abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53358658
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:44 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik wil hier niet teveel op ingaan maar verlies is niet hetzelfde als schuld
Klopt
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_53374256
quote:
Secrets of Ferrari and McLaren leaked on the internet

Because a mistake of the FIA, the secrets of Ferrari and McLaren are to be read on the internet. The Italian newspaper 'Corriere della Sera' was able to obtain a non-censured copy of the transcripts of the special World Motor Sport Council hearings about the espionage case.

The FIA, who put online the transcripts of the WMSC, made the mistake to put online the non-censured copy. After noticing their mistake, they immediately erased this version, but too late it appears as the 'Corriere della Sera' published parts of the secrets of Ferrari and McLaren.

If you want to read the secret information, you can do so by visiting this link => PDF

For example, on page 28 in the censured copy Nigel Tozzi says: "He was paid around ... pounds per annum. Is that correct?" When you copy the text and paste it in word you get: "He was paid around 300 000 to 400 000 pounds per annum. Is that correct?"

The salary of Mike Coughlan wasn't the only passage in the document that was censured. Also the weight distribution of both McLaren and Ferrari's 2007 challenger and other technical details were censured by the FIA.
Toeval?

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 22-09-2007 03:28:44 ]
Calm down, please!
pi_53376434
Zelfs in deze versie zit nog genoeg censuur. Bijvoorbeeld pagina 47, bestaat voor de helft uit zwarte balkjes

edit: Oh, had die copy option nie gelezen Ff proberen. Omg, aller hande technische info en salarissen gewoon leesbaar als je het even kopieert. Zou wel smerig zijn als dat express is gegaan.
Where facts are few, experts are many.
pi_53378082
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 03:23 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Toeval?
Kunnen we met dit document het FOK F1 Team starten
  maandag 24 september 2007 @ 17:08:09 #155
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53436186
Iets wat weinig met F1 te doen heeft maar ik vraag het toch:

Komt er nog een speciaal topic voor de A1GP???
Nulla Tenaci Invia Est Via
  maandag 24 september 2007 @ 17:52:36 #156
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53437253
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Bernard0s het volgende:
Iets wat weinig met F1 te doen heeft maar ik vraag het toch:

Komt er nog een speciaal topic voor de A1GP???
Als het soort gelijk iets is als OP van F1 races komt het niet van mijn kant. Tenzij iemand de tekst wil doen, dan wil ik de grafische invulling wel doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53437264
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:08 schreef Bernard0s het volgende:
Iets wat weinig met F1 te doen heeft maar ik vraag het toch:

Komt er nog een speciaal topic voor de A1GP???
Mocht je er behoefte aan hebben, kun je hem natuurlijk altijd zelf beginnen.
  maandag 24 september 2007 @ 19:42:30 #158
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53440685
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Mocht je er behoefte aan hebben, kun je hem natuurlijk altijd zelf beginnen.
Ja dat is waar, gemaakt.
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53454296
quote:
Coulthard eert McRae met speciaal helmdesign
25 September, 10:29

David Coulthard zal dit weekend niet met zijn eigen helmdesign rijden tijdens de Japanse Grand Prix, maar met een speciaal design ter ere van de onlangs verongelukte Colin McRae.



McRae, een legende in de rallywereld en de wereldkampioen van 1995, was een persoonlijke vriend van Coulthard. De Formule 1-coureur was dan ook erg geschokt nadat hij hoorde van de dood van zijn landgenoot. Ter nagedachtenis aan McRae zal Coulthard komend weekend daarom niet rijden met zijn eigen helmdesign, maar met de kleuren van de rallylegende. "Ik hoop ook dat alle andere coureurs na afloop van de race de helm willen signeren, zodat ik deze cadeau kan doen aan de McRae-familie," schreef Coulthard in zijn column voor ITV. "Op deze manier wil ik laten zien dat ook de Formule 1 begaan is met hun situatie."

bron: www.formule1wereld.nl
Mooi gebaar. Hopelijk krijgen we daar nog iets van te zien komend weekend
  dinsdag 25 september 2007 @ 12:27:29 #160
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53456676
Goed nieuws! Er wordt (veel) regen verwacht voor de GP van dit weekend!
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53458937
Coolio, regen
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 25 september 2007 @ 13:59:04 #162
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53459141
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Bernard0s het volgende:
Goed nieuws! Er wordt (veel) regen verwacht voor de GP van dit weekend!
de week is nog lang
The line is a dot to you!
pi_53494402
quote:
FIA: "Hogere cockpitranden in 2008"

De FIA wil de teams opleggen dat de cockpitranden worden verhoogd ten opzichte van dit jaar. Daarvoor wil de FIA het technisch reglement aanpassen. De beslissing komt er nadat Alexander Wurz en David Coulthard voor hogere cockpitranden ijverden na hun crash tijdens de GP van Australië bij het begin van het seizoen.

Wurz crashte toen tegen Coulthard waarna Wurz vervolgens met zijn bolide over het voorste deel van de wagen van Coulthard schoof en rakelings langs de helm van Coulthard scheerde. Slechts enkele millimeters maakten toen het verschil tussen leven en dood voor Coulthard.

"Toen ik met Patrick Head erover sprak, zei die dat het enkele jaren kon duren alvorens men maatregelen zu nemen," aldus Coulthard. "Maar nu is het misschien mogelijk om reeds volgend jaar een verbeterde veiligheid van de cockpit te bekomen. Dit moet dus zeker besproken en overeengekomen worden. Wij van de Grand Prix Drivers' Association kunnen dat enkel en alleen maar aanmoedigen."

Bron: www.f1journaal.be
Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.
Het was die achterlijke neanderthaler van een Coulthard die Wurz bijna onthoofde en niet andersom

http://youtube.com/watch?v=9VG4rPp7E3s

pi_53494426
Maar op zich natuurlijk goed dat ze steeds met de veiligheid "bezig" zijn.
Ik denk niet dat we ooit nog een dodelijk ongeluk zullen zien in de F1
pi_53497129
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 12:27 schreef Bernard0s het volgende:
Goed nieuws! Er wordt (veel) regen verwacht voor de GP van dit weekend!
Het is een bergachtig gebied, dus de kans dat er regen komt is vrij groot.
  woensdag 26 september 2007 @ 21:34:09 #166
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53498498
quote:
Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Het is een bergachtig gebied, dus de kans dat er regen komt is vrij groot.
Op Mt. Fuji gaat het misschien sneeuwen, jammer dat het circuit niet op de berg ligt .
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53508124
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef NED het volgende:

[..]

Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.
Het was die achterlijke neanderthaler van een Coulthard die Wurz bijna onthoofde en niet andersom

http://youtube.com/watch?v=9VG4rPp7E3s

DC had na die race nooit meer mogen rijden...............achterlijke debiel!
  donderdag 27 september 2007 @ 10:01:22 #168
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53508209
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:25 schreef NED het volgende:
Maar op zich natuurlijk goed dat ze steeds met de veiligheid "bezig" zijn.
Ik denk niet dat we ooit nog een dodelijk ongeluk zullen zien in de F1
ik weet eigenlijk wel zeker dat we nog een dodelijk ongeluk zullen zien in de F1... (niet dat ik het wil zien ). Ze racen met 300 km per uur over het circuit, dan kan je nog zoveel veiligheidseisen hebben, de kans op een dodelijk ongeluk blijft natuurlijk altijd aanwezig
The line is a dot to you!
pi_53510013
Ja okay, maar als je bv zag watvoor klapper Kubica maakte..... dat was in de F1 toch wel de ergste van de afgelopen tig jaar dunkt me.

Maargoed, het is natuurlijk niet ondenkbaar dat er nog een keer een dodelijk ongeluk plaatsvind.
Zien we HHF ooit nog terug in de F1
pi_53510290
eentje die imho erger was de crash op belgie, in een ligier/peugot. Weet alleen de coureur niet meer. was het lucci / luca ofzo?
pi_53510460
Ik heb zo even 123 geen idee welke je bedoeld
  donderdag 27 september 2007 @ 11:29:34 #172
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53510469
Luciano Burti denk ik dat je bedoeld. Die er af getikt werd in de Sauber?

[ Bericht 6% gewijzigd door sanger op 27-09-2007 11:45:58 ]
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:42:53 #173
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53510876
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
eentje die imho erger was de crash op belgie, in een ligier/peugot. Weet alleen de coureur niet meer. was het lucci / luca ofzo?
toen die japanner spinde en iemand dwars raakte? Die was echt extreem gevaarlijk... Weet alleen niet meer wie het waren
The line is a dot to you!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:46:41 #174
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53510984
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Luciano Burti denk ik dat je bedoeld. Die er af getikt werd in de Sauber?
http://www.youtube.com/watch?v=iFMihMJaHrM
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:47:36 #175
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53511008
ah ik heb die van mij gevonden:

http://www.youtube.com/watch?v=7_rZbnPbYnI
The line is a dot to you!
  donderdag 27 september 2007 @ 11:47:45 #176
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53511015
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:42 schreef kepler het volgende:

[..]

toen die japanner spinde en iemand dwars raakte? Die was echt extreem gevaarlijk... Weet alleen niet meer wie het waren
Heidfeld en Sato in 2002

http://www.youtube.com/watch?v=7_rZbnPbYnI
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 september 2007 @ 11:51:33 #177
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53511114
zie 1 reactie boven je
The line is a dot to you!
pi_53512368
quote:
Op donderdag 27 september 2007 11:29 schreef sanger het volgende:
Luciano Burti denk ik dat je bedoeld. Die er af getikt werd in de Sauber?
die ja

die was nog wel ff een tijdje bewusteloos.

en hij lijkt minder heftig omdat er geen brokstukken ofzo rondvliegen, maar de klap is volgens mij wel zwaarder.
pi_53513535
Qua G krachten iig niet. Robert had 75G op de pens.

Er is ergens halverwege vorige eeuw ofzo eentje geweest die dik over de 100 G gegaan is en het overleefd heeft. De naam ben ik even kwijt, maar dat zal sanger (of iemand anders hier) vast wel weten
pi_53515231
Heeft iemand een pdf zonder die zwarte balken of weet iemand hoe ik die balken weg kan halen zodat ik die info er onder kan lezen?
  donderdag 27 september 2007 @ 14:30:52 #182
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53515814
Die 100G klapper doet bij mij even geen belletje rinkelen als ik eerlijk ben.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:42:25 #183
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53516150
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:09 schreef zBus het volgende:
Heeft iemand een pdf zonder die zwarte balken of weet iemand hoe ik die balken weg kan halen zodat ik die info er onder kan lezen?
Hij moet wel ergens te vinden zijn
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  donderdag 27 september 2007 @ 15:24:11 #184
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53517425
quote:
dat wel, maar Kubica gaat head-in de muur in, en daar zijn ze voor gemaakt. Die ene crash waar Sato zijwaarts Heidfeld van de baan kegelt had veel slechter kunnen aflopen, want daar zit niet heel veel bescherming...
The line is a dot to you!
  donderdag 27 september 2007 @ 15:28:15 #185
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53517558
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:13 schreef NED het volgende:
Qua G krachten iig niet. Robert had 75G op de pens.

Er is ergens halverwege vorige eeuw ofzo eentje geweest die dik over de 100 G gegaan is en het overleefd heeft. De naam ben ik even kwijt, maar dat zal sanger (of iemand anders hier) vast wel weten
http://www.youtube.com/watch?v=ZAkRvc9syoo
The line is a dot to you!
pi_53519605
quote:
Op donderdag 27 september 2007 14:42 schreef sanger het volgende:

[..]

Hij moet wel ergens te vinden zijn
Heb al gezocht kan alleen die van de italiaanse krant vinden... daar staan nog steeds verwijderbare zwarte balken in weet alleen niet hoe...
pi_53520143
Stukken tekst met zwarte balk kopieeren in notepad, en toen kon ik t lezen.
Where facts are few, experts are many.
pi_53520875
Klopt, heb het helemaal maar ff omgezet naar pdf.
  donderdag 27 september 2007 @ 17:56:44 #189
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_53521916
quote:
Op woensdag 26 september 2007 19:24 schreef NED het volgende:

[..]

Die hebben hun facts ook lekker straight zeg.
Het was die achterlijke neanderthaler van een Coulthard die Wurz bijna onthoofde en niet andersom

http://youtube.com/watch?v=9VG4rPp7E3s

Over die hoge cockpitranden, waarom zijn die de laatste jaren juist steeds lager geworden?

Kijk bijvoorbeeld eens naar de Ferrari van '96:


En vergelijk dat eens met bijvoorbeeld de Williams van dit jaar:
  donderdag 27 september 2007 @ 18:57:31 #190
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53523361
Das vrij eenvoudig Kleffe Dop, vanwege de aerodynamica
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53525042
Ik heb het altijd al een fascinerende username gevonden; Kleffe Dop
pi_53525845
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:01 schreef NED het volgende:

Coulthard eert McRae met speciaal helmdesign

[..]

Mooi gebaar. Hopelijk krijgen we daar nog iets van te zien komend weekend


Dat moet hem zijn.

Meer foto's: klik!

Ik hoop eik dat we na de race aanstaande weekend kunnen zien hoe iedereen zn handtekening op die helm zet, maar dat zal wel weer niet uitgezonden worden
pi_53526409
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:21 schreef NED het volgende:

[..]

[afbeelding]

Dat moet hem zijn.

Meer foto's: klik!

Ik hoop eik dat we na de race aanstaande weekend kunnen zien hoe iedereen zn handtekening op die helm zet, maar dat zal wel weer niet uitgezonden worden
Gave helm, beter dan zijn hem nu
pi_53550542
quote:
Hamilton nears five year deal

Sep.28 (GMM) Lewis Hamilton is on the verge of signing a (US) $110 million deal to stay on at the McLaren team until the end of 2012.

The German newspaper Bild claims the contract, representing a mammoth pay-rise over his debut salary, is worth $17m every year plus - oddly for a McLaren contract - the ability for his father Anthony to negotiate separate marketing arrangements.

Mercedes-Benz's Norbert Haug confirmed: "We would like to cooperate with Lewis on a long-term basis. He is a great person and a great driver."

Hamilton's father said they are yet to sign the deal.

"Not yet," he said, then referring to the upcoming FIA inspections at Woking. "There are still things to go through, such as whether the team is definitely in formula one."

The news coincides with Hamilton telling reporters in the McLaren motor home that he has earned more respect from the team than his championship rival Fernando Alonso.

"And since what's gone on in the last few weeks they've realised who the real people are in the team and who they really should back," the Briton, 22, added.

"We arrived at Spa and he is sitting there laughing and joking. I don't understand it."

Hamilton confirmed suspicions that his relationship with the Spaniard is almost non-existent.

"He is not the person I imagined him to be," he said.
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 28 september 2007 @ 20:12:28 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53552914
hij kan zich beter in ponden laten uitbetalen ipv dollars zn salaris daalt dagelijks
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_53553194
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 20:12 schreef rubbereend het volgende:
hij kan zich beter in ponden laten uitbetalen ipv dollars zn salaris daalt dagelijks
Dat van die dollar is kustmatig De Amero komt (www.zeitgeistmovie.com)

/offtopic
Calm down, please!
pi_53557023
Calm down, please!
pi_53557443
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:49 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari A1 Rumor Tightens
RTL zegt dat het bevestigd is.

http://www.rtl.nl/(/sport(...)928_ferrari_deal.xml



Overigens is dat wel A1 nieuwtjes he
  zaterdag 29 september 2007 @ 00:10:15 #199
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_53559160
Ik dacht dat de financiële situatie rondom de A1 steeds moeizamer werd door verliezen, uitblijven van sponsoren en dergelijken.
Toch knap dat ze er Ferrari bij kunnen betrekken. Het geld zal die Dubai-eigenaar wel kunnen missen.
pi_53559218
Die sjeik maktoum al maktoum ali maktoem maktoem alah maktoum is toch helemaal niet meer "de eigenaar" van de A1GP zogezegd?

Ik meende dat ie het hele zooitje van de hand had gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')