Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn behoorlijk aan het bashen tegen Huub en Lieke, goed dat ze het niet horen denk ik.
Volgens mij gaat het prima tussen die twee. Af en toe wat ruzietjes maar ja, dat komt in de beste relaties voor.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.
Volgens mij zitten ze er faliekant naast toch? Mag ik hopen.
Ik denk dat ze dit graag zouden horen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn behoorlijk aan het bashen tegen Huub en Lieke, goed dat ze het niet horen denk ik.
Ja ok roddelen, dat is waar. Dat is niet zo erg, maar ze vullen aardig wat tijd met Huub en Lieke.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.
Falikant. Lieke gaf gisteren aan dat ze heel sterk is geworden na vorig weekend.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij faliekant, of 't mag allebei. Ben er vrij zeker van.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Falikant. Lieke gaf gisteren aan dat ze heel sterk is geworden na vorig weekend.
wat jij wilquote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij faliekant, of 't mag allebei. Ben er vrij zeker van.
Lieke gisteravond over hetzelfdequote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
En het is volgens hen dus heel verdacht dat Lieke elke avond zit te "schrijven" in het kantoortje?
En ze zal opstappen voor de 23e?
Pfff, I doubt it.
quote:
Huub is goed bezig., wacht rustig zijn kans af en is absoluut niet geinteresseerd in dit domme gelul van de bende van vijf.quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef Maria44 het volgende:
Cora wordt door Jaap geinstrueerd, Huub heeft de brief gevonden dus Jaap zet ze allemaal op een verkeerd been, maar hij weet niet dat Huub de brief heeft en dus op de hoogte is.
Hij probeert nu zo te sturen dat Huub Cora instructies zou geven over dat ze liever ziet dat Jaap bij Huub is.
Ik hoorde ze praten, maar kon ze niet verstaan, maar het leek niet op een ruzie.quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef ruby het volgende:
Was dat een echte ruzie tussen Huub en Lieke vanochtend of was het "toneel"?
Precies. Maar bij die losers is het meteen een reden om te denken dat het heel slecht gaat tussen hun en dat Lieke randje poort zit.quote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik hoorde ze praten, maar kon ze niet verstaan, maar het leek niet op een ruzie.
Het laatste stukje niet gehoord, en bij Huub en Lieke eindigd een meningsverschil wel vaker uit op een ruzietje.
Je hecht toch geen waarde aan de woorden van Brian?quote:Op zondag 9 september 2007 20:07 schreef avonne het volgende:
Zei Brian nou dat het een teken van zwakte is om Deel 1 van Potter te herlezen
(ik heb vanmiddag nog diezelfde dvd gezien
)
Daarom zat hij ook bij het bezoek van Jaap. Als Jaap hem zou incrimineren zou hij het meteen kunnen ontkrachten middels de brief.quote:Op zondag 9 september 2007 20:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub is goed bezig., wacht rustig zijn kans af en is absoluut niet geinteresseerd in dit domme gelul van de bende van vijf.
Maar je hebt hopelijk wel begrepen wat ik schreef of ga je daarvoor ook de Van Dale erbij halen?quote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Taurus het volgende:
[..]Wat meneer van Dale wil:
U hebt gezocht op faliekant:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
fa·lie·kant (bw.)
1 volledig
Ze weten inmiddels dat het tot eind december loopt, misschien dat ze ook al weten hoe de finale gespeeld gaat worden.quote:Op zondag 9 september 2007 20:05 schreef Dreamboy het volgende:
Ik denk niet dat Lieke Huub alleen achter wil laten vanwege de relatie zei wil er mee door gaan na DGK en stel je voor dat er een vrouw voor Lieke terug zou komen dat trekt Lieke niet thuis achter de stream's.
Ik heb het vermoeden dat Lieke wel naar huis wil maar dat dit hierboven haar tegen houd.
dat vraag ik me nou ook steeds afquote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
En weer gaan de plannen van de 5 richting Lieke... 'want ze staat op breken'. Jaap zegt het ook een prima idee te vinden dat de meiden gaan bonden met Lieke om informatie los te krijgen. (waarover??)
Ik kijk er geeneens meer naar, elke keer hetzelfde verhaal, en straks gaat Jaap weer met Huub praten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Dit gesprek is inmiddels herhaling van zetten.![]()
volgens mij is de groep nog nooit zo slecht geweestquote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
Jaap: Lieke heeft alleen middelbare school, verder geen vervolgopleiding.
Volgens Brian heeft er nooit iemand zo slecht in de groep gelegen als Lieke, zelfs Ilona niet...
Welnee.. volgens mij heeft Lieke een HBO opleiding gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Dat heb ik nog nooit gezien. Omgekeerd hoor je in de kapsalon wel de zware bassen uit de chill als de muziek hard staat.quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef avonne het volgende:
de kapsalon is naast de Chill
Kan Huub dat gekakel niet horen, dan??
huub heeft ook hard gewerkt vandaag hoor !!!!quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De groep van 5 werkt zich suf ..... Huub heeft Japio's Potter boek en Lieke doet rustig een dutje.
Een wereld van verschil
Het menstrueren van Lieke is ook al een onuitputtelijke bron van vermaak.quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef ruby het volgende:
Mijn god, stel je voor dat je schijtgeluiden maakt tijdens het kakken. Dat doen die losers natuurlijk nooit.
wel vervolg opleiding, maar niet afgemaakt dacht ikquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Brian is een kindje van GOD en laat never nooit scheetjesquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
OMG... wat zet Brian zichzelf nu voor lul...... weer het toiletverhaal van Lieke...
Wie is er nou de sukkel Brian?!
Ja en dekens aftrekken als huub en Lieke seks hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Hoorde ik nu dat Jaap vanaf nu altijd bij de douche gaat staan als lieke wil douchen?enge man
quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Hoorde ik nu dat Jaap vanaf nu altijd bij de douche gaat staan als lieke wil douchen?enge man
Het is een RATquote:Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian is een kindje van GOD en laat never nooit scheetjes
Ik hoop wel dat ze dat achter niet goed vinden, lijkt me sexuele intimidatie, daar komen ze echt niet weg mee.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Wat een trieste actie zou dat zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Atheneum,quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Clank het volgende:
Welnee.. volgens mij heeft Lieke een HBO opleiding gedaan.
Kijk, hier hebben we wat aanquote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Atheneum,
Psychologie, 1 jaar
en HBO-sportacademie 1 jaar.
Topamusementquote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Toch grappig hoe dat groepje elkaar constant opjut met uitspraken die gewoon niet waar zijn.
en op het punt staan om te brekenquote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Nomrc2 het volgende:
maar ze weten zeker
met z'n 5en
dat huub en lieke bang zijn 100%
Worden? Het is inmiddels al zo triest dat het niet eens lachwekkend meer is...quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk begint het nu wel een beetje zielig te worden hoor al deze verdraaide verhalen over de verschillende gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Dat groepje is gewoon zielig.quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk begint het nu wel een beetje zielig te worden hoor al deze verdraaide verhalen over de verschillende gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Nee dit is inderdaad schrijnend...dit kan toch zo niet nog een aantal maanden voortquote:Op zondag 9 september 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden? Het is inmiddels al zo triest dat het niet eens lachwekkend meer is...![]()
in het openbahaar.......?quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef dgk_fan het volgende:
Lieke heeft dus gewoon in het 'openbaar' scheten zitten laten![]()
![]()
Gadverdamme wat een vies wijf....
ik zeg gelijk aangifte doen !quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Nee helemaal niks mis mee, lucht op, vervelend voor jaap is dat hij er soms zijn vingers bij moet gebruiken om dat er een drol dwars zit.quote:Op zondag 9 september 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in het openbahaar.......?was toevallig op de wc en zeg nou zelf lekker kakken op de wc is toch niks mis mee....
![]()
Als ik Lieke was, en Jaap zou me lastig vallen tijdens douchen zou ik het wel doen, steeds naar achter bellen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg gelijk aangifte doen !
Ik meen mij te kunnen herinneren dat de dgk spelers gesommeerd zijn door de febo om het spel op een positieve wijze te spelen omdat anders de stekker eruit gaat......Nou ja een keer seksuele intimidatie ed is gewoon de stekker eruit (jammer voor ons dat wel)quote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze dat achter niet goed vinden, lijkt me sexuele intimidatie, daar komen ze echt niet weg mee.
Ik vind het overigens een walgelijk plan van Jaap, gadver![]()
![]()
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,quote:Op zondag 9 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Brian; ik doe helemaal niks, ik heb maar 1 focus en dat is Lieke.
Vergeet Manada niet, geld in overvloed dus dat komt na DGK goed uit.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,
Zoals Analndaquote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,
dan wordt het persoonlijk bezit, ze is daarbij ook bezig om de boodschappenlijst van de 5 elke keer in de war te brengen, alleen hebben die dat nog niet door.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke laat de eten ook al afplakken met haar naam er op.
Dat vind ik ook wel raar.
Dat is de tapas van gisteravond, was voor Huub en Lieke en ws willen ze dat vanavond samen eten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke laat de eten ook al afplakken met haar naam er op.
Dat vind ik ook wel raar.
Wie?? De moeder van Amanda?? Amanda zelf?? De moeder van Nadia??quote:Op zondag 9 september 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet Manada niet, geld in overvloed dus dat komt na DGK goed uit.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef neehe het volgende:
Is bij jullie stream 1 ook nog steeds zo klote ?
nadje heeft al aan man verteld dat ze niet meer met jaap wil spelenquote:Op zondag 9 september 2007 20:38 schreef riri het volgende:
Jaap heeft weer zijn plek veilig gesteld.... denkt ie
Sorry, je hebt geliijk, ik bedoelde dus Mamanda, moeder van Amanda, maar je maakt er wel een drama van zeg.quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie?? De moeder van Amanda?? Amanada zelf?? De moeder van Nadia??
Daarom snapte ik ook niet wat de moeder van Nadia er mee te maken had....quote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je hebt geliijk, ik bedoelde dus Mamanda, moeder van Amanda, maar je maakt er wel een drama van zeg.
Iedereen weet toch dat Amanda zegt dat haar moeder miljonaire is.
Gokje: die van Nadiaquote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef ruby het volgende:
Mijn god, er staat weer een tang te branden.
Domme mokkels ook.
En Lieke had hem vandaag al een keer voor ze uitgezetquote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef ruby het volgende:
Mijn god, er staat weer een tang te branden.
Domme mokkels ook.
Dat is bijna jammer, het zou regelrechte humor zijn als die hele fucking kutvilla zou uitbranden doordat de redactie niet anders kan dan dommer dan dom volk in de villa te zetten...quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En Lieke had hem vandaag al een keer voor ze uitgezet![]()
Blijkbaar helpt de FEBO hier ook want plotseling liggen beide stijltangen in de lade en dat heeft Naad niet zelf gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda zei vanmiddag nog dat Nadia er niets aan kan doen: ze doet het onbewust...quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat zei Huupie dan?quote:Op zondag 9 september 2007 20:54 schreef Nomrc2 het volgende:
dit vindt jaap niet leuk om te horen
Net alsof Huub dat met hem nog zou willen bespreken.quote:Op zondag 9 september 2007 20:55 schreef riri het volgende:
Jaap zit Huub uit te horen of hij van Huub te horen krijgt of Lieke voor de 23e weg zou lopen
Denkt Huub dat we dom zijn ofzo.Het duurt amper nog 4 maanden.quote:Op zondag 9 september 2007 20:57 schreef Leandra het volgende:
Huub: Uiteindelijk zal de noodzaak iemand weg te stemmen zich vanzelf openbaren, het kan 5 maanden duren maar niemand wil hier voor altijd zitten.
Ik vraag me af of zij wel 100% zeker weten dat het met oud en nieuw ophoudt...quote:Op zondag 9 september 2007 20:58 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denkt Huub dat we dom zijn ofzo.Het duurt amper nog 4 maanden.
Zei Jensen nog en dat hoorde hun ook.Ze waren niet verbaasd ofzo.quote:Op zondag 9 september 2007 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zij wel 100% zeker weten dat het met oud en nieuw ophoudt...
En vervolgens wordt het straks weer naar Brian en consorten overgebracht, maar dan zoals het in Jaap zijn straatje past.quote:Op zondag 9 september 2007 21:02 schreef Kinga het volgende:
Wow, wat een onwijs relaxt gesprek om naar te luisteren... tenminste geen dom gelul.
Jij zegt het en tadaaaaaaaaa.quote:Op zondag 9 september 2007 21:04 schreef 2live het volgende:
[..]
En vervolgens wordt het straks weer naar Brian en consorten overgebracht, maar dan zoals het in Jaap zijn straatje past.
Yep, hij keek meteen argwanend op toen Jaap en Huub samen binnen kwamenquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pimp Brian met "zijn meisjes" ??![]()
[afbeelding]
Nou ja laten we eerlijk zijn, Jaap heeft wel gelijk als hij zegt dat hij echt niet meer van groep kan switchen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef ericahysterica het volgende:
Bij nader inzien ben ik tot de conclusie gekomen dat ik jaap een veel grotere rat vind dan Brian en dat wil wel wat zeggen denk ik.........wat een minkukkel zeg alles weer doorlullen aan brian en dennis om zijn eigen hachje veilig te stellen
quote:Op zondag 9 september 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Het is wel opvallend dat Huub heel weinig op de streams te zien is de laatste dagen, alleen korte fragmentjes met Jaap en af en toe met Lieke.
Dat wil dus zeggen, ook heel weinig TV momenten. Ze zullen toch niet op deze manier Huub minder populair willen maken, of word ik nu para?
dat er volgens de regels door de redactie er voor 23 sep ,zonder opgaaf van reden, nog 2 mensen vervangen mogen wordenquote:
De haar tangen om nog meer ellende te voorkomenquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die stiekemerd nu weer aan het verbranden? Hij gapte blaadjes van de bank.
Ik denk dat zelfs nu nog hij zou kunnen aansluiten bij huub en lieke.....maar jaap vertrouwt hen niet en vindt hen te sterk. Jaap denkt meer kansen te hebben bij de anderen. Maar ja iedereen zegt dat hij zo slim is maar ik heb mijn twijfel hierover.quote:Op zondag 9 september 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ja laten we eerlijk zijn, Jaap heeft wel gelijk als hij zegt dat hij echt niet meer van groep kan switchen.
Dat snapt Huub ook , dan ligt Jaap er als eerste uit. Huub weet nu onderhand toch wel dat dit gesprek onmiddellijk wordt door verteld.
Yep, en we weten hoe dat afgelopen is, alles taffa en de SMS'ers laaiend.quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
remember 49% dat is heel veel sms centjes
quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Messias maakt weer een vreugdevuur om bepaalde zaken ritueel te verbranden.
Mag zijn achterlijke haarbos als eerste in de brand vliegen?
wat de bedoeling van de show is na 23sepquote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Wat ging Huub nu inspreken.Iets over grote belangen ofzo.De show word pas goed als Huub en Jaap gaan samenwerken.Iedereen mag daar wel eens op de proef worden gesteld.
Dennis is zo volgzaam naar Jaap toe, hij zou zelfs Nadia laten vallen voor Jaap.quote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs nu nog hij zou kunnen aansluiten bij huub en lieke.....maar jaap vertrouwt hen niet en vindt hen te sterk. Jaap denkt meer kansen te hebben bij de anderen. Maar ja iedereen zegt dat hij zo slim is maar ik heb mijn twijfel hierover.
Dat hij niets wil eten is wat mij betreft OK. Maar hij zegt het wel op de meest lullige manier, die je maar kunt bedenken. Japio kan het haast niet botter zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Huub en Lieke krijgen weer eens een strijdje om niets omdat Huub (nu) niet wil eten...
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.quote:Op zondag 9 september 2007 21:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hij niets wil eten is wat mij betreft OK. Maar hij zegt het wel op de meest lullige manier, die je maar kunt bedenken. Japio kan het haast niet botter zeggen.
Dan moet je heel hard roepen : "Ik snap mezelf niet, ik snap mezelf niet !" ( copyright Japio )quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef burtbeej het volgende:
Pff, snap nu al niet meer waarom ik gister opnieuw heb betaald voor de streams
Huub zei dat hij niets wilde eten omdat hij zich niet lekker voelde (beetje grieperig) waarop Lieke antwoordde met "maar midden in de nacht wel biefstuk bakken"quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
Ze vroeg of hij het niet gezellig vond om samen te eten en z'n antwoord was "Daar zit ik hier niet voor."quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
zo te zien zit z'n buttplug er weer stevig inquote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
http://www.paralijn.eu/consulentendata.html
familie van brian ????????
en dan in de fitness belanden, romantisch!quote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
Welke vd 7?quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die stiekemerd nu weer aan het verbranden? Hij gapte blaadjes van de bank.
Lieke kan ook enorm drammen zeg. Huub voelt zich duidelijk net lekker en heeft geen zin in dat geneuzel van haar.quote:Op zondag 9 september 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
Lieke stelt voor dat Huub even gaat stomen omdat hij zo verstopt is (hij klaagt over hoofdpijn) maar dat vindt Huub niet nodig...
Ik begrijp al niet dat hij zelfs zo straf blijft doorroken terwijl zijn hele kop vol snot zit...
Of is het :quote:Op zondag 9 september 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Lieke is weer vastberaden het 'prettig' te hebben. Huub voelt zich niet lekker dus die voelt daar niets voor. Maar Lieke is zo iemand die vindt dat iedereen in haar 'positiviteit' moet meegaan, dus nu is Huub een zeurpiet. Die kant van Lieke vind ik dus helemaal niets.
Ja hoor, op zo'n foto zit iedereen hier te wachten, ik zet de stream op zwart en dan zie ik ze hier weer.quote:
Nee, ik denk niet dat dat het isquote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
Je herkent het ziekzijn van mannen?quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
Is wel weer erg klef en klaf : uit die streams ! Laat ze maar een paar professionele pornstars zoeken ipv deze 2quote:
Ik word altijd wel erg lacherig van dat zgn macho gedrag van Dennis, zo nep, het staat hem niet.quote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Is wel weer erg klef en klaf : uit die streams ! Laat ze maar een paar professionele pornstars zoeken ipv deze 2
Viel best wel mee, hij vroeg zelf of ze wist wat het was om zo'n hoofdpijn te hebben, Lieke herkende het en zei alleen maar "dan moet je ff stomen, we hebben zo'n apparaat"quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke kan ook enorm drammen zeg. Huub voelt zich duidelijk net lekker en heeft geen zin in dat geneuzel van haar.
Lieke weet niet wanneer te stoppen en blijft maar doorgaan, naar trekje vind ik dat.
Nee, dat gebeurt thuis niet, dat ze zegt : Man stel je niet aan, ga anders naar bed, enz enz enz.quote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat dat het isIk heb Huub niemand lastig zien vallen met zijn verkoudheid. Die wil gewoon rustig zitten. Andersom zie ik Lieke wel doorduwen. Die kan zich er slecht bij neerleggen dat Huub niet meegaat in wat zij in haar hoofd heeft.
Is het noet zo dat Brian A musickaal isquote:Op zondag 9 september 2007 21:41 schreef dgk_fan het volgende:
Dat liedje wat Brian nu speelt zou echt opgenomen moeten worden.
Vind het een errug mooi liedje, alhoewel ik de tekst niet kan verstaan..
quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Hij heeft ook plotseling een stoer leren jack, kraag omhoog uiteraard.quote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik word altijd wel erg lacherig van dat zgn macho gedrag van Dennis, zo nep, het staat hem niet.
Nou sommige liedjes en teksten die hij doet vind ik errug goed hoor..quote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het noet zo dat Brian A musickaal is
vrouwen zijn wat dat betreft gewoon sterkerquote:Op zondag 9 september 2007 21:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je herkent het ziekzijn van mannen?![]()
Dat dus...quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Noem me een paar ?quote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou sommige liedjes en teksten die hij doet vind ik errug goed hoor..
Noemen ze dat niet "afreageren van frustratie's". Huub voelt dat hij de regie kwijt is geraakt en daarom moet Lieke het ontgelden. Zeker nu hij niet kan vluchten in een paar extra borrels.quote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
.......
Huub heeft nou eenmaal graag iemand om zich heen waartegen hij kan zeuren en drammen en die hem dan goed advies geeft wat hij vervolgens niet opvolgt.
Dat is een broodje aapquote:Op zondag 9 september 2007 21:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
vrouwen zijn wat dat betreft gewoon sterker
Van zijn liedjes: dat wat hij net speelde.quote:
in combi met de stem van amanquote:Op zondag 9 september 2007 21:44 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou sommige liedjes en teksten die hij doet vind ik errug goed hoor..
Uiteraard. Is Nadia vandaag al tegen de muur geduwd, is ook zo stoer.quote:Op zondag 9 september 2007 21:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij heeft ook plotseling een stoer leren jack, kraag omhoog uiteraard.![]()
nopequote:
Ja en nu wat ? Hij zit gewoon met de accoorden in zn achterhoofd en stopt er maar weer meequote:Op zondag 9 september 2007 21:47 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
in combi met de stem van aman
geweldig gewoon
Deze opmerking past zo niet bij Huub. Ik heb Huub nog nooit ziek gezien, hij buffelt gewoon door maar het programma gaat zijn tol eisen, ook bij Huub.quote:Op zondag 9 september 2007 21:42 schreef Leandra het volgende:
Zo zeurderig is dat niet, maar Huub is kennelijk liever zielig en snotterig dan dat het probleem zich oplost.
in the gaybarquote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Uiteraard. Is Nadia vandaag al tegen de muur geduwd, is ook zo stoer.![]()
Heel herkenbaar altijd tegen diegene die je het dichtst bij je hart ligt.quote:Op zondag 9 september 2007 21:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Noemen ze dat niet "afreageren van frustratie's". Huub voelt dat hij de regie kwijt is geraakt en daarom moet Lieke het ontgelden. Zeker nu hij niet kan vluchten in een paar extra borrels.
Pijn bij vrouwenquote:Op zondag 9 september 2007 21:48 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
nope
vrouwen hebben gemiddeld een hoger pijngrens dan mannen
hij moet een cd opnemen !!!!!quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en nu wat ? Hij zit gewoon met de accoorden in zn achterhoofd en stopt er maar weer mee
Het blijven Belgenquote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
bron: website goedgevoel .be(lekker vaag maar dat is echt uit wetenschappelijk onderzoek bewezen)
In plaats daarvan zou hij gewoon een stoombadje moeten nemen, bijtijds z'n nest in moeten gaan en wat sapjes moeten drinken ipv maar doorgaan met in- en uitlopen, roken en koffiedrinken... dat heeft niets met doorbuffelen te maken, dat is gewoon het ondermijnen van je lichaam op een moment dat je al zwak (grieperig) bent.quote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze opmerking past zo niet bij Huub. Ik heb Huub nog nooit ziek gezien, hij buffelt gewoon door maar het programma gaat zijn tol eisen, ook bij Huub.
Lieke kan ontzettend drammen en maar door blijven gaan over hetzelfde, daar zou ik ook kierewiet van worden.
Maar meningen verschillen nu eenmaal.
Ik wist dat er zoiets zou volgenquote:
Ik geloof daar n.l. helemaal niets van. Ik denk dat Huub zich te veel heeft laten in palmen door Lieke. Volgens mij had hij dit zo niet echt gewild. Ik denk zodra de GK afgelopen is, de relatie van Huub en Lieke ook heel snel ten einde is.quote:Op zondag 9 september 2007 21:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Heel herkenbaar altijd tegen diegene die je het dichtst bij je hart ligt.
Als ze weg zou zijn is het binnen 3 uur een zwijnestal daar, dus van mij mag ze blijven , niet om dat ze opruimt , maar om haar stijl en attitude, ze is gewoon de meest natuurlijke persoon daar in de villa. Punt uitquote:Op zondag 9 september 2007 21:49 schreef rooie3 het volgende:
En Lieke ruimt weer op.Verklaar haar echt voor gek.
interessantquote:Op zondag 9 september 2007 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Pijn bij vrouwen
Kunnen vrouwen beter pijn verdragen dan mannen? Dat werd vroeger toch beweerd. Omdat vrouwen menstruatiepijn en barensweeën moeten doorstaan, werd er van uitgegaan dat ze beter tegen een stootje kunnen. Helaas is dat maar een fabeltje. Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen juist méér pijngevoelig zijn. Naar een exacte verklaring blijft het nog gissen. Het verschil in pijngrens zou deels hormonaal zijn. Zo kan progesteron de gevoeligheid voor pijn bij een vrouw verhogen, terwijl testosteron mannen minder gevoelig maakt
bron: website goedgevoel .be(lekker vaag maar dat is echt uit wetenschappelijk onderzoek bewezen)
Was sich liebt das neckt sichquote:Op zondag 9 september 2007 21:51 schreef kybe het volgende:
[..]
Heel herkenbaar altijd tegen diegene die je het dichtst bij je hart ligt.
En wat voor argument : "Ik neem geen stoombadje op TV, denk je dat ik gek ben. Op TV !"quote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
In plaats daarvan zou hij gewoon een stoombadje moeten nemen, bijtijds z'n nest in moeten gaan en wat sapjes moeten drinken ipv maar doorgaan met in- en uitlopen, roken en koffiedrinken... dat heeft niets met doorbuffelen te maken, dat is gewoon het ondermijnen van je lichaam op een moment dat je al zwak (grieperig) bent.
Bedoel je niet voelenquote:
quote:Op zondag 9 september 2007 21:57 schreef Disana het volgende:
Huub vraagt of er een ander liedje op mag omdat hij niet van walsen houdt. Dus zet Lieke een ander nummer op: de minutenwals.
Enig idee hoeveel deze jongen rookt op een dag. Er wordt wel gezegt dat Dennis vaak met zijn handen in zijn zakken loopt. Dat is bij Huub maar een hand, in de anders zit altijd een peuk.quote:Op zondag 9 september 2007 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
In plaats daarvan zou hij gewoon een stoombadje moeten nemen, bijtijds z'n nest in moeten gaan en wat sapjes moeten drinken ipv maar doorgaan met in- en uitlopen, roken en koffiedrinken... dat heeft niets met doorbuffelen te maken, dat is gewoon het ondermijnen van je lichaam op een moment dat je al zwak (grieperig) bent.
Ik wil het niet weten, maar ik weet wel dat ik de hele dag nog geen sigaret gerookt had als ik zo beroerd was als Huub...quote:Op zondag 9 september 2007 21:59 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enig idee hoeveel deze jongen rookt op een dag. Er wordt wel gezegt dat Dennis vaak met zijn handen in zijn zakken loopt. Dat is bij Huub maar een hand, in de anders zit altijd een peuk.
Google de googlequote:Op zondag 9 september 2007 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wist dat er zoiets zou volgen![]()
ik heb geen zin om verder te googlen
![]()
Vielleicht spielt Brian: House of the rising sun. Keine ahnung.quote:Op zondag 9 september 2007 22:04 schreef chufi het volgende:
Was ist neu am Kampffeurer ? Jemand etwas neues?
Und Japio Listen till it comes. Vielleixhtquote:Op zondag 9 september 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vielleicht spielt Brian: House of the rising sun. Keine anung.![]()
Grmbl Google de google de googlequote:Op zondag 9 september 2007 22:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Google de google
maar nu is ook wetenschappelijk bewezen: mannen en vrouwen reageren verschillend op pijn. Grof geschetst kan men zeggen dat mannen beter bestand zijn tegen acute pijnen, maar dat de pijngrens van vrouwen veel hoger ligt, dat ze met andere woorden meer pijn kunnen verdragen.
Een en ander kwam aan bod op het jaarlijks congres van de American Pain Society.![]()
Dat worden ze dus ook... Amanda, Dennis en Nadia lijken er nog het best mee te kunnen omgaan, maar die doen normaal volgens mij ook geen ruk, dus die hebben hun "activiteiten" alleen verplaatstquote:Op zondag 9 september 2007 22:07 schreef coldstar het volgende:
Ze vervelen zich zelf ook helemaal te pletter daar. Wat doen ze nou de hele dag. Nope. Ik zou daar hondsdol van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |