abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53045239
Buitenhof zondag 9 september 2007, 12.10 uur, Nederland 1...
quote:
De rechtsstaat onder vuur?

Nederland telt naar schatting 2500 potentiële moslimactivisten. De roep om meer veiligheid en onorthodoxe maatregelen klinkt met de dag luider. In de strijd tegen het terrorisme kondigde minister Hirsch Ballin van Justitie donderdag een nieuwe wet aan die het mogelijk maakt Nederlandse staatsburgers hun paspoort af te nemen. In Buitenhof gaat hij in op de vraag of de terrorismewetgeving leidt tot het oprekken van de grenzen van de rechtstaat.

Polarisatie in de Polder

Het politieke klimaat is verhard. Maar ook in het publieke debat is er weinig ruimte voor nuance en de maatschappelijk omgangsvormen verruwen navenant. Is de Nederlandse samenleving steeds verder aan het polariseren? Buitenhof zal in de serie ‘Polarisatie in de Polder’ wekelijks een gast uitnodigen die met de thermometer in de hand de temperatuur opneemt van ons land. Deze week René Boomkens, hoogleraar sociale en cultuurfilosofie van de Rijksuniversiteit Groningen

Baas in eigen buik

Staatssecretaris Jet Bussemaker praat, naar aanleiding van de nota Ethiek, over het abortusbeleid onder het nieuwe kabinet.

Presentatie: Rob Trip
Columnist: Max Pam
Blijft toch weer sneu hoe Buitenhof altijd weer zo lekker weet te polderen over ditjes in datjes in eigen land. Over een nieuwe mogelijke grote 9/11 aanslag in Amerika hoor je ze niet en over een mogelijke aanval op Iran die vrij reëel is hoeft al helemaal niet gepraat te worden . Dat is immers niet belangrijk. En als ze bij Buitenhof echt ballen hebben nodigen ze Geert WIlders eens een keer uit ipv over hem te praten.

Ander belangrijk onderwerp, de kredietcrisis en de subprime-markt hoeven we ook niet op Buitenhof te rekenen. Totaal niet belangrijk! De hypotheekrenteaftrek wordt ook maar genegeerd, en energiepolitiek is ook niet interessant. Jet Bussemaker krijgen we in de plaats, het zoveelste onzinnige debat over abortus.

Wanneer gaan de idioten van Buitenhof het over echt belangrijke zaken hebben?
pi_53045253
Buitenhof ís toch ook een voornamelijk binnenlands actualiteiten en opinieprogramma? Met hier en daar uischieters naar Belgie (vnl Antwerpen en het Vlaams Belang)?

Wat is het probleem precies?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 9 september 2007 @ 10:43:31 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53045261
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:41 schreef pberends het volgende:

Wanneer gaan de idioten van Buitenhof het over echt belangrijke zaken hebben?
Zoals de steeds verder oprukkende politiestaat bedoel je?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_53045262
Daarnaast, ik vind het abortusvraagstuk en terrorismewetgeving minstens zo interessant als dat financieel geneuzel.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_53045281
Zeikstraal..

Buitenhof is het enige fantsoenlijke politieke discussie programma op de nederlandse tv.
Waarom in hemelsnaam WEER over MOGELIJKE aanslagen in de VS gaan lullen? Die aanslagen komen er toch niet.
Niets mis met buitenhof, laat ze maar lekker polderen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53045298
het programma is ook nieuwsmaker, dan komt wel eens een onderwerp aan bod wat nog niet echt in het nieuws is geweest, iig niet recent
  zondag 9 september 2007 @ 10:51:51 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53045352
Als Bush weer een "Islamitische" aanslag op eigen land regelt om zijn bevolking angst aan te jagen is dat toch geen nieuws?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 9 september 2007 @ 11:00:09 #8
157786 Ooster
Alleen nog maar blokzeep!
pi_53045421
quote:
Dat is immers niet belangrijk. En als ze bij Buitenhof echt ballen hebben nodigen ze Geert WIlders eens een keer uit ipv over hem te praten.
Onze polderdictator WIL niet bij Buitenhof komen. Hij dult geen kritische vragen.
..:: principieel wietteler (en sinds kort ook paddokweker)::..
  zondag 9 september 2007 @ 11:10:54 #9
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53045524
quote:
Op zondag 9 september 2007 10:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals de steeds verder oprukkende politiestaat bedoel je?
Daar is het bericht in de OP ook weer een mooi voorbeeld van
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 9 september 2007 @ 11:18:36 #10
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_53045612
Geert Wilders wilde zelf toch niet in buitenhof verschijnen omdat het een exponent was van de 'slinkse' media?
  zondag 9 september 2007 @ 11:43:24 #11
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_53045968
Het enige sneue aan Buitenhof is die blonde troela met haar totaal oninteressante en niet ter zake doende 'column'.
Yeasayer - Wait for the Summer
  zondag 9 september 2007 @ 11:47:16 #12
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_53046033
Om nog maar te zwijgen over haar overdreven en overgeacteerde intonaties en die oorverdovende 'g' die ergens diep uit de donkerste krochten van haar keel lijkt te komen.
Yeasayer - Wait for the Summer
  zondag 9 september 2007 @ 12:09:53 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_53046486
Waarom de marginale Geert Wilders uitnodigen als je ook één van de belangrijkste ministers van de grootste partij van het land kunt komen laten praten?

En volgens mij zijn er jaarlijks nog altijd veel meer abortussen dan doden door aanslagen.
  zondag 9 september 2007 @ 12:18:34 #14
pi_53046629
quote:
Op zondag 9 september 2007 12:09 schreef Pool het volgende:
Waarom de marginale Geert Wilders uitnodigen als je ook één van de belangrijkste ministers van de grootste partij van het land kunt komen laten praten?

En volgens mij zijn er jaarlijks nog altijd veel meer abortussen dan doden door aanslagen.
Gelukkig maar.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 9 september 2007 @ 13:29:47 #15
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_53047919
quote:
Buitenhof zondag 9 september 2007, 12.10 uur, Nederland 1...
[..]

Blijft toch weer sneu hoe Buitenhof altijd weer zo lekker weet te polderen over ditjes in datjes in eigen land. Over een nieuwe mogelijke grote 9/11 aanslag in Amerika hoor je ze niet en over een mogelijke aanval op Iran die vrij reëel is hoeft al helemaal niet gepraat te worden . Dat is immers niet belangrijk. En als ze bij Buitenhof echt ballen hebben nodigen ze Geert WIlders eens een keer uit ipv over hem te praten.
Wilders wil zelf niet naar dat soort programma's omdat ie ze te links vindt Dat heeft verder weinig met ballen te maken, ze hebben immers ook Filip de Winter al een paar keer te gast gehad.

Dat het teveel over binnenlands gezeur gaat ben ik het wel mee eens, wat dat betreft passen ze prima in het Nederlandse beeld van de afgelopen jaren.
pi_53048368
Ik vond het een goede start van het seizoen. Vorig jaar zakte Buitenhof steeds verder weg, na de afgelopen seizoenen al de koers verlegd te hebben naar veel algemenere gesprekken. Al die economische bobo's en visionairen, het begon steeds meer Harry Mens te worden.

Vandaag nog geen pittige discussie maar wel 2 goede politieke interveiws en een werkelijjk fenomenaal inzichtelijk gesprek met Boomkens
Dat had nog wel even langer mogen duren, jammer dat het op de Nedelandse tv altijd zo kort moet. Maar het is al een stuk in houdelijker dan het Pauw en Witteman gewauwel.

Die serie over Polarisatie in de Polder vind ik een goed idee, het is een vervolg op de discussie over het ontslag van de columnist in Buitenhof natuurlijk. Hulde dat ze die handschoen oppakken.

@pberends, die opmerking over Geert Wilders is wel heel naief. Je moest eens weten hoeveel uitnodigingen van welke media er allemaal liggen. Over ballen gesproken
  zondag 9 september 2007 @ 14:14:46 #17
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_53048749
Nouja zeg, een programma biedt zomaar aandacht aan de Nederlandse politiek en niet aan what-if dingen als een nieuwe aanslag op Amerika of een iran-aanval. Tis me wat zeg. Ga je morgen ook Fox news beschuldigen van teveel Amerikaans nieuws brengen, en de BBC dat ze zich niet zoveel op het VK moeten richten?

Iemand trouwens enig idee wanneer je de aflevering kan terugzien op uitzendinggemist.nl?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_53050870
quote:
Op zondag 9 september 2007 15:43 schreef pberends het volgende:
Ach, jullie hebben allemaal ongelijk.
Uiteraard.
pi_53051036
quote:
Op zondag 9 september 2007 14:14 schreef ethiraseth het volgende:
Iemand trouwens enig idee wanneer je de aflevering kan terugzien op uitzendinggemist.nl?
Vannacht, iets na 12 uur. Wellicht staat het eerder op de website van Buitenhof.

Ik zie dat Jos de Beus columns mag gaan doen. Ik begrijp echt niet waarom 'iedereen' hem om commentaar vraagt bij een politieke gebeurtenis.
  zondag 9 september 2007 @ 16:19:00 #21
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53051429
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:00 schreef Toad het volgende:

[..]

Vannacht, iets na 12 uur. Wellicht staat het eerder op de website van Buitenhof.

Ik zie dat Jos de Beus columns mag gaan doen. Ik begrijp echt niet waarom 'iedereen' hem om commentaar vraagt bij een politieke gebeurtenis.
Omdat hij samen met Rudy Andeweg en nog één of twee anderen tot de meest vooraanstaande Nederlandse politicologen behoort.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 9 september 2007 @ 16:26:00 #22
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53051569
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Omdat hij samen met Rudy Andeweg en nog één of twee anderen tot de meest vooraanstaande Nederlandse politicologen behoort.
Andeweg hoor je niet eens zo vaak. Meestal zijn het de grote Drie uit de hoofdstad en Van Schendelen die hun zegje mogen doen. Overigens alweer een mooie aanwijzing voor het Amsterdamcentrisme van de media.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 9 september 2007 @ 16:29:10 #23
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53051626
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:26 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Andeweg hoor je niet eens zo vaak. Meestal zijn het de grote Drie uit de hoofdstad en Van Schendelen die hun zegje mogen doen. Overigens alweer een mooie aanwijzing voor het Amsterdamcentrisme van de media.
Andeweg is inderdaad minder prominent aanwezig in de media. Jammer genoeg, want de man zou een uitstekende columnist zijn.
  zondag 9 september 2007 @ 16:32:02 #24
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53051697
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Andeweg is inderdaad minder prominent aanwezig in de media. Jammer genoeg, want de man zou een uitstekende columnist zijn.
Hehe, ben je zelf een Leidse student toevallig?

Ikzelf vindt het eenzijdig gefocus op een paar namen ook jammer, net zoals ik moeite heb met de oververtegenwoordiging van alles wat Amsterdam komt jammer is. Het gebeurd niet zelden dat daardoor de media wordt ingehaald door nieuwe ontwikkelingen en zij met hun bek vol tanden staan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_53051728
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:19 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Als ik hem in de media hoor, valt hij enorm tegen. Met zijn proteststem op Balkenende.
Van Schendelen en Andeweg vind ik wel oke.
  zondag 9 september 2007 @ 16:34:55 #26
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53051759
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:32 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hehe, ben je zelf een Leidse student toevallig?
Een afgestudeerd Leids politicoloog.

Ik heb vaak college van Andeweg gehad en die man beheerst als geen ander de kunst om over een betrekkelijk saai onderwerp een interessant verhaal te houden. Bovendien kan hij in enkele zinnen 'to the point' komen, wat voor een columnist een handige eigenschap is.
  zondag 9 september 2007 @ 16:46:06 #27
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53052037
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:33 schreef Toad het volgende:

[..]

Als ik hem in de media hoor, valt hij enorm tegen. Met zijn proteststem op Balkenende.
Je bent in de war met De Beus.

Sowieso kun je je afvragen of het wenselijk is of hoogleraren politicologie zich met het politieke spel bemoeien. Opvallend is (althans, dat valt mij op) dat je vooral de politicologen die actief zijn binnen een partij vaak hoort in de media. Denk maar aan de PvdA-mastodonten Krouwel, De Beus en Van Praag. Je kunt je afvragen of dat wenselijk is, belemmert dat niet je onafhankelijkheid? Je wordt immers niet door de staat betaald om actie te voeren maar om wetenschap te bedrijven. Waar ligt de grens?
quote:
Van Schendelen en Andeweg vind ik wel oke.
Van Schendelen was ooit betrokken bij het hele LPF avontuur, vooral om conflicten te proberen de-escaleren. Ook alweer zoiets waar je je vraagtekens bij zet.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 9 september 2007 @ 16:46:48 #28
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53052061
Owja Plato, wat voor werk doe je nu met je bul?
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 9 september 2007 @ 16:49:57 #29
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53052139
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef Klopkoek het volgende:
Owja Plato, wat voor werk doe je nu met je bul?
Ik werk bij een ministerie.
pi_53052205
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Je bent in de war met De Beus.
Ja maar hij - De Beus - gaat nu ook de columns bij Buitenhof doen!
quote:
Sowieso kun je je afvragen of het wenselijk is of hoogleraren politicologie zich met het politieke spel bemoeien. Opvallend is (althans, dat valt mij op) dat je vooral de politicologen die actief zijn binnen een partij vaak hoort in de media. Denk maar aan de PvdA-mastodonten Krouwel, De Beus en Van Praag. Je kunt je afvragen of dat wenselijk is, belemmert dat niet je onafhankelijkheid? Je wordt immers niet door de staat betaald om actie te voeren maar om wetenschap te bedrijven. Waar ligt de grens?
En dan heb je ook nog Ruud Koole, nu nog interim partijvoorzitter bij de PvdA. En ik meen dat Andeweg betrokken was bij een partijrapport van de PvdA. En De Beus heeft meegeschreven aan het PvdA verkiezingsprogramma van '94. Wel een aardige discussie die je dus aan probeert te zwengelen.
quote:
Van Schendelen was ooit betrokken bij het hele LPF avontuur, vooral om conflicten te proberen de-escaleren. Ook alweer zoiets waar je je vraagtekens bij zet.
Hij heeft toen ook nog de coalitieonderhandelingen een tijdje geleid in Rotterdam.

Maar ik zou het niet echt weten. Volgens mij is het wel belangrijk dat je ook als hoogleraar je mening vormt bij politieke gebeurtenissen. Hoever ze daarin gaan is vooral hun eigen verantwoordelijkheid.

Maar goed, beetje offtopic.
  zondag 9 september 2007 @ 16:57:36 #31
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_53052255
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:55 schreef Toad het volgende:

En ik meen dat Andeweg betrokken was bij een partijrapport van de PvdA.
Dat klopt, maar hij is verder niet echt actief in die partij en het vormt dan ook geen probleem. Bij Koole kun je daar wel twijfels over hebben, zeker omdat hij hoogleraar Nationale Politiek is. Maar goed, dat is inderdaad off topic.
pi_53052512
Krouwel een PvdA-mastodont? Hoe kom je daarbij Klopkoek.

Volgens mij is/was Andeweg de vaste politicoloog van Twee/EenVandaag.
pi_53052542
quote:
En als ze bij Buitenhof echt ballen hebben nodigen ze Geert WIlders eens een keer uit ipv over hem te praten.
Hebben ze gedaan. Hij wil niet.
  zondag 9 september 2007 @ 17:20:21 #34
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53052809
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:08 schreef SCH het volgende:
Krouwel een PvdA-mastodont? Hoe kom je daarbij Klopkoek.

Volgens mij is/was Andeweg de vaste politicoloog van Twee/EenVandaag.
Krouwel heeft ooit in de gemeenteraad van Amsterdam of Amstelveen gezeten voor de PvdA. Bovendien heeft ie meegeschreven aan wat PvdA-rapporten (zoals dat Vreeman rapport).
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 9 september 2007 @ 17:21:17 #35
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53052836
quote:
Op zondag 9 september 2007 16:49 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik werk bij een ministerie.
Hehe, ik snap het. Het is topsecret
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53052883
Ik heb Krouwel vaak meegemaakt en hij is uberkritisch als het om de PvdA gaat, dus ik vind hem als deskundige geen PvdA-er.

Bovenberg is een unverfroren CDA-er trouwens, maar dan eigenlijk een econoom.
pi_53052977
Al die programmas hebben wilders allang uitgenodigd maar die idioot durft zich nergens te vertonen waar kritische vragen gesteld kunnen worden. Pauw en Witteman hebben het ook al talloze malen geprobeerd maar hij weigert gewoon.
Ik weet het ook niet
  zondag 9 september 2007 @ 17:29:22 #38
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53052998
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:24 schreef SCH het volgende:
Ik heb Krouwel vaak meegemaakt en hij is uberkritisch als het om de PvdA gaat, dus ik vind hem als deskundige geen PvdA-er.

Bovenberg is een unverfroren CDA-er trouwens, maar dan eigenlijk een econoom.
Krouwel kan het leuk brengen, ook in colleges trouwens dus het is logisch dat je als journalist vaak bij hem aan klopt. En het vaak ook zinnig wat ie zegt.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 9 september 2007 @ 17:32:02 #39
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_53053062
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:09 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Hebben ze gedaan. Hij wil niet.
Hij wil Buitenhof zelfs laten verbieden en alle subsidie per direct laten stop zetten.

Eigenlijk zou De Beus volgende week moeten zeggen waar het op staat: Wilders verspreidt losse flodders die de ene keer gelijkenissen vertonen met het fascisme en de andere keer op slap gewouwel over bejaardentehuizen en fatsoen lijkt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_53053135
quote:
Op zondag 9 september 2007 17:32 schreef Klopkoek het volgende:

Eigenlijk zou De Beus volgende week moeten zeggen waar het op staat: Wilders verspreidt losse flodders die de ene keer gelijkenissen vertonen met het fascisme
Dat mag niet hoor, dat is demonisering
pi_53053170
Buitenhof, dat links-georienteerd overheids-gesubsideerd non-issue programma?

maandag 10 september 2007 @ 01:35:57 #42
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53064747
Die laatste vent. Boomkens, had een mooi verhaal. We moeten niet zo schijnheilig doen, we zijn allang deel van Europa en of die verkiezingen nu een ja of een nee verhaal opleveren, we zullen toch moeten leren leven met een verregaande bemoeienis vanuit Europa.. De lokale politiek stelt geen reet meer voor, de marktwerking heeft in grote mate al de invloed van politici gereduceerd tot een opinie -of adviesverhaal.

Balkenende kan dus raak lullen met zijn zesjescultuur, zijn vocmentaliteit en al die verhullende lulpraatjes, hij zou zich beter een keer als leider kunnen presenteren met een waar verhaal.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53402208
Wat een rechts programma is dat Buitenhof toch.
Net een conservatieve mening van De Beus en nu één of andere rechtse publicist.

Gaan hier mijn belastingcenten naartoe?
  zondag 23 september 2007 @ 12:39:32 #44
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_53402385
er bestaat niet zoiets als gelijke kansen, dat is een totalitair concept. Dat betekent namelijk dat je kinderen bij ouders weg moet halen omdat iedereen zijn kinderen anders op voedt
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_53402443
Nu is het weer te rechts?
Ik weet het ook niet
pi_53402469
Het is altijd rechts geweest, die hele Publieke Omroep is zo rechts als de neten.

Dat pak van Rob Trip, hoe rechts
  zondag 23 september 2007 @ 12:45:26 #47
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53402547
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:33 schreef Toad het volgende:
Wat een rechts programma is dat Buitenhof toch.
Net een conservatieve mening van De Beus en nu één of andere rechtse publicist.

Gaan hier mijn belastingcenten naartoe?
Normaal is buitenhof toch behoorlijk links en poldermodel ingesteld
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef SCH het volgende:
Het is altijd rechts geweest, die hele Publieke Omroep is zo rechts als de neten.
Tuurlijk SCH en jij bent hetro
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_53402580
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Normaal is buitenhof toch behoorlijk links en poldermodel ingesteld
  zondag 23 september 2007 @ 13:01:18 #49
pi_53402886
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:42 schreef SCH het volgende:

Dat pak van Rob Trip, hoe rechts
En ook nog Simonis in de uitzending!

Rechts krijgt zo wel een erg grote stem in de media
pi_53403003
Simonis met z'n anti-Islam uitspraken terwijl de Rooms Katholieke kerk zelf in 1853 Nederland ongevraagd binnenstormde
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')