OMG, gisteren deed ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Erik, met zachte hand, om een kamer te zoeken.
zoooo dan, ik word helemaal niet ingeruild!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
En zijn alcoholinname, heb ik begrepen. Maar als we pope nu eens een maandje tegen zo'n toetatoet ruilen, zou dat wat zijn?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kenmerk je toetatoet nu als ShowChatter?![]()
ik woon allang niet meer bij mn oudersquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OMG, gisteren deed ik precies hetzelfde![]()
Maar in deze slowchat heeft niemand daar begrip voor, want praktisch alle users hieren wonen nog bij hun oudersEn nee, leeftijd is daar niet de oorzaak van, helaas
![]()
Ja HALLOquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:47 schreef Gellius het volgende:
Ja hé, die ga ik niet allemaal een schop onder de kont geven hoor. Ik heb mijn handen al vol aan één Erik een beetje op het juiste pad te krijgen. En dan laat Z mij ook nog al het werk alleen doen..
Maar jij bent dan ook niet kneuzig. Zoals (een groot deel van) de rest hier.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:51 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ik woon allang niet meer bij mn ouders![]()
Heb zelfs een huis gekocht
Jij was de eerste met wie ik in ShowChat geslowchat heb!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:06 schreef toetatoet het volgende:
Nou tis weer ouderwets gezellig hier
doe nou niet of je er hélemaal alleen voor staat!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:13 schreef Zhenar het volgende:
Ja HALLOIk zit hier met een buslading aan slowchatters die allemaal een schop onder hun kont nodig hebben, woontechnisch gezien. En zo nu en dan deel ik er eentje uit, maar ik blijf niet aan de gang.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook niet kneuzig. Zoals (een groot deel van) de rest hier.![]()
Ooooooh had ik die eerquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij was de eerste met wie ik in ShowChat geslowchat heb!![]()
Damn, ik krijg altijd een harde plasser van de manier waarop jij FTW gebruiktquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
FTW, je doet alsof ShowChat-oldbies gewoonlijk helemaal niet aardig zijn!![]()
![]()
Toen had je ruzie met haar, domme kneusquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lienekien is hier ook al eerder geweestMaar dat andere gespuis niet
![]()
Haha.quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor de afwisseling zal ik je de volgende keer als volgt begroeten:
[..]
Ruzie is een groot woord.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toen had je ruzie met haar, domme kneus.
Ik had eigenlijk 'Toen scholden jullie elkaar verrot' willen zeggen. Maar dat zijn meer én grotere woorden. Dus wat wil je nou eigenlijkquote:
Volgens mij zoek jij ruzie.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk 'Toen scholden jullie elkaar verrot' willen zeggen. Maar dat zijn meer én grotere woorden. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Nee, dat woord is mij te kleinquote:
Grootspraak. Enfin, what's in a name.quote:Op vrijdag 14 september 2007 16:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat woord is mij te klein.
Wat een willekeurige, maar bizar toffe manier om je terugleeservaring te pimpenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef Svensational het volgende:
Oei, ik heb de gezelligheid gemist. Ik ga ff wat Zhenar-quotes pakken om op te reageren
.
Ohquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:34 schreef Zhenar het volgende:
Toffe reacties, Sven![]()
En mijn ruzies stellen nooit echt iets voor, dat weet je toch![]()
Hoe meer iemand me irriteert, hoe toffer ik die persoon (naderhand) vind
![]()
ATB!quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:14 schreef alwaysthebest het volgende:
FOK! boekentop 50 2007
Niemand?
Dat niet, maar een top 50 krijg ik (nog) niet voorelkaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
ATB!![]()
![]()
Goed idee om de top 50 hier even te promoten. Ik ben wel benieuwd of de geruchten kloppen dat SHO'ers alleen maar de Story, Privé en Weekend lezen![]()
.
Je kunt maximaal een top 20 insturen/posten. Minder boeken mag ook, alleen krijgt je #1 dan minder punten dan wanneer je 20 boeken noemtquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dat niet, maar een top 50 krijg ik (nog) niet voorelkaar
Zelfs een top 20 fictie boeken krijg ik maar met moeite voorelkaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt maximaal een top 20 insturen/posten. Minder boeken mag ook, alleen krijgt je #1 dan minder punten dan wanneer je 20 boeken noemt.
Wat een toepasselijke TT om weer eens in een Showchat binnen te vallen, trouwens![]()
.
Toet blijft hier, begrepen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Gellius het volgende:
En zijn alcoholinname, heb ik begrepen. Maar als we pope nu eens een maandje tegen zo'n toetatoet ruilen, zou dat wat zijn?
Had je maar niet zo'n kutpost moeten plaatsen na die geniale van mij.quote:
Ik raakte er anders tamelijk opgewonden van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Had je maar niet zo'n kutpost moeten plaatsen na die geniale van mij.
Waarom reageerde je er dan niet op?!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik raakte er anders tamelijk opgewonden van.
Hihi, ik las "bevredigen"quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom reageerde je er dan niet op?!Nu kan Bupatih mij vrijuit beledigen
![]()
Alsof mijn opwinding te vatten zou zijn in een post op het FOK!forumquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Waarom reageerde je er dan niet op?!Nu kan Bupatih mij vrijuit beledigen
![]()
Dat klinkt als een oneerbaar voorstelquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof mijn opwinding te vatten zou zijn in een post op het FOK!forum. DIE MOET JE ERVAREN, ZHENAR
.
Oneerbaar, oneerbaar... is maar net hoe je het bekijkt hequote:Op vrijdag 14 september 2007 23:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klinkt als een oneerbaar voorstel![]()
Maar dat is het niet![]()
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:44 schreef Zhenar het volgende:
Maar in deze slowchat heeft niemand daar begrip voor, want praktisch alle users hieren wonen nog bij hun oudersEn nee, leeftijd is daar niet de oorzaak van, helaas
![]()
Daarom:quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:57 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Hm... ik ben daarstraks nog even bij m'n ouders geweest en het was toch echt een ander huis hoor.
quote:praktisch alle users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |