dat er volgens de regels door de redactie er voor 23 sep ,zonder opgaaf van reden, nog 2 mensen vervangen mogen wordenquote:
De haar tangen om nog meer ellende te voorkomenquote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die stiekemerd nu weer aan het verbranden? Hij gapte blaadjes van de bank.
Ik denk dat zelfs nu nog hij zou kunnen aansluiten bij huub en lieke.....maar jaap vertrouwt hen niet en vindt hen te sterk. Jaap denkt meer kansen te hebben bij de anderen. Maar ja iedereen zegt dat hij zo slim is maar ik heb mijn twijfel hierover.quote:Op zondag 9 september 2007 21:13 schreef 2live het volgende:
[..]
Nou ja laten we eerlijk zijn, Jaap heeft wel gelijk als hij zegt dat hij echt niet meer van groep kan switchen.
Dat snapt Huub ook , dan ligt Jaap er als eerste uit. Huub weet nu onderhand toch wel dat dit gesprek onmiddellijk wordt door verteld.
Yep, en we weten hoe dat afgelopen is, alles taffa en de SMS'ers laaiend.quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
remember 49% dat is heel veel sms centjes
quote:Op zondag 9 september 2007 21:16 schreef beequeen het volgende:
De nieuwe Messias maakt weer een vreugdevuur om bepaalde zaken ritueel te verbranden.
Mag zijn achterlijke haarbos als eerste in de brand vliegen?
wat de bedoeling van de show is na 23sepquote:Op zondag 9 september 2007 21:08 schreef rooie3 het volgende:
Wat ging Huub nu inspreken.Iets over grote belangen ofzo.De show word pas goed als Huub en Jaap gaan samenwerken.Iedereen mag daar wel eens op de proef worden gesteld.
Dennis is zo volgzaam naar Jaap toe, hij zou zelfs Nadia laten vallen voor Jaap.quote:Op zondag 9 september 2007 21:18 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs nu nog hij zou kunnen aansluiten bij huub en lieke.....maar jaap vertrouwt hen niet en vindt hen te sterk. Jaap denkt meer kansen te hebben bij de anderen. Maar ja iedereen zegt dat hij zo slim is maar ik heb mijn twijfel hierover.
Dat hij niets wil eten is wat mij betreft OK. Maar hij zegt het wel op de meest lullige manier, die je maar kunt bedenken. Japio kan het haast niet botter zeggen.quote:Op zondag 9 september 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Huub en Lieke krijgen weer eens een strijdje om niets omdat Huub (nu) niet wil eten...
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.quote:Op zondag 9 september 2007 21:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat hij niets wil eten is wat mij betreft OK. Maar hij zegt het wel op de meest lullige manier, die je maar kunt bedenken. Japio kan het haast niet botter zeggen.
Dan moet je heel hard roepen : "Ik snap mezelf niet, ik snap mezelf niet !" ( copyright Japio )quote:Op zondag 9 september 2007 21:22 schreef burtbeej het volgende:
Pff, snap nu al niet meer waarom ik gister opnieuw heb betaald voor de streams
Huub zei dat hij niets wilde eten omdat hij zich niet lekker voelde (beetje grieperig) waarop Lieke antwoordde met "maar midden in de nacht wel biefstuk bakken"quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
Ze vroeg of hij het niet gezellig vond om samen te eten en z'n antwoord was "Daar zit ik hier niet voor."quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
zo te zien zit z'n buttplug er weer stevig inquote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
http://www.paralijn.eu/consulentendata.html
familie van brian ????????
en dan in de fitness belanden, romantisch!quote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
Welke vd 7?quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die stiekemerd nu weer aan het verbranden? Hij gapte blaadjes van de bank.
Lieke kan ook enorm drammen zeg. Huub voelt zich duidelijk net lekker en heeft geen zin in dat geneuzel van haar.quote:Op zondag 9 september 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
Lieke stelt voor dat Huub even gaat stomen omdat hij zo verstopt is (hij klaagt over hoofdpijn) maar dat vindt Huub niet nodig...
Ik begrijp al niet dat hij zelfs zo straf blijft doorroken terwijl zijn hele kop vol snot zit...
Of is het :quote:Op zondag 9 september 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Lieke is weer vastberaden het 'prettig' te hebben. Huub voelt zich niet lekker dus die voelt daar niets voor. Maar Lieke is zo iemand die vindt dat iedereen in haar 'positiviteit' moet meegaan, dus nu is Huub een zeurpiet. Die kant van Lieke vind ik dus helemaal niets.
Ja hoor, op zo'n foto zit iedereen hier te wachten, ik zet de stream op zwart en dan zie ik ze hier weer.quote:
Nee, ik denk niet dat dat het isquote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
Je herkent het ziekzijn van mannen?quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |