Ik had eigenlijk 'Toen scholden jullie elkaar verrot' willen zeggen. Maar dat zijn meer én grotere woorden. Dus wat wil je nou eigenlijkquote:
Volgens mij zoek jij ruzie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 'Toen scholden jullie elkaar verrot' willen zeggen. Maar dat zijn meer én grotere woorden. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Nee, dat woord is mij te kleinquote:
Grootspraak. Enfin, what's in a name.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat woord is mij te klein.
Wat een willekeurige, maar bizar toffe manier om je terugleeservaring te pimpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef Svensational het volgende:
Oei, ik heb de gezelligheid gemist. Ik ga ff wat Zhenar-quotes pakken om op te reageren
.
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Toffe reacties, Sven![]()
En mijn ruzies stellen nooit echt iets voor, dat weet je toch![]()
Hoe meer iemand me irriteert, hoe toffer ik die persoon (naderhand) vind
![]()
ATB!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK! boekentop 50 2007
Niemand?
Dat niet, maar een top 50 krijg ik (nog) niet voorelkaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
ATB!![]()
![]()
Goed idee om de top 50 hier even te promoten. Ik ben wel benieuwd of de geruchten kloppen dat SHO'ers alleen maar de Story, Privé en Weekend lezen![]()
.
Je kunt maximaal een top 20 insturen/posten. Minder boeken mag ook, alleen krijgt je #1 dan minder punten dan wanneer je 20 boeken noemtquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat niet, maar een top 50 krijg ik (nog) niet voorelkaar
Zelfs een top 20 fictie boeken krijg ik maar met moeite voorelkaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt maximaal een top 20 insturen/posten. Minder boeken mag ook, alleen krijgt je #1 dan minder punten dan wanneer je 20 boeken noemt.
Wat een toepasselijke TT om weer eens in een Showchat binnen te vallen, trouwens![]()
.
Toet blijft hier, begrepen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
En zijn alcoholinname, heb ik begrepen. Maar als we pope nu eens een maandje tegen zo'n toetatoet ruilen, zou dat wat zijn?
Had je maar niet zo'n kutpost moeten plaatsen na die geniale van mij.quote:
Ik raakte er anders tamelijk opgewonden van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n kutpost moeten plaatsen na die geniale van mij.
Waarom reageerde je er dan niet op?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik raakte er anders tamelijk opgewonden van.
Hihi, ik las "bevredigen"quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom reageerde je er dan niet op?!Nu kan Bupatih mij vrijuit beledigen
![]()
Alsof mijn opwinding te vatten zou zijn in een post op het FOK!forumquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom reageerde je er dan niet op?!Nu kan Bupatih mij vrijuit beledigen
![]()
Dat klinkt als een oneerbaar voorstelquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof mijn opwinding te vatten zou zijn in een post op het FOK!forum. DIE MOET JE ERVAREN, ZHENAR
.
Oneerbaar, oneerbaar... is maar net hoe je het bekijkt hequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een oneerbaar voorstel![]()
Maar dat is het niet![]()
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar in deze slowchat heeft niemand daar begrip voor, want praktisch alle users hieren wonen nog bij hun oudersEn nee, leeftijd is daar niet de oorzaak van, helaas
![]()
Daarom:quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoor.
quote:praktisch alle users
Hm... denk dat het tijd wordt dat ik 's ga slapenquote:
Je moet het ook niet zo letterlijk nemen als ik "niemand" zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoor.
Verder... Werken in het weekend![]()
Onbetaald overwerken in het weekend![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Mensen die ID4 zeggen terwijl ik dat gewoon zelf bedacht heb!
Ja, dat hebben die mensen nodig jaquote:
Doodsverwensing!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die mensen nodig ja.
Hooi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Niettemin. Ik ben ontroerd.
Komt pope hier wel eens?
Een glaasje jus, een glas water, een kop koffie en wat lekkers hartigs om te eten en alles komt goed.quote:
Aquarius ook bij mijquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een glaasje jus, een glas water, een kop koffie en wat lekkers hartigs om te eten en alles komt goed.
Is het nu definitiefquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Yo homeboy, respect. [afbeelding]
Ja. Antwerpen FTW!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het nu definitiefAntwerpen
geworden?
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "Mensen die..."
Nee joh, noem mij vooral niet in jequote:
Jouw leven is zó'n drama!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ze mezelf er ook niet bijstaan. [afbeelding]
(Ik zocht eigenlijk de sip-traantje-smiley, maar kon hem niet vinden. Wat zit het me allemaal tegen zeg,)
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ze mezelf er ook niet bijstaan. [afbeelding]
(Ik zocht eigenlijk de sip-traantje-smiley, maar kon hem niet vinden. Wat zit het me allemaal tegen zeg,)
"ik ben zo iemand die...."quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "Mensen die..."
quote:
quote:
Dank jullie voor het medeleven in deze moeilijke tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:43 schreef DaMart het volgende:
Ik word er helemaal emotioneel van [afbeelding]
Dra_Erik?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
DraMart!
Ik weet nog hoe we op school helemaal wild waren van die filmquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Geweldige film
Tijdens het hoogtepunt van de UFO hype
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat is FQR?quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..].
Meteen in de FQR eigen smileys gevoegd.
Niet zozeer verboden, maar er wordt volgens mij gewoon meer afkeurend naar gekeken, en promotie wordt gezien als iets kwaadaardigsquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
FullQuickReply. Handig voor Firefox, maar verboden op FOK!
Op een bepaald moment had ik de leeftijd bereikt waarop ik het "USA !! USA !!!" sfeertje begon uit te kotsen jaquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe we op school helemaal wild waren van die film![]()
Achteraf gezien is 'ie niet zo briljant als we toen dachtenMaar het blijft idd een zeer vette film
![]()
Nou ja, hele topics erover worden verwijderd, dus blij zijn ze er niet mee in ieder geval.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet zozeer verboden, maar er wordt volgens mij gewoon meer afkeurend naar gekeken, en promotie wordt gezien als iets kwaadaardigs.
Dat al die steden worden opgeblazen blijft ongelooflijk tof inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Op een bepaald moment had ik de leeftijd bereikt waarop ik het "USA !! USA !!!" sfeertje begon uit te kotsen jaMaar de buitenaardse wezens en scenes in het ruimteschip zijn nog steeds van superieure kwaliteit
Dat "It's the end of the world as we know it..." sfeertje is trouwens ook nooit geevenaard.
Hebben ze je ooit ontvoerd en ge-anal-probed?quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat weet ik dus niet meer[afbeelding]!
Waar heb ik deze welverdiende alleraardigste post aan te danken?quote:
Duhquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waar heb ik deze welverdiende alleraardigste post aan te danken?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik zie mezelf er ook niet bijstaan.
Thanksquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk lijstje Babette!
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die (hoi buupquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:16 schreef babette21 het volgende:
Jankend of schaterend lezen is toch prettiger dan lezen met 'n woordenboek erbij?! (dit soort lijstjes zitten er wel tussen, vind ik persoonlijk wat patserig, maar goed misschien vinden die mensen dieboeken
écht leuk....)
Precies. Beetje met Nescio en Couperus smijten, terwijl geen fatsoenlijke 20'er dat vrijwillig leest (we kampen toch zeker allemaal met boekenlijst-trauma's?!). Zijn volgens mij allemaal afvink-lezers: zo veel en zo moeilijk mogelijk lezen, zodat ze lekker met titels mogen smijten en interessant doen....quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:20 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Mensen die (hoi buup) zo belezen mogelijk over willen komen.
Om die opmerking in MLN te compenseren.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waar heb ik deze welverdiende alleraardigste post aan te danken?
Dat vond ik wel een leuke opmerking.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Om die opmerking in MLN te compenseren.
7,5,4,1,2,3,6quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dit is mijn Potterlijstje: 7, 6, 3, 1, 4, 2, 5.
Jouw lijst is inmiddels ook verwerkt. Bedankt dat je dat speciaal voor mij hebt gedaanquote:Op zaterdag 15 september 2007 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Beetje met Nescio en Couperus smijten, terwijl geen fatsoenlijke 20'er dat vrijwillig leest (we kampen toch zeker allemaal met boekenlijst-trauma's?!). Zijn volgens mij allemaal afvink-lezers: zo veel en zo moeilijk mogelijk lezen, zodat ze lekker met titels mogen smijten en interessant doen....![]()
ik zeg overigens niet dat er geen goede boeken tussen zitten hoor, maar een deel ervan is feitelijk gewoon ruk!
Onze Pottervoorkeuren komen trouwens ook redelijk overeen lijkt het (mijn nr.3 heeft deze lijst niet gehaald, maar is jouw nummer 2, zag ik). Dit is mijn Potterlijstje: 7, 6, 3, 1, 4, 2, 5.
Inderdaad ja. Ik vond het einde ongelooflijk tegenvallen. Ik weet niet of je de verfilming hebt gezien, maar daar vond ik het einde stukken beter. Heb je Alleman gelezen? Echt een geweldig boek over ouder worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef babette21 het volgende:
Da Vinci Code was best vermakelijk, maar ik vond 't geen enorme topper. Veel te Amerikaans...
Fuck The What?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie nu pas dat DaMart blauw is! FTW?!![]()
Heldquote:
quote:
Zo'n vermoeden had ik al. Gebruikt hij ook SFTU toevallig?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Dat is weer zo'n Zhenar-dingetje.
En een Svensational-dingetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Dat is weer zo'n Zhenar-dingetje.
Nee, wel FUTSquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Gebruikt hij ook SFTU toevallig?![]()
Je sigquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef Canisfire het volgende:
^___^
Dat tweedequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fuck Using The Search of Fuck Up The Shut?
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:39 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar ben je mod van, DM? Ik zie je nergens in de lijst terug. Of is het van het Keldertje?![]()
Ze hadden beter mij kunnen kiezen, ik ben veel ttk-fähigerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermeldenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Weet je dat ik daar nog helemaal niet naar gekeken had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermelden![]()
Dat riekt naar een hp7-spoilerquote:
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen afquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Zhenar het volgende:
We hadden dat onafhankelijk van elkaar bedacht![]()
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat riekt naar een hp7-spoiler!
En met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |