abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 19:35:38 #1
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53440452
Dit weekend begint het nieuwe seizoen A1GP weer op het circuit van Zandvoort. De verwachtingen zijn dit jaar hooggespannen, zowel voor de organisatie als voor Team Nederland. Zal de A1GP geld gaan verdienen zoals Tony Texeira verkondigt? Kan Jeroen Bleekemolen dit jaar definitief doorbreken als topcoureur door het kampioenschap te winnen? We zullen het meemaken.

Ik heb niet zo veel zin om een enorme OP te maken, met een kalender en de teams zul je het moeten doen .

De teams + Coureurs

A1 Team Australia
Ian Dyk

A1 Team Brazil
TBA

A1 Team Canada
TBA

A1 Team China
Congfu Cheng

A1 Team Czech Republic
Erik Janis

A1 Team France
TBA

A1 Team Germany
Christian Vietoris

A1 Team Great Britain
Oliver Jarvis

A1 Team India
Narain Kathikeyan

A1 Team Indonesia
Satrio Hermanto

A1 Team Ireland
Ralph Firman

A1 Team Italy
Enrico Toccacelo

A1 Team Lebanon
TBA

A1 Team Malaysia
Alex Yoong

A1 Team Mexico
TBA

A1 Team Netherlands
Jeroen Bleekemolen

A1 Team New Zealand
Jonny Reid

A1 Team Pakistan
Adam Khan

A1 Team Portugal
Joao Urbano

A1 Team South Africa
Adrian Zaugg

A1 Team Switzerland
Neel Jani

A1 Team USA
Buddy Rice

De kalender

Zandvoort, Netherlands
Brno, Czech Republic
TBC, Asia
Sepang, Malaysia
Zhuhai, China
Taupo, New Zealand
Sydney, Australia
Durban, South Africa
Mexico City, Mexico
Shanghai, China
Brands Hatch, GBR

[ Bericht 0% gewijzigd door Bernard0s op 26-09-2007 19:30:48 ]
  maandag 24 september 2007 @ 19:37:37 #2
179034 Bernard0s
pi_53440515
Ik hoop dat de A1GP dit jaar wat leuker en professioneler zal zijn dan het vorige seizoen. Fouten zoals die gemaakt werden op organisatorisch vlak in bv China is onacceptabel voor zo'n groot evenement. Natuurlijk hoop ik ook dat Nederland wat beter mee kan doen dit seizoen, dat zou de spanning ook al ten goede komen natuurlijk.

In ieder geval kijk ik wel uit naar zondag. Eerst lekker formule 1 op het mooie circuit van Fuji en daarna hopelijk een natte spannende race op Zandvoort met de A1GP. We zullen het mee gaan maken. Laten we trouwens ook hopen op leuk/goed commentaar tijdens de kwalificaties en races.
pi_53446089
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_53447062
Heb me nog geen seizoen verveeld met deze karretjes. En Bleekemolen is een leuke en goeie coureur, maakt het idd aantrekkelijk om voor je eigen land te juichen
Where facts are few, experts are many.
pi_53447108
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
pi_53451182
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:10:58 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53452393
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
Donderdag of vrijdagavond

Ik ben er ook weer bij Het hele weekend

@ Atreidez, waar zit je?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53453034
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:10 schreef sanger het volgende:
@ Atreidez, waar zit je?
Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment
pi_53453335
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
Stuk na de hoofdtribune, Tarzanbocht, Scheivlak, Audi S, Renaultbocht... Mooie plekken zat! En hoe je er komt, tja, lopen. Kijk maar op de site van het circuit voor een plattegrond.
En je mag eigen consumpties meenemen, ik kom nu al jaren op Zandvoort en er is nog nooit in m'n tas gekeken.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:12:59 #10
65960 sanger
pi_53453387
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment
Ik dacht dat je naar Zandvoort ging eigenlijk
pi_53453892
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:45:35 #12
65960 sanger
pi_53453992
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef sasquatsch het volgende:
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
Wij zitten het hele weekend op de TH tribune (Audi S) of in de paddock
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:19:15 #13
179034 Bernard0s
pi_53454740
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:32 #14
65960 sanger
pi_53454800
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen

En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:31:57 #15
179034 Bernard0s
pi_53455114
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef sanger het volgende:

[..]

De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen

En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
Dat is wel beter dan haha. Ja ik zou 's morgens om 5 uur moeten gaan van huis om een beetje goeie plekken te kunnen krijgen rondom het circuit (ik zit altijd in de tarzanbocht als ik ga). Ah boeiend, volgend jaar beter en bovendien heb ik dit jaar al aardig wat races meegemaakt, de portomonnee moet wel een beetje gevuld blijven. Evengoed veel plezier voor de mensen die wel gaan natuurlijk!
pi_53458793
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressie Een F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
pi_53460884
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressie Een F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
Ik ben ook al vaker op Zandvoort geweest (zelfs nog in de F1 tijd!) en het is soms inderdaad lastig om te weten wie waar ligt, maar de sfeer bij zo'n race zou ik niet willen missen.

En natuurlijk neem ik zowel de A1 als de F1 op, zodat ik 's avonds thuis nog eens alles op mijn gemak kan bekijken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_53463013
Moi zag bij thuiskomst uit school, een hele grote envelop liggen. En wat staat er op die envelop, A1GP Team Nederland. Ik denk what the fuck, krijg ik 2 kaarten voor het gehele weekend
pi_53471004
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
  woensdag 26 september 2007 @ 14:28:09 #20
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_53487142
Ik net gebeld dat ik mijn 4 weekendkaarten(duinen) nog niet had, waren ze ze vergeten op te sturen.. nu krijg ik 4 kaarten voor de hoofdtribune als goedmakertje binnen 24 uur per courier!!
komt helemaal niet slecht uit met het weer dat ze opgeven voor dit weekend!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 26 september 2007 @ 14:33:21 #21
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_53487309
Kan je met Gold kaarten trouwens ook op het binnenterein komen? en in de paddock?
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 26 september 2007 @ 15:31:40 #22
65960 sanger
pi_53488874
Paddock moet je aparte kaarten voor hebben dacht ik. Vorig seizoen kon je ook met Silver al in paddock en op binnenterrein komen.
pi_53489405
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?

Wij vertrekken om 6 uur en als het met file etc mee zit zijn we rond 9 uur daar.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53489608
Wij gingen van Maastricht naar Haarlem. In Haarlem was het megadruk op het station, daarnaast was het ook superdruk op het circuit zelf. Ik ben liever te vroeg, dan te laat....
_o_
pi_53507395
Ah een topic.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')