Hey ik verdedig me alleen maarquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:53 schreef Svensational het volgende:
Godsallejezus wat een gezeik over dat toetsenbord zeg..
Hoeveel auditierondes zijn er eigenlijk?
Dus je kijkt ook niet in de Fok!fotoboeken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Dark1 het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze is hier toch geen modNog niet
Id4meet. Is dat leuk? Lijkt me geen fuck aan, weet je gelijk hoe iedereen er uit ziet! Stel je iemand heel erg knap voor issie oerlelijkDan wil ik liever gewoon blijven fantaseren... hihi.
Hoe oud zijn jullie allemaal?
De gemiddelde leeftijd is 54quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:55 schreef Dark1 het volgende:
[..]
lekker boeiend, ze is hier toch geen modNog niet
Id4meet. Is dat leuk? Lijkt me geen fuck aan, weet je gelijk hoe iedereen er uit ziet! Stel je iemand heel erg knap voor issie oerlelijkDan wil ik liever gewoon blijven fantaseren... hihi.
Hoe oud zijn jullie allemaal?
Teveel dus. 3 is genoeg.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Vijf. 20/10, 27/10, 3/11, 10/11 en 17/11.
Theater: 24/11, 1/12, 8/12.
Tussenronde: 15/12.
Finaleshows: 22/12 en verder.
nog niet in verdiept. maar nee liever niet....quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook niet in de Fok!fotoboeken?
Ik ben 26.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Meeten lijkt me ook altijd zo een tegenvaller [afbeelding]. Behalve als s_s komt.
Hoe weet jij dat nou, jij komt nooitquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:59 schreef BVO het volgende:
Meeten lijkt me ook altijd zo een tegenvaller [afbeelding].
Vond het wel jammer van de XFA meet dat er twee groepen waren. Je kan wel veel meer met elkaar praten maar had graag peri en lynxer weer eens gezienquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
![]()
Meetings zijn ook denk ik alleen echt leuk met een kleiner groepje, zodat je tenminste met iedereen kunt praten enzo.
Je moest eens wetenquote:
Dat kwam allemaal doordat ze een uitzending met optredens een een uitzending met uitslagen hadden bij XFAquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:05 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vond het wel jammer van de XFA meet dat er twee groepen waren. Je kan wel veel meer met elkaar praten maar had graag peri en lynxer weer eens gezien![]()
Oh ik weet het wel.quote:
Wij hebben toen erg tof gebowld maar sommige mensen mogen volgende keer toch echt tegen Bruce117 spelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:19 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de XFA meet die ik heb meegemaakt erg tof, alleen jammer dat we uiteindelijk niet konden bowlen () en dat iedereen op het einde kwijt was - een borrel achteraf is wel zo leuk (al was het toen wel zondag natuurlijk [afbeelding])
1 grote meet tijdens de finale ofzoquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kwam allemaal doordat ze een uitzending met optredens een een uitzending met uitslagen hadden bij XFA![]()
![]()
![]()
Dit jaar één grote meetIk ben er wel bij (als ik dan kan)
![]()
Mét BVOquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 grote meet tijdens de finale ofzoIn de studio.... inclusief eindfeest
Lijkt me wel gaaf
incl uitreiking v/d prono? (Mag Beev heerlijk gaan rekenen terwijl wij zuipen!)quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 grote meet tijdens de finale ofzoIn de studio.... inclusief eindfeest
Lijkt me wel gaaf
Zuipen doe ik toch wel. En alleen als de uitreiking ook op het grote podium mag. Kan Mark vast wel regelen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
incl uitreiking v/d prono? (Mag Beev heerlijk gaan rekenen terwijl wij zuipen!)
Makkie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Wij hebben toen erg tof gebowld maar sommige mensen mogen volgende keer toch echt tegen Bruce117 spelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |