Stoer man.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Een perm-ban op de FP binnen 2 reacties![]()
Een boek uitbrengen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:10 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
en wat ga je met die verhalen doen![]()
Dit had mijn verhaal kunnen zijn, alleen dan zonder de collega.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:39 schreef davym het volgende:
11 september 2001
Alle andere sites lagen plat door de drukte dus kon nergens de gebeurtenissen goed volgen totdat ik bij een collega wel foto's van de doorboorde twin towers kon zien. Hij zat op fok! ,vanaf toen altjid hier blijven komen...

We wachten allen in spanning af.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:08 schreef zarGon het volgende:
FFS, bericht geedit ipv nieuw bericht. Even overnieuw typen.
Ik wou "Buup.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We wachten allen in spanning af.
Anti-climax.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wou "Buup.." posten in een nieuwe post, omdat ik ook elke keer via Google kwam, edit ik mijn bericht.
.
Maar goed.
Buup..
Jawel, onze lieve krassertjes zijn er nog! ( ook IRL!!)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:43 schreef HeaRt_woRm het volgende:,
Ik kwam hier via een ander forum (Achterklap; volgens mij bestaat het niet eens meer)
Dat is dus exact een jaar na mijn registratie.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef Yozzz het volgende:
Ook dit topic mag niet in het rijtje Memory-Lane-topics ontbreken. Wat was jouw eerste ervaring met FOK!
Van mij was het een aantal jaar geleden de FOK!-stok reeks die toen erg succesvol was. Een aantal vrienden van school deden hieraan mee en gaven mij een linkje. Na een aantal jaar lurken besloot ik 2 januari 2006 maar een eigen account aan te maken.
Er zijn vast 1000-en users met een interessantere FOK!-historie dan de mijne, dus vertel hier over je eerste ervaring met FOK!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |