dat vraag ik me nou ook steeds afquote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
En weer gaan de plannen van de 5 richting Lieke... 'want ze staat op breken'. Jaap zegt het ook een prima idee te vinden dat de meiden gaan bonden met Lieke om informatie los te krijgen. (waarover??)
Ik kijk er geeneens meer naar, elke keer hetzelfde verhaal, en straks gaat Jaap weer met Huub praten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Dit gesprek is inmiddels herhaling van zetten.![]()
volgens mij is de groep nog nooit zo slecht geweestquote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
Jaap: Lieke heeft alleen middelbare school, verder geen vervolgopleiding.
Volgens Brian heeft er nooit iemand zo slecht in de groep gelegen als Lieke, zelfs Ilona niet...
Welnee.. volgens mij heeft Lieke een HBO opleiding gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Dat heb ik nog nooit gezien. Omgekeerd hoor je in de kapsalon wel de zware bassen uit de chill als de muziek hard staat.quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef avonne het volgende:
de kapsalon is naast de Chill
Kan Huub dat gekakel niet horen, dan??
huub heeft ook hard gewerkt vandaag hoor !!!!quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De groep van 5 werkt zich suf ..... Huub heeft Japio's Potter boek en Lieke doet rustig een dutje.
Een wereld van verschil
Het menstrueren van Lieke is ook al een onuitputtelijke bron van vermaak.quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef ruby het volgende:
Mijn god, stel je voor dat je schijtgeluiden maakt tijdens het kakken. Dat doen die losers natuurlijk nooit.
wel vervolg opleiding, maar niet afgemaakt dacht ikquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Brian is een kindje van GOD en laat never nooit scheetjesquote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
OMG... wat zet Brian zichzelf nu voor lul...... weer het toiletverhaal van Lieke...
Wie is er nou de sukkel Brian?!
Ja en dekens aftrekken als huub en Lieke seks hebben.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Hoorde ik nu dat Jaap vanaf nu altijd bij de douche gaat staan als lieke wil douchen?enge man
quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Hoorde ik nu dat Jaap vanaf nu altijd bij de douche gaat staan als lieke wil douchen?enge man
Het is een RATquote:Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Brian is een kindje van GOD en laat never nooit scheetjes
Ik hoop wel dat ze dat achter niet goed vinden, lijkt me sexuele intimidatie, daar komen ze echt niet weg mee.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Wat een trieste actie zou dat zijn.quote:Op zondag 9 september 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Atheneum,quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef Clank het volgende:
Welnee.. volgens mij heeft Lieke een HBO opleiding gedaan.
Kijk, hier hebben we wat aanquote:Op zondag 9 september 2007 20:23 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Atheneum,
Psychologie, 1 jaar
en HBO-sportacademie 1 jaar.
Topamusementquote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Toch grappig hoe dat groepje elkaar constant opjut met uitspraken die gewoon niet waar zijn.
en op het punt staan om te brekenquote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef Nomrc2 het volgende:
maar ze weten zeker
met z'n 5en
dat huub en lieke bang zijn 100%
Worden? Het is inmiddels al zo triest dat het niet eens lachwekkend meer is...quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk begint het nu wel een beetje zielig te worden hoor al deze verdraaide verhalen over de verschillende gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Dat groepje is gewoon zielig.quote:Op zondag 9 september 2007 20:27 schreef pullup het volgende:
Eigenlijk begint het nu wel een beetje zielig te worden hoor al deze verdraaide verhalen over de verschillende gebeurtenissen van de afgelopen dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |