Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!![]()
Donderdag of vrijdagavondquote:Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
Ik gok lekker thuis op de bank op dat momentquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:10 schreef sanger het volgende:
@ Atreidez, waar zit je?
Stuk na de hoofdtribune, Tarzanbocht, Scheivlak, Audi S, Renaultbocht... Mooie plekken zat! En hoe je er komt, tja, lopen. Kijk maar op de site van het circuit voor een plattegrond.quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment![]()
Wij zitten het hele weekend op de TH tribune (Audi S) of in de paddockquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef sasquatsch het volgende:
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
Dat is wel beter dan haha. Ja ik zou 's morgens om 5 uur moeten gaan van huis om een beetje goeie plekken te kunnen krijgen rondom het circuit (ik zit altijd in de tarzanbocht als ik ga). Ah boeiend, volgend jaar beter en bovendien heb ik dit jaar al aardig wat races meegemaakt, de portomonnee moet wel een beetje gevuld blijven. Evengoed veel plezier voor de mensen die wel gaan natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen![]()
En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
Ik ben ook al vaker op Zandvoort geweest (zelfs nog in de F1 tijd!) en het is soms inderdaad lastig om te weten wie waar ligt, maar de sfeer bij zo'n race zou ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressieEen F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |