Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn behoorlijk aan het bashen tegen Huub en Lieke, goed dat ze het niet horen denk ik.
Volgens mij gaat het prima tussen die twee. Af en toe wat ruzietjes maar ja, dat komt in de beste relaties voor.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.
Volgens mij zitten ze er faliekant naast toch? Mag ik hopen.
Ik denk dat ze dit graag zouden horen.quote:Op zondag 9 september 2007 19:58 schreef StephanL het volgende:
Ze zijn behoorlijk aan het bashen tegen Huub en Lieke, goed dat ze het niet horen denk ik.
Ja ok roddelen, dat is waar. Dat is niet zo erg, maar ze vullen aardig wat tijd met Huub en Lieke.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Niet bashen, roddelen, das toch niet erg? Ze denken dat het heel slecht gaat tussen hen en dat Lieke weg gaat.
Falikant. Lieke gaf gisteren aan dat ze heel sterk is geworden na vorig weekend.quote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij faliekant, of 't mag allebei. Ben er vrij zeker van.quote:Op zondag 9 september 2007 20:02 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Falikant. Lieke gaf gisteren aan dat ze heel sterk is geworden na vorig weekend.
wat jij wilquote:Op zondag 9 september 2007 20:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Volgens mij faliekant, of 't mag allebei. Ben er vrij zeker van.
Lieke gisteravond over hetzelfdequote:Op zondag 9 september 2007 19:59 schreef ruby het volgende:
En het is volgens hen dus heel verdacht dat Lieke elke avond zit te "schrijven" in het kantoortje?
En ze zal opstappen voor de 23e?
Pfff, I doubt it.
quote:
Huub is goed bezig., wacht rustig zijn kans af en is absoluut niet geinteresseerd in dit domme gelul van de bende van vijf.quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef Maria44 het volgende:
Cora wordt door Jaap geinstrueerd, Huub heeft de brief gevonden dus Jaap zet ze allemaal op een verkeerd been, maar hij weet niet dat Huub de brief heeft en dus op de hoogte is.
Hij probeert nu zo te sturen dat Huub Cora instructies zou geven over dat ze liever ziet dat Jaap bij Huub is.
Ik hoorde ze praten, maar kon ze niet verstaan, maar het leek niet op een ruzie.quote:Op zondag 9 september 2007 20:00 schreef ruby het volgende:
Was dat een echte ruzie tussen Huub en Lieke vanochtend of was het "toneel"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |