Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?quote:Op maandag 24 september 2007 22:33 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik ben er zondag bij in Zandvoort !!![]()
Donderdag of vrijdagavondquote:Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
Ik gok lekker thuis op de bank op dat momentquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:10 schreef sanger het volgende:
@ Atreidez, waar zit je?
Stuk na de hoofdtribune, Tarzanbocht, Scheivlak, Audi S, Renaultbocht... Mooie plekken zat! En hoe je er komt, tja, lopen. Kijk maar op de site van het circuit voor een plattegrond.quote:Op maandag 24 september 2007 23:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb voor zondag duinkaarten maar wat is nou een goede plek om plaats te nemen? Hoe kom ik daar en waar moet ik op letten? Mag ik eigen consumpties eigenlijk mee naar binnen nemen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:50 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok lekker thuis op de bank op dat moment![]()
Wij zitten het hele weekend op de TH tribune (Audi S) of in de paddockquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:40 schreef sasquatsch het volgende:
I'll be there. Op zondag, waarschijnlijk in de Audi S op de tribune. (Ik heb gecombineerde duin-tribune kaarten)
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinenquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:19 schreef Bernard0s het volgende:
Ik had ook wel naar Zandvoort gewild maar ik wil toch ook zeker de Formule 1 niet missen zondagochtend. Wel jammer dat de sprintrace niet live wordt uitgezonden.. Hopen op een mooie race in ieder geval!
Dat is wel beter dan haha. Ja ik zou 's morgens om 5 uur moeten gaan van huis om een beetje goeie plekken te kunnen krijgen rondom het circuit (ik zit altijd in de tarzanbocht als ik ga). Ah boeiend, volgend jaar beter en bovendien heb ik dit jaar al aardig wat races meegemaakt, de portomonnee moet wel een beetje gevuld blijven. Evengoed veel plezier voor de mensen die wel gaan natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:21 schreef sanger het volgende:
[..]
De F1 kijken wij vanuit het huisje in de duinen![]()
En dat terwijl ik maar 20 kilometer (en mijn ouders 7 km) van het circuit woon
Ik ben ook al vaker op Zandvoort geweest (zelfs nog in de F1 tijd!) en het is soms inderdaad lastig om te weten wie waar ligt, maar de sfeer bij zo'n race zou ik niet willen missen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:47 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben al eens op een race geweest op Zandvoort, DTM twee-duizend-nogwat, toen Albers won. Zat in AudiS bocht toen en was leuk om te zien, maar ik had weinig idee wie waar lag en waar er al pitstops waren geweest. Toen ik de race later op video terugzag had ik een hele andere impressieEen F1 wil ik nog wel een keertje heen, maar voor dit soort races en idd met de F1 ook nog 's ochtends op tv kijk ik het wel lekker thuis
Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 06:12 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat is nu eigelijk de beste tijd om bij ons thuis (Zuid Limburg) te vertrekken enzo?
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ik vertrek om 4.30, vorige keer waren we nét op tijd, dat was niet echt relaxed.
Er is een voorprogramma hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?
Gezien in Assen. Is echt leuk!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:52 schreef sanger het volgende:
BRL is ook een hele leuke klasse
Vooral de V6'en maken een mooi geluid.
Kijken of Rintje Ritsma nu wel op de fot wilt voor me. Vorig jaar weigerde hij omdat ik vroeg of hij een schaatsbeweging wilde maken
2,5 uur rijden naar Haarlem. Dan met de trein naar Zandvoort. Het is echt HEEEL druk dus dat duurt minimaal 45min tot een uur. Daarna kaartjes ophalen en naar circuit lopen, dat duurt ook ongeveer 1 uur. Dan zijn we er om 9 uur en dan begint hetquote:Op woensdag 26 september 2007 15:53 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
4:30! Op zondag begint de sprintrace pas om 11 uur, dus dan zou dat betekenen dat je van pakweg 7 tot 11 niks te doen hebt?
Wij vertrekken om 6 uur en als het met file etc mee zit zijn we rond 9 uur daar.
Ik ben benieuwdquote:Brutale doelstelling Jan Lammers: "Eerste klap is daalder waard"
Uitgegeven door Bas Kaligis 28 september 2007 10:02 - Print artikel
A1 Team Nederland gaat deze keer tijdens de openingsrace van het derde seizoen voor niets minder dan de overwinning. Een brutale doelstelling wellicht, maar gezien de huidige kracht van A1 Team Nederland zeker niet buiten bereik. Oud F1 coureur Jan Lammers legt al zijn gewicht in de strijd om zijn team naar de zege leiden. Ook eerste piloot Jeroen Bleekemolen en Rookie coureur Arie Luyendyk Jr zijn zeer positief gestemd.
A1 Team Nederland teambaas Jan Lammers heeft veel zin om nu echt aan het derde A1GP seizoen te beginnen en wil meteen tijdens de thuisrace zijn slag slaan natuurlijk; “We kijken met erg veel verlangen en vertrouwen uit naar het nieuwe seizoen. Voor Zandvoort geld uiteraard dat de eerste klap een daalder waard is en ons gelijk goed in het seizoen kan zetten als we erin slagen om ons vertrouwen en enthousiasme om te zetten in resultaat. We kunnen winnen dus dat moeten we dan ook gaan doen. Stoere praat, ik weet het maar mijn vertrouwen komt voort uit de groei die ik bij Jeroen zie, hij is echt een van de beste rijders waar ik ooit mee gewerkt heb en dat zijn er veel. Hij is daarom ook de ideale coach voor Arie Jr.. Onze technische staf is ook top dus alle ingrediënten zijn aanwezig. Ook het publiek heeft weer goed gereageerd in de voorverkoop dus kom op het oranjefeest van Zandvoort en we stellen u niet teleur!”
Jeroen Bleekemolen, die heeft de afgelopen weken zoveel enthousiaste aanmoedigingen gekregen dat hij ook meer dan ooit niets liever wil dan zijn dankbaarheid tonen met een mooie overwinning; “We zijn weer terug op Zandvoort met A1GP. Ik heb super herinneringen aan vorig jaar, het leek wel een tweede koninginnendag. Iedereen in het oranje en iedereen uit zijn dak. Ik hoop dat we weer net zo’n sfeer hebben langs de baan. Op de baan moeten we gaan proberen wat vorig jaar bijna lukte, namelijk winnen. We hebben veel kunnen doen tijdens de test en ik denk dat het hele team er klaar voor is. Het wordt een interessant weekend, met de nieuwe regels die we voor het eerst tegen komen.”
Arie Luyendyk jr. zal, ondanks het ontbreken van een Rookie sessie op Zandvoort, wel in actie komen. De A1 Team Nederland Rookie, die natuurlijk ook vertrouwen heeft in een goed resultaat, kan niet wachten; “Ik kan niet wachten om A1GP op Zandvoort te ervaren. Dit wordt mijn eerste A1GP evenement dat ik bezoek en na het zien van de sfeer vorig jaar op TV geloof ik dat het een waanzinnig weekend wordt. We hebben sterk gepresteerd tijdens het testen en ik ben ervan overtuigd dat Jeroen voor de overwinning zal strijden. Helaas zal er geen Rookie sessie zijn, maar ik ben erg enthousiast voor de mogelijkheid om twee demonstraties te geven voor onze Nederlandse fans.”
bron: www.racexpress.nl
Ja klopt, maar dat is achteraf praten. Op het moment dat de rest naar binnen ging had de Bleek een grote voorsprong doordat hij niet ging pitten. Met nog maar een paar rondjes was de gok te nemen; denk aan de Grand Prix van Duitsland op de Hockenheimring van 2000 met een winnende Barrichello door diezelfde tactiek. Het was jammer dat het niet uitpakte zoals Team Nederland het wilde, maar dit jaar zijn de kansen waarschijnlijk wel weer aanwezig.quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:47 schreef NED het volgende:
Dat was vorig jaar toch dat ie net op het einde teveel tijd verloor ten opzichte van Hulkenberg of vergis ik me nu?
Hij had toen gewoon met Hulkenberg mee moeten klappen toen die droogweer banden ging halen; dan had ie op zeker gewonnen dunkt me
Hopelijk hebben ze er iig van geleerd
Bedankt voor de info! We zijn tot de beslissing gekomen om half 6 vertrekken bij ons, dan zijn we ongeveer om 8 uur daar, dus dan hebben we tijd zat. Kaartjes hebben we alquote:Op donderdag 27 september 2007 22:53 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
2,5 uur rijden naar Haarlem. Dan met de trein naar Zandvoort. Het is echt HEEEL druk dus dat duurt minimaal 45min tot een uur. Daarna kaartjes ophalen en naar circuit lopen, dat duurt ook ongeveer 1 uur. Dan zijn we er om 9 uur en dan begint het.
Zondag 30 september
09:00 - 09:15 A1GP
09:30 - 10:10 Formido Swift Cup
11:00 - 11:30 A1GP Sprint Race
12:00 - 12:35 Formule Ford
12:45 - 13:20 Benelux Racing League
13:20 - 14:15 Demonstrations
15:00 - 16:10 A1GP Feature Race
17:00 - 17:35 Dunlop SportMaxx Clio Cup
iets oranjes aan hequote:
Op http://www.circuit-zandvoort.nl/ is een betere stream.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:24 schreef Atreidez het volgende:
http://www.circuit-zandvoort.nl/action/pitcam/
Er is al wat levenZiet er lekker vochtig uit ook, typisch nederlands. Veel plezier voor degenen die naar t circuit gaan of er al zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |