Jaquote:Op donderdag 13 september 2007 19:04 schreef babette21 het volgende:
ik heb morgen 'n reünie, waar ik erg veel zin in heb, maar ook 'n beetje tegenop kijk ivm het entree-maken. kennen jullie dat?
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Daar zijn we nog veel te jong voor joh.
mja daar ben ik wel soort van uit, al zag ik dat 't weer niet echt mee gaat werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb de 22e een reünie.
Ik zit nu al na te denken over wat ik zal aandoen
Serieus?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Uhuh!
Ik heb de 22e een reünie.
Ik zit nu al na te denken over wat ik zal aandoen
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik nog even zo'n fout foto-flapperboekje ga maken, met allemaal gejatte foto's:
villa in 't Gooi, trouwfoto's op de Maladiven, tweeling inclusief mooie papa...
dat moet toch meer indruk maken dan 'n appartementje 3 hoog achter en 'n hangoorkonijn
Vergeet je geen mooie smoking met lekkere man in te huren?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:14 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik nog even zo'n fout foto-flapperboekje ga maken, met allemaal gejatte foto's:
villa in 't Gooi, trouwfoto's op de Maladiven, tweeling inclusief mooie papa...
dat moet toch meer indruk maken dan 'n appartementje 3 hoog achter en 'n hangoorkonijn
ah jij associeert reünie direct met school. mijn schoolreünie was echt waardeloos; zo groot opgezet dat je toch je eigen mensen gaat zoeken, en dat zijn dan vooral de mensen waar je nu nog steeds mee omgaatquote:Op donderdag 13 september 2007 19:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
Bij ons was het zomers weer, maar het sfeertje was sowieso heel ongedwongen hoor. Gewoon lekker bijpraten en terugdenken aan die laatste schoolweek destijds
figuranten zijn niet uitgenodigdquote:Op donderdag 13 september 2007 19:16 schreef alwaysthebest het volgende:
Vergeet je geen mooie smoking met lekkere man in te huren?
Dat ja. De meeste mensen willen dat ook maar doen het niet. Steek je ze mooi de ogen mee uit.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
![]()
Juist lekker "flaunten" met je vrijheid, je reis naar Zuid-Amerika enzo
Een reunie van je werk....zal wel met de kantoorcultuur te maken hebbenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah jij associeert reünie direct met school. mijn schoolreünie was echt waardeloos; zo groot opgezet dat je toch je eigen mensen gaat zoeken, en dat zijn dan vooral de mensen waar je nu nog steeds mee omgaat
deze is van mijn oude werk, toffe mensen maar elkaar toch grotendeels uit het oog verloren. de verwachtingen zijn dan ook hoog gespannen
tuurlijk, dat andere is gekheid! ik verwacht eerder dat het zo gaat:quote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef Giechel_Ho het volgende:
Juist lekker "flaunten" met je vrijheid, je reis naar Zuid-Amerika enzo
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk, dat andere is gekheid! ik verwacht eerder dat het zo gaat:
ik: en jij?
de ander: ik heb 3 kinderen, een labrador en een volvo.
ik:![]()
![]()
* rot voor je
![]()
![]()
*eigenlijk moet je hier de ene rollende msn-smiley zien, die zal heeeel dicht in de buurt komen!!
erger: groepsleiding!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:19 schreef Giechel_Ho het volgende:
Een reunie van je werk....zal wel met de kantoorcultuur te maken hebben
zeg maar het stelletje ongeregeld dat een opvanghuis vol moeilijke pubers draaiende probeert te houden.quote:
Ah okequote:Op donderdag 13 september 2007 19:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg maar het stelletje ongeregeld dat een opvanghuis vol moeilijke pubers draaiende probeert te houden.
Dat was geen typefout maar een verspelling.quote:Op donderdag 13 september 2007 18:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je typefout doet afbreuk aan je verder perfecte diss.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was geen typefout maar een verspelling.
Ik kan ook niet wachten.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op Dizer
Missen MB en Re weer een SC rel
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat was geen typefout maar een verspelling.
Dat is er onder geplakt hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef Bupatih het volgende:
En dan dat pauperpubliek dat verplicht om elke kutgrap moet lachen.![]()
STÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈRF!!!!!!!!![]()
Ik vind mezelf geen boekenkenner. Ik zou alleen maar standaard dingen nomineren zoals Lord of the Rings. Enquote:Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK! boekentop 50 2007
Niemand?
haha dat verband had ik nog helemaal niet gelegdquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:42 schreef Zhenar het volgende:
Vinden jullie die google ads ook echt een toevoeging aan het forum? Net zag ik er eentje over een reünie en dacht ik "HAHAHA Wij hebben het hier óók over een reünie!" en dan denk ik "Oh wacht, zo werkt dat systeem
" en dan denk ik "Toch tof, die topicaire reclame!
"
Toetatoet!quote:
En dan nog leg je dat verband niet?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
haha dat verband had ik nog helemaal niet gelegd
ik zie toch vooral de meest foute, sleezy ads voorbij komen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me weer newbie.
Ja, maar je was er vast vóór mij. Mensen van vóór mij laten me newbie voelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef toetatoet het volgende:
[..]
![]()
Why? eigenlijk ben ik hier nog steeds nebwie, aangezien ik hier elke keer even ben en dan weer heeeeel lang weg ben
Toet!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:15 schreef toetatoet het volgende:
[..]lieve boepie
![]()
oh en hallo Zhenar![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar je was er vast vóór mij. Mensen van vóór mij laten me newbie voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |