Hm... denk dat het tijd wordt dat ik 's ga slapenquote:
Je moet het ook niet zo letterlijk nemen als ik "niemand" zegquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoor.
Verder... Werken in het weekend![]()
Onbetaald overwerken in het weekend![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:32 schreef Svensational het volgende:
Mensen die ID4 zeggen terwijl ik dat gewoon zelf bedacht heb!
Ja, dat hebben die mensen nodig jaquote:
Doodsverwensing!quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat hebben die mensen nodig ja.
Hooi.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Niettemin. Ik ben ontroerd.
Komt pope hier wel eens?
Een glaasje jus, een glas water, een kop koffie en wat lekkers hartigs om te eten en alles komt goed.quote:
Aquarius ook bij mijquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:03 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Een glaasje jus, een glas water, een kop koffie en wat lekkers hartigs om te eten en alles komt goed.
Is het nu definitiefquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Yo homeboy, respect. [afbeelding]
Ja. Antwerpen FTW!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is het nu definitiefAntwerpen
geworden?
![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "Mensen die..."
Nee joh, noem mij vooral niet in jequote:
Jouw leven is zó'n drama!quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ze mezelf er ook niet bijstaan. [afbeelding]
(Ik zocht eigenlijk de sip-traantje-smiley, maar kon hem niet vinden. Wat zit het me allemaal tegen zeg,)
Ik word er helemaal emotioneel vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ze mezelf er ook niet bijstaan. [afbeelding]
(Ik zocht eigenlijk de sip-traantje-smiley, maar kon hem niet vinden. Wat zit het me allemaal tegen zeg,)
"ik ben zo iemand die...."quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:12 schreef Bupatih het volgende:
Mensen die zinnen beginnen met "Mensen die..."
quote:
quote:
Dank jullie voor het medeleven in deze moeilijke tijd.quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:43 schreef DaMart het volgende:
Ik word er helemaal emotioneel van [afbeelding]
Dra_Erik?quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:47 schreef Tha_Erik het volgende:
DraMart!
Ik weet nog hoe we op school helemaal wild waren van die filmquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:46 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Geweldige film
Tijdens het hoogtepunt van de UFO hype
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:32 schreef alwaysthebest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |