Inderdaad ja. Ik vond het einde ongelooflijk tegenvallen. Ik weet niet of je de verfilming hebt gezien, maar daar vond ik het einde stukken beter. Heb je Alleman gelezen? Echt een geweldig boek over ouder worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 18:59 schreef babette21 het volgende:
Da Vinci Code was best vermakelijk, maar ik vond 't geen enorme topper. Veel te Amerikaans...
Fuck The What?quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:46 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie nu pas dat DaMart blauw is! FTW?!![]()
Heldquote:
quote:
Zo'n vermoeden had ik al. Gebruikt hij ook SFTU toevallig?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Dat is weer zo'n Zhenar-dingetje.
En een Svensational-dingetjequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:11 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja.
Dat is weer zo'n Zhenar-dingetje.
Nee, wel FUTSquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al. Gebruikt hij ook SFTU toevallig?![]()
Je sigquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef Canisfire het volgende:
^___^
Dat tweedequote:Op zaterdag 15 september 2007 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fuck Using The Search of Fuck Up The Shut?
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:39 schreef Zhenar het volgende:
Maar waar ben je mod van, DM? Ik zie je nergens in de lijst terug. Of is het van het Keldertje?![]()
Ze hadden beter mij kunnen kiezen, ik ben veel ttk-fähigerquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermeldenquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
TTK. De moderatorbezetting is daar de komende tijd wat beperkt, dus is mij gevraagd om mee te helpen.
Weet je dat ik daar nog helemaal niet naar gekeken had?quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan mogen ze je toch minstens in de forumindex vermelden![]()
Dat riekt naar een hp7-spoilerquote:
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen afquote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Zhenar het volgende:
We hadden dat onafhankelijk van elkaar bedacht![]()
Valt mee hoor.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat riekt naar een hp7-spoiler!
En met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af!quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Met die gedachte trek ik mijzelf dagelijks meerdere malen af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |