Kloptquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik wil hier niet teveel op ingaan maar verlies is niet hetzelfde als schuld
Toeval?quote:Secrets of Ferrari and McLaren leaked on the internet
Because a mistake of the FIA, the secrets of Ferrari and McLaren are to be read on the internet. The Italian newspaper 'Corriere della Sera' was able to obtain a non-censured copy of the transcripts of the special World Motor Sport Council hearings about the espionage case.
The FIA, who put online the transcripts of the WMSC, made the mistake to put online the non-censured copy. After noticing their mistake, they immediately erased this version, but too late it appears as the 'Corriere della Sera' published parts of the secrets of Ferrari and McLaren.
If you want to read the secret information, you can do so by visiting this link => PDF
For example, on page 28 in the censured copy Nigel Tozzi says: "He was paid around ... pounds per annum. Is that correct?" When you copy the text and paste it in word you get: "He was paid around 300 000 to 400 000 pounds per annum. Is that correct?"
The salary of Mike Coughlan wasn't the only passage in the document that was censured. Also the weight distribution of both McLaren and Ferrari's 2007 challenger and other technical details were censured by the FIA.
Als het soort gelijk iets is als OP van F1 races komt het niet van mijn kant. Tenzij iemand de tekst wil doen, dan wil ik de grafische invulling wel doen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Bernard0s het volgende:
Iets wat weinig met F1 te doen heeft maar ik vraag het toch:
Komt er nog een speciaal topic voor de A1GP???
Mocht je er behoefte aan hebben, kun je hem natuurlijk altijd zelf beginnen.quote:Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Bernard0s het volgende:
Iets wat weinig met F1 te doen heeft maar ik vraag het toch:
Komt er nog een speciaal topic voor de A1GP???
Ja dat is waar, gemaakt.quote:Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Mocht je er behoefte aan hebben, kun je hem natuurlijk altijd zelf beginnen.
Mooi gebaar. Hopelijk krijgen we daar nog iets van te zien komend weekendquote:Coulthard eert McRae met speciaal helmdesign
25 September, 10:29
David Coulthard zal dit weekend niet met zijn eigen helmdesign rijden tijdens de Japanse Grand Prix, maar met een speciaal design ter ere van de onlangs verongelukte Colin McRae.
McRae, een legende in de rallywereld en de wereldkampioen van 1995, was een persoonlijke vriend van Coulthard. De Formule 1-coureur was dan ook erg geschokt nadat hij hoorde van de dood van zijn landgenoot. Ter nagedachtenis aan McRae zal Coulthard komend weekend daarom niet rijden met zijn eigen helmdesign, maar met de kleuren van de rallylegende. "Ik hoop ook dat alle andere coureurs na afloop van de race de helm willen signeren, zodat ik deze cadeau kan doen aan de McRae-familie," schreef Coulthard in zijn column voor ITV. "Op deze manier wil ik laten zien dat ook de Formule 1 begaan is met hun situatie."
bron: www.formule1wereld.nl
de week is nog langquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Bernard0s het volgende:
Goed nieuws! Er wordt (veel) regen verwacht voor de GP van dit weekend!
Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.quote:FIA: "Hogere cockpitranden in 2008"
De FIA wil de teams opleggen dat de cockpitranden worden verhoogd ten opzichte van dit jaar. Daarvoor wil de FIA het technisch reglement aanpassen. De beslissing komt er nadat Alexander Wurz en David Coulthard voor hogere cockpitranden ijverden na hun crash tijdens de GP van Australië bij het begin van het seizoen.
Wurz crashte toen tegen Coulthard waarna Wurz vervolgens met zijn bolide over het voorste deel van de wagen van Coulthard schoof en rakelings langs de helm van Coulthard scheerde. Slechts enkele millimeters maakten toen het verschil tussen leven en dood voor Coulthard.
"Toen ik met Patrick Head erover sprak, zei die dat het enkele jaren kon duren alvorens men maatregelen zu nemen," aldus Coulthard. "Maar nu is het misschien mogelijk om reeds volgend jaar een verbeterde veiligheid van de cockpit te bekomen. Dit moet dus zeker besproken en overeengekomen worden. Wij van de Grand Prix Drivers' Association kunnen dat enkel en alleen maar aanmoedigen."
Bron: www.f1journaal.be
Het is een bergachtig gebied, dus de kans dat er regen komt is vrij groot.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Bernard0s het volgende:
Goed nieuws! Er wordt (veel) regen verwacht voor de GP van dit weekend!
Op Mt. Fuji gaat het misschien sneeuwen, jammer dat het circuit niet op de berg ligtquote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Het is een bergachtig gebied, dus de kans dat er regen komt is vrij groot.
DC had na die race nooit meer mogen rijden...............achterlijke debiel!quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.
Het was die achterlijke neanderthaler van een Coulthard die Wurz bijna onthoofde en niet andersom![]()
http://youtube.com/watch?v=9VG4rPp7E3s
ik weet eigenlijk wel zeker dat we nog een dodelijk ongeluk zullen zien in de F1... (niet dat ik het wil zienquote:Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef NED het volgende:
Maar op zich natuurlijk goed dat ze steeds met de veiligheid "bezig" zijn.
Ik denk niet dat we ooit nog een dodelijk ongeluk zullen zien in de F1
toen die japanner spinde en iemand dwars raakte? Die was echt extreem gevaarlijk... Weet alleen niet meer wie het warenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
eentje die imho erger was de crash op belgie, in een ligier/peugot. Weet alleen de coureur niet meer. was het lucci / luca ofzo?
http://www.youtube.com/watch?v=iFMihMJaHrMquote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Luciano Burti denk ik dat je bedoeld. Die er af getikt werd in de Sauber?
Heidfeld en Sato in 2002quote:Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
toen die japanner spinde en iemand dwars raakte? Die was echt extreem gevaarlijk... Weet alleen niet meer wie het waren
die jaquote:Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Luciano Burti denk ik dat je bedoeld. Die er af getikt werd in de Sauber?
Hij moet wel ergens te vinden zijnquote:Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef zBus het volgende:
Heeft iemand een pdf zonder die zwarte balken of weet iemand hoe ik die balken weg kan halen zodat ik die info er onder kan lezen?
dat wel, maar Kubica gaat head-in de muur in, en daar zijn ze voor gemaakt. Die ene crash waar Sato zijwaarts Heidfeld van de baan kegelt had veel slechter kunnen aflopen, want daar zit niet heel veel bescherming...quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef NED het volgende:
Ik vond ze beide toch minder heftig als die van Kubica hoor
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2907045261958117866&q=crash+kubica&total=706&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=4
http://www.youtube.com/watch?v=ZAkRvc9syooquote:Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef NED het volgende:
Qua G krachten iig niet. Robert had 75G op de pens.
Er is ergens halverwege vorige eeuw ofzo eentje geweest die dik over de 100 G gegaan is en het overleefd heeft. De naam ben ik even kwijt, maar dat zal sanger (of iemand anders hier) vast wel weten
Heb al gezocht kan alleen die van de italiaanse krant vinden... daar staan nog steeds verwijderbare zwarte balken in weet alleen niet hoe...quote:Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij moet wel ergens te vinden zijn
Over die hoge cockpitranden, waarom zijn die de laatste jaren juist steeds lager geworden?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef NED het volgende:
[..]
Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.
Het was die achterlijke neanderthaler van een Coulthard die Wurz bijna onthoofde en niet andersom![]()
http://youtube.com/watch?v=9VG4rPp7E3s
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef NED het volgende:
Coulthard eert McRae met speciaal helmdesign
[..]
Mooi gebaar. Hopelijk krijgen we daar nog iets van te zien komend weekend
Gave helm, beter dan zijn hem nuquote:Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef NED het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat moet hem zijn.
Meer foto's: klik!
Ik hoop eik dat we na de race aanstaande weekend kunnen zien hoe iedereen zn handtekening op die helm zet, maar dat zal wel weer niet uitgezonden worden
quote:Hamilton nears five year deal
Sep.28 (GMM) Lewis Hamilton is on the verge of signing a (US) $110 million deal to stay on at the McLaren team until the end of 2012.
The German newspaper Bild claims the contract, representing a mammoth pay-rise over his debut salary, is worth $17m every year plus - oddly for a McLaren contract - the ability for his father Anthony to negotiate separate marketing arrangements.
Mercedes-Benz's Norbert Haug confirmed: "We would like to cooperate with Lewis on a long-term basis. He is a great person and a great driver."
Hamilton's father said they are yet to sign the deal.
"Not yet," he said, then referring to the upcoming FIA inspections at Woking. "There are still things to go through, such as whether the team is definitely in formula one."
The news coincides with Hamilton telling reporters in the McLaren motor home that he has earned more respect from the team than his championship rival Fernando Alonso.
"And since what's gone on in the last few weeks they've realised who the real people are in the team and who they really should back," the Briton, 22, added.
"We arrived at Spa and he is sitting there laughing and joking. I don't understand it."
Hamilton confirmed suspicions that his relationship with the Spaniard is almost non-existent.
"He is not the person I imagined him to be," he said.
Dat van die dollar is kustmatigquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
hij kan zich beter in ponden laten uitbetalen ipv dollarszn salaris daalt dagelijks
RTL zegt dat het bevestigd is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |