Huub zei dat hij niets wilde eten omdat hij zich niet lekker voelde (beetje grieperig) waarop Lieke antwoordde met "maar midden in de nacht wel biefstuk bakken"quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
Ze vroeg of hij het niet gezellig vond om samen te eten en z'n antwoord was "Daar zit ik hier niet voor."quote:Op zondag 9 september 2007 21:25 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij vroeg wil je een lullig antwoord, dus zal wel een lullige vraag zijn geweest.
zo te zien zit z'n buttplug er weer stevig inquote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 september 2007 21:31 schreef Nomrc2 het volgende:
ff tussendoor
http://www.paralijn.eu/consulentendata.html
familie van brian ????????
en dan in de fitness belanden, romantisch!quote:Op zondag 9 september 2007 21:30 schreef b.a.s. het volgende:
Nadia tegen Dennis: "Kom we gaan naar het kampvuurtje..."
[afbeelding]
Welke vd 7?quote:Op zondag 9 september 2007 21:17 schreef STAP01 het volgende:
Wat is die stiekemerd nu weer aan het verbranden? Hij gapte blaadjes van de bank.
Lieke kan ook enorm drammen zeg. Huub voelt zich duidelijk net lekker en heeft geen zin in dat geneuzel van haar.quote:Op zondag 9 september 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
Lieke stelt voor dat Huub even gaat stomen omdat hij zo verstopt is (hij klaagt over hoofdpijn) maar dat vindt Huub niet nodig...
Ik begrijp al niet dat hij zelfs zo straf blijft doorroken terwijl zijn hele kop vol snot zit...
Of is het :quote:Op zondag 9 september 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
Lieke is weer vastberaden het 'prettig' te hebben. Huub voelt zich niet lekker dus die voelt daar niets voor. Maar Lieke is zo iemand die vindt dat iedereen in haar 'positiviteit' moet meegaan, dus nu is Huub een zeurpiet. Die kant van Lieke vind ik dus helemaal niets.
Ja hoor, op zo'n foto zit iedereen hier te wachten, ik zet de stream op zwart en dan zie ik ze hier weer.quote:
Nee, ik denk niet dat dat het isquote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
Je herkent het ziekzijn van mannen?quote:Op zondag 9 september 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Of is het :
Huub is weer eens grieperig. Lieke voelt daar niets voor, ze wil een prettige avond hebben. Maar Huub is zo iemand die vindt dat iedereen in zijn 'ziek-zijn' moet meegaan, dus nu is Lieke een zeurpiet. Die kant van Huub vind ik dus helemaal niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |