Dat zegt niet zo veel, want Jos de Beus is ook heel kritisch mbt de PvdA, maar toch speelt dat PvdA'er zijn wel mee (al heeft ie de laatste keer CDA gestemd).quote:Op zondag 9 september 2007 17:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb Krouwel vaak meegemaakt en hij is uberkritisch als het om de PvdA gaat, dus ik vind hem als deskundige geen PvdA-er.
De Beus had ooit gezegd dat NieuwRechts wel erg rechts en conservatief is, maar niet extreem rechts, maar was toch wel wat verrast toen hij maanden later hoorde dat NieuwRechts dat op hun site quotete.quote:Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hij wil Buitenhof zelfs laten verbieden en alle subsidie per direct laten stop zetten.
Eigenlijk zou De Beus volgende week moeten zeggen waar het op staat: Wilders verspreidt losse flodders die de ene keer gelijkenissen vertonen met het fascisme en de andere keer op slap gewouwel over bejaardentehuizen en fatsoen lijkt.
Het was RightwingSunday, de rest van het jaar is gewoon weer linksquote:Op zondag 23 september 2007 13:07 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik vond Buitenhof vandaag zeer boeiend
Dat gaat eigenlijk niet samen, want het poldermodel is noch links noch rechts (en ook niet recht door zeequote:Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Normaal is buitenhof toch behoorlijk links en poldermodel ingesteld
Ik was al verrast. Een bisschop die het christelijke geloof verdedigt en de islam een veeg uit de pan geeft, een conservatieve essayist uit het VK met een afkeer van de verzorgingstaat. Toch zonde dat Erik Jurgens de uitzending dan weer verpestquote:Op zondag 23 september 2007 13:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was RightwingSunday, de rest van het jaar is gewoon weer links![]()
Wat is er mis met Jurgens? Hij weet dingen altijd rustig te vertellen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:22 schreef Jurgen21 het volgende:
[..]
Ik was al verrast. Een bisschop die het christelijke geloof verdedigt en de islam een veeg uit de pan geeft, een conservatieve essayist uit het VK met een afkeer van de verzorgingstaat. Toch zonde dat Erik Jurgens de uitzending dan weer verpest![]()
Simonis is niet bepaald gematigd te noemen. Als het een Imam was was ie al lang uitgezet.quote:Op zondag 23 september 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
Simonis met z'n anti-Islam uitspraken terwijl de Rooms Katholieke kerk zelf in 1853 Nederland ongevraagd binnenstormde![]()
Inderdaad. Kennelijk hebben ze de kritiek ter harte genomen dat het een PvdA feestje was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:07 schreef Jurgen21 het volgende:
Ik vond Buitenhof vandaag zeer boeiend
Precies.quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Simonis is niet bepaald gematigd te noemen. Als het een Imam was was ie al lang uitgezet.
Het niveau was een stuk lager. Dalrymple was wel wat softer als normaal, is ie misschien bang voor Nederland? Wellicht hebben al die kogels van links toch nut gehadquote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad. Kennelijk hebben ze de kritiek ter harte genomen dat het een PvdA feestje was.
Dalrymple is gewoon een commerciële homo die hoopt met een aangepaste toon meer boeken in Nederland te verkopenquote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het niveau was een stuk lager. Dalrymple was wel wat softer als normaal, is ie misschien bang voor Nederland? Wellicht hebben al die kogels van links toch nut gehad![]()
![]()
Ja, hij weet zichzelf wel te verkopen maar daar is volgens mij niet zoveel mis mee. Ik vond het een aardig interview.quote:Op zondag 23 september 2007 14:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dalrymple is gewoon een commerciële homo die hoopt met een aangepaste toon meer boeken in Nederland te verkopen
Foei!quote:Op zondag 30 september 2007 12:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is natuurlijk verschrikkelijk treurig van mezelf, maar telkens als ik Melkert zie moet ik denken aan z'n SM-voorkeuren![]()
Het was weer lekker extreem-links. En Clairy maakte een bijzonder domme indruk toen ze de heren wetenschappers niet meer begreep toen die woorden als "complementair" en "empirisch" gingen gebruiken. Iedereen met een fatsoenlijke opleiding moet die woorden toch wel kennenquote:Op zondag 30 september 2007 14:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een baggercolumn zeg
Wat heeft Clairy aan opleiding gehad?quote:Op zondag 30 september 2007 14:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het was weer lekker extreem-links. En Clairy maakte een bijzonder domme indruk toen ze de heren wetenschappers niet meer begreep toen die woorden als "complementair" en "empirisch" gingen gebruiken. Iedereen met een fatsoenlijke opleiding moet die woorden toch wel kennen
quote:De wereld op weg naar een crisis
De wereld koerst aan op een dure, vuile en onzekere toekomst. Deze conclusie trok het Internationaal Energie Agentschap, de belangrijkste energie denktank in haar jaarlijkse rapport. De energiehonger van China en India is veel groter dan verwacht en kan leiden tot een slepende oliecrisis. De prijs van een vat olie stijgt met de dag, de vraag neemt toe en de productie wordt niet of nauwelijks verhoogd. In Buitenhof te gast Noë van Hulst, per 1 januari secretaris-generaal van het Internationaal Energie Forum, de organisatie van Olieproducerende en olieconsumerende landen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |