abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 september 2007 @ 19:35:38 #1
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_53440452
Dit weekend begint het nieuwe seizoen A1GP weer op het circuit van Zandvoort. De verwachtingen zijn dit jaar hooggespannen, zowel voor de organisatie als voor Team Nederland. Zal de A1GP geld gaan verdienen zoals Tony Texeira verkondigt? Kan Jeroen Bleekemolen dit jaar definitief doorbreken als topcoureur door het kampioenschap te winnen? We zullen het meemaken.

Ik heb niet zo veel zin om een enorme OP te maken, met een kalender en de teams zul je het moeten doen .

De teams + Coureurs

A1 Team Australia
Ian Dyk

A1 Team Brazil
TBA

A1 Team Canada
TBA

A1 Team China
Congfu Cheng

A1 Team Czech Republic
Erik Janis

A1 Team France
TBA

A1 Team Germany
Christian Vietoris

A1 Team Great Britain
Oliver Jarvis

A1 Team India
Narain Kathikeyan

A1 Team Indonesia
Satrio Hermanto

A1 Team Ireland
Ralph Firman

A1 Team Italy
Enrico Toccacelo

A1 Team Lebanon
TBA

A1 Team Malaysia
Alex Yoong

A1 Team Mexico
TBA

A1 Team Netherlands
Jeroen Bleekemolen

A1 Team New Zealand
Jonny Reid

A1 Team Pakistan
Adam Khan

A1 Team Portugal
Joao Urbano

A1 Team South Africa
Adrian Zaugg

A1 Team Switzerland
Neel Jani

A1 Team USA
Buddy Rice

De kalender

Zandvoort, Netherlands
Brno, Czech Republic
TBC, Asia
Sepang, Malaysia
Zhuhai, China
Taupo, New Zealand
Sydney, Australia
Durban, South Africa
Mexico City, Mexico
Shanghai, China
Brands Hatch, GBR

[ Bericht 0% gewijzigd door Bernard0s op 26-09-2007 19:30:48 ]
  maandag 24 september 2007 @ 19:37:37 #2
179034 Bernard0s
pi_53440515
Ik hoop dat de A1GP dit jaar wat leuker en professioneler zal zijn dan het vorige seizoen. Fouten zoals die gemaakt werden op organisatorisch vlak in bv China is onacceptabel voor zo'n groot evenement. Natuurlijk hoop ik ook dat Nederland wat beter mee kan doen dit seizoen, dat zou de spanning ook al ten goede komen natuurlijk.

In ieder geval kijk ik wel uit naar zondag. Eerst lekker formule 1 op het mooie circuit van Fuji en daarna hopelijk een natte spannende race op Zandvoort met de A1GP. We zullen het mee gaan maken. Laten we trouwens ook hopen op leuk/goed commentaar tijdens de kwalificaties en races.
pi_53446089
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_53447062
Heb me nog geen seizoen verveeld met deze karretjes. En Bleekemolen is een leuke en goeie coureur, maakt het idd aantrekkelijk om voor je eigen land te juichen
Where facts are few, experts are many.
pi_53447108
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
pi_53451182
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:10:58 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_53452393
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
Donderdag of vrijdagavond

Ik ben er ook weer bij Het hele weekend

@ Atreidez, waar zit je?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_53453034
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:10 schreef sanger het volgende:
@ Atreidez, waar zit je?
Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment
pi_53453335
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
Stuk na de hoofdtribune, Tarzanbocht, Scheivlak, Audi S, Renaultbocht... Mooie plekken zat! En hoe je er komt, tja, lopen. Kijk maar op de site van het circuit voor een plattegrond.
En je mag eigen consumpties meenemen, ik kom nu al jaren op Zandvoort en er is nog nooit in m'n tas gekeken.
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:12:59 #10
65960 sanger
pi_53453387
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:50 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment
Ik dacht dat je naar Zandvoort ging eigenlijk
pi_53453892
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 25 september 2007 @ 10:45:35 #12
65960 sanger
pi_53453992
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef sasquatsch het volgende:
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
Wij zitten het hele weekend op de TH tribune (Audi S) of in de paddock
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:19:15 #13
179034 Bernard0s
pi_53454740
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:21:32 #14
65960 sanger
pi_53454800
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen

En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
  dinsdag 25 september 2007 @ 11:31:57 #15
179034 Bernard0s
pi_53455114
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef sanger het volgende:

[..]

De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen

En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
Dat is wel beter dan haha. Ja ik zou 's morgens om 5 uur moeten gaan van huis om een beetje goeie plekken te kunnen krijgen rondom het circuit (ik zit altijd in de tarzanbocht als ik ga). Ah boeiend, volgend jaar beter en bovendien heb ik dit jaar al aardig wat races meegemaakt, de portomonnee moet wel een beetje gevuld blijven. Evengoed veel plezier voor de mensen die wel gaan natuurlijk!
pi_53458793
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressie Een F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
pi_53460884
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressie Een F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
Ik ben ook al vaker op Zandvoort geweest (zelfs nog in de F1 tijd!) en het is soms inderdaad lastig om te weten wie waar ligt, maar de sfeer bij zo'n race zou ik niet willen missen.

En natuurlijk neem ik zowel de A1 als de F1 op, zodat ik 's avonds thuis nog eens alles op mijn gemak kan bekijken.
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_53463013
Moi zag bij thuiskomst uit school, een hele grote envelop liggen. En wat staat er op die envelop, A1GP Team Nederland. Ik denk what the fuck, krijg ik 2 kaarten voor het gehele weekend
pi_53471004
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
  woensdag 26 september 2007 @ 14:28:09 #20
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_53487142
Ik net gebeld dat ik mijn 4 weekendkaarten(duinen) nog niet had, waren ze ze vergeten op te sturen.. nu krijg ik 4 kaarten voor de hoofdtribune als goedmakertje binnen 24 uur per courier!!
komt helemaal niet slecht uit met het weer dat ze opgeven voor dit weekend!
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 26 september 2007 @ 14:33:21 #21
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_53487309
Kan je met Gold kaarten trouwens ook op het binnenterein komen? en in de paddock?
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  woensdag 26 september 2007 @ 15:31:40 #22
65960 sanger
pi_53488874
Paddock moet je aparte kaarten voor hebben dacht ik. Vorig seizoen kon je ook met Silver al in paddock en op binnenterrein komen.
pi_53489405
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?

Wij vertrekken om 6 uur en als het met file etc mee zit zijn we rond 9 uur daar.
pi_53489608
Wij gingen van Maastricht naar Haarlem. In Haarlem was het megadruk op het station, daarnaast was het ook superdruk op het circuit zelf. Ik ben liever te vroeg, dan te laat....
_o_
pi_53507395
Ah een topic.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:35:21 #26
65960 sanger
pi_53507630
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?
Er is een voorprogramma hoor
pi_53507687
Vrijdagmiddag nog even formule ford ofzoiets kijken en clio cup
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 27 september 2007 @ 09:52:56 #28
65960 sanger
pi_53508027
BRL is ook een hele leuke klasse

Vooral de V6'en maken een mooi geluid.

Kijken of Rintje Ritsma nu wel op de fot wilt voor me. Vorig jaar weigerde hij omdat ik vroeg of hij een schaatsbeweging wilde maken
pi_53508281
quote:
Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef sanger het volgende:
BRL is ook een hele leuke klasse

Vooral de V6'en maken een mooi geluid.

Kijken of Rintje Ritsma nu wel op de fot wilt voor me. Vorig jaar weigerde hij omdat ik vroeg of hij een schaatsbeweging wilde maken
Gezien in Assen. Is echt leuk!
pi_53530806
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Wij vertrekken om 6 uur en als het met file etc mee zit zijn we rond 9 uur daar.
2,5 uur rijden naar Haarlem. Dan met de trein naar Zandvoort. Het is echt HEEEL druk dus dat duurt minimaal 45min tot een uur. Daarna kaartjes ophalen en naar circuit lopen, dat duurt ook ongeveer 1 uur. Dan zijn we er om 9 uur en dan begint het .

Zondag 30 september
09:00 - 09:15 A1GP
09:30 - 10:10 Formido Swift Cup
11:00 - 11:30 A1GP Sprint Race
12:00 - 12:35 Formule Ford
12:45 - 13:20 Benelux Racing League
13:20 - 14:15 Demonstrations
15:00 - 16:10 A1GP Feature Race
17:00 - 17:35 Dunlop SportMaxx Clio Cup
_o_
pi_53538347
quote:
Brutale doelstelling Jan Lammers: "Eerste klap is daalder waard"
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 september 2007 10:02 - Print artikel

A1 Team Nederland gaat deze keer tijdens de openingsrace van het derde seizoen voor niets minder dan de overwinning. Een brutale doelstelling wellicht, maar gezien de huidige kracht van A1 Team Nederland zeker niet buiten bereik. Oud F1 coureur Jan Lammers legt al zijn gewicht in de strijd om zijn team naar de zege leiden. Ook eerste piloot Jeroen Bleekemolen en Rookie coureur Arie Luyendyk Jr zijn zeer positief gestemd.

A1 Team Nederland teambaas Jan Lammers heeft veel zin om nu echt aan het derde A1GP seizoen te beginnen en wil meteen tijdens de thuisrace zijn slag slaan natuurlijk; “We kijken met erg veel verlangen en vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. Voor Zandvoort geld uiteraard dat de eerste klap een daalder waard is en ons gelijk goed in het seizoen kan zetten als we erin slagen om ons vertrouwen en enthousiasme om te zetten in resultaat. We kunnen winnen dus dat moeten we dan ook gaan doen. Stoere praat, ik weet het maar mijn vertrouwen komt voort uit de groei die ik bij Jeroen zie, hij is echt een van de beste rijders waar ik ooit mee gewerkt heb en dat zijn er veel. Hij is daarom ook de ideale coach voor Arie Jr.. Onze technische staf is ook top dus alle ingrediënten zijn aanwezig. Ook het publiek heeft weer goed gereageerd in de voorverkoop dus kom op het oranjefeest van Zandvoort en we stellen u niet teleur!”

Jeroen Bleekemolen, die heeft de afgelopen weken zoveel enthousiaste aanmoedigingen gekregen dat hij ook meer dan ooit niets liever wil dan zijn dankbaarheid tonen met een mooie overwinning; “We zijn weer terug op Zandvoort met A1GP. Ik heb super herinneringen aan vorig jaar, het leek wel een tweede koninginnendag. Iedereen in het oranje en iedereen uit zijn dak. Ik hoop dat we weer net zo’n sfeer hebben langs de baan. Op de baan moeten we gaan proberen wat vorig jaar bijna lukte, namelijk winnen. We hebben veel kunnen doen tijdens de test en ik denk dat het hele team er klaar voor is. Het wordt een interessant weekend, met de nieuwe regels die we voor het eerst tegen komen.”

Arie Luyendyk jr. zal, ondanks het ontbreken van een Rookie sessie op Zandvoort, wel in actie komen. De A1 Team Nederland Rookie, die natuurlijk ook vertrouwen heeft in een goed resultaat, kan niet wachten; “Ik kan niet wachten om A1GP op Zandvoort te ervaren. Dit wordt mijn eerste A1GP evenement dat ik bezoek en na het zien van de sfeer vorig jaar op TV geloof ik dat het een waanzinnig weekend wordt. We hebben sterk gepresteerd tijdens het testen en ik ben ervan overtuigd dat Jeroen voor de overwinning zal strijden. Helaas zal er geen Rookie sessie zijn, maar ik ben erg enthousiast voor de mogelijkheid om twee demonstraties te geven voor onze Nederlandse fans.”

bron: www.racexpress.nl
Ik ben benieuwd
  vrijdag 28 september 2007 @ 12:20:48 #32
179034 Bernard0s
pi_53540831
Ik ben ook benieuwd. Veel zal ook weer afhangen van het weer op zondag, ik hoop natuurlijk weer op regen. Bleekemolen zou toch zeker bij de top 5 moeten eindigen vind ik, hij heeft zat ervaring op Zandvoort, in ieder geval het meeste van het hele startveld.

Ik moet zeggen dat ik al wel veel zin heb in het eerste A1GP raceweekend. Het is jammer dat de rest van de races allemaal op klotetijden worden uitgezonden.
pi_53541506
Dat was vorig jaar toch dat ie net op het einde teveel tijd verloor ten opzichte van Hulkenberg of vergis ik me nu?

Hij had toen gewoon met Hulkenberg mee moeten klappen toen die droogweer banden ging halen; dan had ie op zeker gewonnen dunkt me

Hopelijk hebben ze er iig van geleerd
  vrijdag 28 september 2007 @ 13:13:58 #34
179034 Bernard0s
pi_53542292
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef NED het volgende:
Dat was vorig jaar toch dat ie net op het einde teveel tijd verloor ten opzichte van Hulkenberg of vergis ik me nu?

Hij had toen gewoon met Hulkenberg mee moeten klappen toen die droogweer banden ging halen; dan had ie op zeker gewonnen dunkt me

Hopelijk hebben ze er iig van geleerd
Ja klopt, maar dat is achteraf praten. Op het moment dat de rest naar binnen ging had de Bleek een grote voorsprong doordat hij niet ging pitten. Met nog maar een paar rondjes was de gok te nemen; denk aan de Grand Prix van Duitsland op de Hockenheimring van 2000 met een winnende Barrichello door diezelfde tactiek. Het was jammer dat het niet uitpakte zoals Team Nederland het wilde, maar dit jaar zijn de kansen waarschijnlijk wel weer aanwezig.

Bleekemolen mag geen fouten meer maken zoals in Beijing vorig jaar, waar hij allebei de races had kunnen winnen. Wanneer dat gebeurt maken we goede kans denk ik, de rest van het veld schat ik toch niet heel erg hoog in.
pi_53546285
Ik heb gister toevallig kaarten gekregen voor de A1GP dit weekend. Vorig jaar was het top, alleen toen hadden we een slaapplek. Dit jaar dus niet,

mijn vraag dan ook: Zijn er hier mensen die nog een een hotel/pension/B&B in de buurt van Zandvoort weten waar men nog plek heeft voor 2 man? Misschien dat er iemand via via nog een adresje heeft.

Ik hoor het graag! Want woonplaats - Zandvoort is 2 uur en 10 min. reizen met trein.
pi_53546958
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:53 schreef DaDude1987 het volgende:

[..]

2,5 uur rijden naar Haarlem. Dan met de trein naar Zandvoort. Het is echt HEEEL druk dus dat duurt minimaal 45min tot een uur. Daarna kaartjes ophalen en naar circuit lopen, dat duurt ook ongeveer 1 uur. Dan zijn we er om 9 uur en dan begint het .

Zondag 30 september
09:00 - 09:15 A1GP
09:30 - 10:10 Formido Swift Cup
11:00 - 11:30 A1GP Sprint Race
12:00 - 12:35 Formule Ford
12:45 - 13:20 Benelux Racing League
13:20 - 14:15 Demonstrations
15:00 - 16:10 A1GP Feature Race
17:00 - 17:35 Dunlop SportMaxx Clio Cup
Bedankt voor de info! We zijn tot de beslissing gekomen om half 6 vertrekken bij ons, dan zijn we ongeveer om 8 uur daar, dus dan hebben we tijd zat. Kaartjes hebben we al

Wellicht tussen de sprintrace en de Feature race eens op de paddock rondlopen en na de race uiteraard ook.

Hopen dat het weer meezit..

Hoe gaan jullie gekleed?
pi_53554515
A1GP sluit deal met Ferrari voor chassis en motoren

De geruchten dat Ferrari onder leiding van Jean Todt een overeenkomst heeft gesloten met de organisatie van de A1GP World Cup of Motorsport voor de levering van motoren en chassis's worden steeds sterker.

Vanaf het seizoen 2008/09 zal de Italiaanse autobouwer de chassis' en motoren leveren voor alle teams in de landencompetitie. Formule 1-teambaas Jean Todt zou de drijvende kracht geweest zijn achter de deal.

De kans bestaat dat de motoren zijn gebaseerd op de achtcilinder uit de F430. Door enkele wijzigingen moeten de motoren met een inhoud van 4,3 liter ruim 500 pk leveren.

Ben er dit jaar ook weer bij. Alleen na al die ellende van vorige keer met de NS, nu gewoon met de auto met een paddock kaart...
  vrijdag 28 september 2007 @ 21:36:15 #38
179034 Bernard0s
pi_53555179
Wauw, Ferrari A1GP's, klinkt gaaf. Beter dan die Zytek - Lola troep uit Amerika.
pi_53556072
Eeehmzzzz.......begin van dit jaar hoorde ik iets over dat de wagens vanaf 2008 of 2009 groter zouden worden en naar +/- 750pk zouden gaan
pi_53556209
Moet wel wat meer vermogen dan 500 uit te halen in race spec, als ie standaard al 490 levert

Al moet het vermogen wel bruikbaar genoeg blijven

Ferrari deal met A1GP rond
De organisatie van de A1GP World Cup of Motorsport heeft een negenjarige deal gesloten met Ferrari voor de levering van motoren en chassis'. Dat zal vanmiddag op Circuit Park Zandvoort worden bevestigd.

Tony Teixeira
Vanaf het seizoen 2008/09 levert de Italiaanse autobouwer de chassis' en motoren leveren voor alle teams in de landencompetitie. Vanmiddag maakt A1GP-baas Tony Teixeira de overeenkomst met Ferrari bekend.

http://www.rtl.nl/(/sport(...)928_ferrari_deal.xml
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:12:40 #41
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562176
Ik heb een VIP kaartje ik zit eerste rang
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zaterdag 29 september 2007 @ 08:14:32 #42
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_53562182
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 16:11 schreef Antonio_Azzuri het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie gekleed?
iets oranjes aan he
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_53562217
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/

Er is al wat leven Ziet er lekker vochtig uit ook, typisch nederlands. Veel plezier voor degenen die naar t circuit gaan of er al zijn!
pi_53562352
Ik heb er al zin in, hopen dat ORanje weer lekker kan knallen!
pi_53562562
Jeroen gaat winnen en heb bergepen dat de duinen bij de Audi-S weer goed uit gaan pakken qua Oranje
pi_53562652
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 08:24 schreef Atreidez het volgende:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/

Er is al wat leven Ziet er lekker vochtig uit ook, typisch nederlands. Veel plezier voor degenen die naar t circuit gaan of er al zijn!
Op http://www.circuit-zandvoort.nl/ is een betere stream.

Wel iets slechtere kwaliteit, maar wel gewoon vieobeelden ipv de pitstraat met wat commentaar.

Team india ligt er naast iig. Auto compleet scheef
pi_53562680
http://www.circuit-zandvo(...)gp/racecam/index.xml

die is beter qua beeld en geluid
pi_53562764
Wel tof gedaan trouwens, afwisselend engels en nederlands commentaar.
Nog een klein kwartiertje practice in de regen

=edit=
Die nieuwe livery voor Bleek ziet er echt vet uit trouwens
pi_53562867
alleen jammer van het wireframe dat de ontwerper is vergeten uit te zetten
pi_53562908

Nederland voorlopig 6de
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: