dat vraag ik me nou ook steeds afquote:Op zondag 9 september 2007 20:14 schreef Clank het volgende:
En weer gaan de plannen van de 5 richting Lieke... 'want ze staat op breken'. Jaap zegt het ook een prima idee te vinden dat de meiden gaan bonden met Lieke om informatie los te krijgen. (waarover??)
Ik kijk er geeneens meer naar, elke keer hetzelfde verhaal, en straks gaat Jaap weer met Huub praten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:12 schreef beequeen het volgende:
Dit gesprek is inmiddels herhaling van zetten.![]()
volgens mij is de groep nog nooit zo slecht geweestquote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef Leandra het volgende:
Jaap: Lieke heeft alleen middelbare school, verder geen vervolgopleiding.
Volgens Brian heeft er nooit iemand zo slecht in de groep gelegen als Lieke, zelfs Ilona niet...
Welnee.. volgens mij heeft Lieke een HBO opleiding gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Dat heb ik nog nooit gezien. Omgekeerd hoor je in de kapsalon wel de zware bassen uit de chill als de muziek hard staat.quote:Op zondag 9 september 2007 20:15 schreef avonne het volgende:
de kapsalon is naast de Chill
Kan Huub dat gekakel niet horen, dan??
huub heeft ook hard gewerkt vandaag hoor !!!!quote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De groep van 5 werkt zich suf ..... Huub heeft Japio's Potter boek en Lieke doet rustig een dutje.
Een wereld van verschil
Het menstrueren van Lieke is ook al een onuitputtelijke bron van vermaak.quote:Op zondag 9 september 2007 20:19 schreef ruby het volgende:
Mijn god, stel je voor dat je schijtgeluiden maakt tijdens het kakken. Dat doen die losers natuurlijk nooit.
wel vervolg opleiding, maar niet afgemaakt dacht ikquote:Op zondag 9 september 2007 20:18 schreef Taurus het volgende:
Is dat trouwens zo, dat Lieke geen vervolgopleiding heeft gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |