Je bent aardig!quote:
Ze is ook wel eens langs gekomen toen je er al was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je was er vast vóór mij. Mensen van vóór mij laten me newbie voelen.
Toen voelde ik me vast ook newbiequote:Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze is ook wel eens langs gekomen toen je er al was.
kan ik me niet meer herinnerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze is ook wel eens langs gekomen toen je er al was.
Ha, hier ben je.quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Toen voelde ik me vast ook newbie.
Voor de afwisseling zal ik je de volgende keer als volgt begroeten:quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:24 schreef toetatoet het volgende:
[..]
haaai!
Tis altijd wel leuk hoe iedereen reageert als ik er weer ff ben![]()
quote:HOERRRRRRRrrr!!!!1111111![]()
![]()
![]()
!111!!!!
![]()
FTW, je doet alsof ShowChat-oldbies gewoonlijk helemaal niet aardig zijn!quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor de afwisseling zal ik je de volgende keer als volgt begroeten:
[..]
Geez... grapje hoorquote:
pfiew gelukkig maar!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geez... grapje hoor![]()
Zoiets zou ik toch nooit doen. Ik ben iemand die houdt van mensen. En mensen houden van mij![]()
Doe es lief.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, terug in jullie hoeken!
Ja bupatih is hier normaal wel ja, maar nu ik er ff ben is hij er nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:07 schreef Gellius het volgende:
Kijk nou, Bupatih zit hier ook. Het is jandorie net of je een baksteen optilt en blijken allemaal beestjes onder te zitten.
Gellius en Lienekien komen hier anders ook vrij zelden. Ze achtervolgen mijquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:09 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ja bupatih is hier normaal wel ja, maar nu ik er ff ben is hij er niet![]()
Wat een misdiagnose is dat trouwens!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:03 schreef Gellius het volgende:
Wat een knuffelige slowchat is dit trouwens!.
Jij gore n00bmagneetquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gellius en Lienekien komen hier anders ook vrij zelden. Ze achtervolgen mij.
I KNOW!!!quote:
aaah! En waarom doen ze dat dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gellius en Lienekien komen hier anders ook vrij zelden. Ze achtervolgen mij.
Lienekien is hier ook al eerder geweestquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
I KNOW!!!!
(Maar Lienekien is echt wel best heul tof)
dan moet je dat toch juist niet erg vinden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik dreigde te stoppen in TTK als ze me zo onder druk zouden zetten. Laat wel meteen zien hoe graag ze me niet weg willen hebben.
Onder druk zetten ten aanzien van wat?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik dreigde te stoppen in TTK als ze me zo onder druk zouden zetten. Laat wel meteen zien hoe graag ze me niet weg willen hebben.
Ik wens mijn verschillende slowchats het liefst zo veel mogelijk gescheiden te houden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
dan moet je dat toch juist niet erg vinden?
Of vind je ze stom?![]()
Op kamers wonen is zo leuk, Erik. Dat is alles.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeg je uit-ge-re-kend in dèze slowchat!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Op kamers wonen is zo leuk, Erik. Dat is alles.
En Gelllius is ook best tof, als je aan 'm gewend bent.
Dat was er dan kennelijk voor nodig.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:24 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zeg je uit-ge-re-kend in dèze slowchat!.
Het schort aan zijn timing.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:31 schreef Gellius het volgende:
Ik denk dat verandering van omgeving wel eens heel verfrissend voor onze pope zou kunnen zijn. Hij lijkt zich nogal te vervelen in LPT de laatste tijd.
Erik, met zachte hand, om een kamer te zoeken.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Zhenar het volgende:
WIE WORDT OP WELKE MANIER WAAROM ONDER DRUK GEZET??!?!?!?!?!???![]()
Kenmerk je toetatoet nu als ShowChatter?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
En zijn alcoholinname, heb ik begrepen. Maar als we pope nu eens een maandje tegen zo'n toetatoet ruilen, zou dat wat zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |