Aerodynamica telt niet mee in deze, heet gaat om de reglementen.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:57 schreef sanger het volgende:
Das vrij eenvoudig Kleffe Dop, vanwege de aerodynamica
Ik heb het al heel lang niet meer gezien eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:12 schreef infinium het volgende:
Die sjeik maktoum al maktoum ali maktoem maktoem alah maktoum is toch helemaal niet meer "de eigenaar" van de A1GP zogezegd?![]()
Ik meende dat ie het hele zooitje van de hand had gedaan?![]()
En er IS een topic voor, nu [inmiddels, dus]: [A1GP] Seizoen 2007-2008quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:08 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
RTL zegt dat het bevestigd is.
http://www.rtl.nl/(/sport(...)928_ferrari_deal.xml
![]()
Overigens is dat wel A1 nieuwtjes he
jij zal de kwali wel niet live gezien hebbenquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
En er IS een topic voor nu: [A1GP] Seizoen 2007-2008
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:30 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij zal de kwali wel niet live gezien hebben![]()
David Purleyquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef NED het volgende:
Qua G krachten iig niet. Robert had 75G op de pens.
Er is ergens halverwege vorige eeuw ofzo eentje geweest die dik over de 100 G gegaan is en het overleefd heeft. De naam ben ik even kwijt, maar dat zal sanger (of iemand anders hier) vast wel weten
Bronquote:Purley survived a deceleration rate 173 to 0 km/h in 66.0 cm in a crash during pre-qualifying for the 1977 British Grand Prix at Silverstone. This is equal to 178 g, which has been claimed to be the greatest g ever survived by a human.
Ik kan me zo voorstellen dat de sjeik eerder een kopje pepermuntthee kiest... I.p.v. een alcoholisch drankje?!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:22 schreef infinium het volgende:
Hij heette trouwens voluit Sheikh Maktoum Hasher Maktoum Al Maktoum
Wat een naam he
Het leek me trouwens best een gezellige kerel om zo ergens in de kroeg een pilsje mee te drinken; die sjeik. Volgens mij kon je daar best mee lachen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liuzzi:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Googolplexian op 30-09-2007 13:50:38 ]Calm down, please!
Check je PM zometeen effe WESTquote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef WEST het volgende:
offtopic: Voor het eerste topic in 2008 komt er een vernieuwde OP voor dit topic.
Ik heb sowieso nog wat plannen voor de komende winter maand.![]()
lijkt me ook McRae, want Coulthard ging met een speciale helm rijden ter ere van hemquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:05 schreef LeXX het volgende:
Weet iemand waarom deze foto precies is gemaakt?
[afbeelding]
Ik gok ter nagedachtenis aan Colin Mcrae.
Colin McRea is/was een Schot...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Foto laat voornl. britse mensen zienIk zie bv. geen Alonso, maar wel Coulthard. Dus het is niet iets voor McLaren..
Was dit dan de 'handtekeningsessie' mss??quote:[...]
Ik hoop eik dat we na de race aanstaande weekend kunnen zien hoe iedereen zn handtekening op die helm zet, maar dat zal wel weer niet uitgezonden worden
Ik zie ook Renault-teamleden, en de man links komt me ook enorm bekend voor. Of is dat Jacky Eeckelaert?quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Foto laat voornl. britse mensen zienIk zie bv. geen Alonso, maar wel Coulthard. Dus het is niet iets voor McLaren..
Lieve schat: dat bedoelde ik dus toch ook...quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:59 schreef LeXX het volgende:
[..]
Ik zie ook Renault-teamleden, en de man links komt me ook enorm bekend voor. Of is dat Jacky Eeckelaert?
Ook Toyota en Honda zijn vertegenwoordigd.
Sally: Schotland valt natuurlijk onder Groot Brittannie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |