Nee dit is inderdaad schrijnend...dit kan toch zo niet nog een aantal maanden voortquote:Op zondag 9 september 2007 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Worden? Het is inmiddels al zo triest dat het niet eens lachwekkend meer is...![]()
in het openbahaar.......?quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef dgk_fan het volgende:
Lieke heeft dus gewoon in het 'openbaar' scheten zitten laten![]()
![]()
Gadverdamme wat een vies wijf....
ik zeg gelijk aangifte doen !quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Hoorde ik nu dat Jaap vanaf nu altijd bij de douche gaat staan als lieke wil douchen?enge man
Nee helemaal niks mis mee, lucht op, vervelend voor jaap is dat hij er soms zijn vingers bij moet gebruiken om dat er een drol dwars zit.quote:Op zondag 9 september 2007 20:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
in het openbahaar.......?was toevallig op de wc en zeg nou zelf lekker kakken op de wc is toch niks mis mee....
![]()
Als ik Lieke was, en Jaap zou me lastig vallen tijdens douchen zou ik het wel doen, steeds naar achter bellen.quote:Op zondag 9 september 2007 20:35 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik zeg gelijk aangifte doen !
Ik meen mij te kunnen herinneren dat de dgk spelers gesommeerd zijn door de febo om het spel op een positieve wijze te spelen omdat anders de stekker eruit gaat......Nou ja een keer seksuele intimidatie ed is gewoon de stekker eruit (jammer voor ons dat wel)quote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze dat achter niet goed vinden, lijkt me sexuele intimidatie, daar komen ze echt niet weg mee.
Ik vind het overigens een walgelijk plan van Jaap, gadver![]()
![]()
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,quote:Op zondag 9 september 2007 20:33 schreef 2live het volgende:
Brian; ik doe helemaal niks, ik heb maar 1 focus en dat is Lieke.
Vergeet Manada niet, geld in overvloed dus dat komt na DGK goed uit.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,
Zoals Analndaquote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Brian erkent maar 1 sterke vrouw en dat is mamanettie en voor de rest houdt hij van volgzame kneedbare vrouwen,
dan wordt het persoonlijk bezit, ze is daarbij ook bezig om de boodschappenlijst van de 5 elke keer in de war te brengen, alleen hebben die dat nog niet door.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke laat de eten ook al afplakken met haar naam er op.
Dat vind ik ook wel raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |