Dat is de tapas van gisteravond, was voor Huub en Lieke en ws willen ze dat vanavond samen eten.quote:Op zondag 9 september 2007 20:40 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke laat de eten ook al afplakken met haar naam er op.
Dat vind ik ook wel raar.
Wie?? De moeder van Amanda?? Amanda zelf?? De moeder van Nadia??quote:Op zondag 9 september 2007 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vergeet Manada niet, geld in overvloed dus dat komt na DGK goed uit.
quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef neehe het volgende:
Is bij jullie stream 1 ook nog steeds zo klote ?
nadje heeft al aan man verteld dat ze niet meer met jaap wil spelenquote:Op zondag 9 september 2007 20:38 schreef riri het volgende:
Jaap heeft weer zijn plek veilig gesteld.... denkt ie
Sorry, je hebt geliijk, ik bedoelde dus Mamanda, moeder van Amanda, maar je maakt er wel een drama van zeg.quote:Op zondag 9 september 2007 20:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie?? De moeder van Amanda?? Amanada zelf?? De moeder van Nadia??
Daarom snapte ik ook niet wat de moeder van Nadia er mee te maken had....quote:Op zondag 9 september 2007 20:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, je hebt geliijk, ik bedoelde dus Mamanda, moeder van Amanda, maar je maakt er wel een drama van zeg.
Iedereen weet toch dat Amanda zegt dat haar moeder miljonaire is.
Gokje: die van Nadiaquote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef ruby het volgende:
Mijn god, er staat weer een tang te branden.
Domme mokkels ook.
En Lieke had hem vandaag al een keer voor ze uitgezetquote:Op zondag 9 september 2007 20:49 schreef ruby het volgende:
Mijn god, er staat weer een tang te branden.
Domme mokkels ook.
Dat is bijna jammer, het zou regelrechte humor zijn als die hele fucking kutvilla zou uitbranden doordat de redactie niet anders kan dan dommer dan dom volk in de villa te zetten...quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
En Lieke had hem vandaag al een keer voor ze uitgezet![]()
Blijkbaar helpt de FEBO hier ook want plotseling liggen beide stijltangen in de lade en dat heeft Naad niet zelf gedaan.quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda zei vanmiddag nog dat Nadia er niets aan kan doen: ze doet het onbewust...quote:Op zondag 9 september 2007 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |