvolgen. Op me gemakkie, toastje, chippie en rosetje
Dat klinktquote:Op woensdag 12 september 2007 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
Op me gemakkie, toastje, chippie en rosetje
Dat kost je wat duiten!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:28 schreef Dark1 het volgende:
Ik zit elke zaterdag lekker in de studio. Heb er zin in!
Het forum is het toffe van Idols.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met het forum erbij Idols kijken is ook veel toffer dan er zelf heen gaan!
De mensen maken Idols het mooistequote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het forum is het toffe van Idols.
Wat ben jij de laatste tijd aan het kontlikken zegquote:Op donderdag 13 september 2007 10:04 schreef chansadres het volgende:
[..]
De mensen maken Idols het mooiste!
Niet meer dan anders. Voel je je bedreigd in je vakgebied?quote:Op donderdag 13 september 2007 10:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd aan het kontlikken zeg.
Sorry mevrouw, zal niet meer gebeuren.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef PeRi het volgende:
Chan en Fir3 ga eens elders spelen.
Ik heb Fir3 nog nooit betrapt op kontlikkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:19 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet meer dan anders. Voel je je bedreigd in je vakgebied?
amen to thatquote:Op donderdag 13 september 2007 09:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Het forum is het toffe van Idols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |