Idd wel balen, dat is 1 van de redenen dat ik voor dit vak heb gekozenquote:Op donderdag 6 september 2007 18:09 schreef Deceit het volgende:
Ah zo ok! Wel lekker zo met al die stages.. hou niet echt van het bankje zitten met boekjes erbij.. van Mijn opl. moet ik ook 1.5 jaar stage lopen en 1.5 jaar school.. jammer genoeg dus geen zomervakantie
Okay, nah tot morgen maybequote:Op donderdag 6 september 2007 18:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Idd wel balen, dat is 1 van de redenen dat ik voor dit vak heb gekozen
Maar belangrijkste is natuurlijk dat ik het ook erg leuk vind.
Maar ik moet nu wel gaan, hond moet uit
Dan moet je nog 6 minuten!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:13 schreef Deceit het volgende:
[..]
Okay, nah tot morgen maybeik wil in ieder geval! ik ga even laatste kwartier HARD werken
Die zijn om!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je nog 6 minuten!![]()
Voor mijn gevoel zijn het erg nog maar vijf.quote:
maar alleen op de reactie van de voorgangerquote:Op donderdag 6 september 2007 18:48 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn het erg nog maar vijf.
Maar effe iets anders, waarom wordt er gequote hier? Dit is zo toch gewoon een slow-chat ?
boeiend??quote:Op donderdag 6 september 2007 18:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
maar alleen op de reactie van de voorganger
Als jij je er druk om maaktquote:
Het is ook eigenlijk nergens voor nodigquote:
Zorgen maken moet je alleen doen als je kamer naar rook stinkt omdat je daar 2 weken fulltime hebt gerookt. Maar dat dat eigenlijk niet mag, en nu je ouders morgen thuis komen...quote:Op donderdag 6 september 2007 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het is ook eigenlijk nergens voor nodig
Heel veel lucifers afsteken en deo spuiten danquote:Op donderdag 6 september 2007 23:59 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Zorgen maken moet je alleen doen als je kamer naar rook stinkt omdat je daar 2 weken fulltime hebt gerookt. Maar dat dat eigenlijk niet mag, en nu je ouders morgen thuis komen...
en die lucht wilt er GVD! niet uit!
blowtje roken, dan ruiken ze de nicotine iig nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heel veel lucifers afsteken en deo spuiten dan?
junkyquote:Op vrijdag 7 september 2007 07:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
blowtje roken, dan ruiken ze de nicotine iig niet![]()
nah sorry heur! ik mis het gewoon..! ik blow niet vaak, eens in de maand, maar nu het hier illegaal is in wenen wil ik juist jointjes roken! :Squote:
standaard, mag het niet, wil je het juistquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
nah sorry heur! ik mis het gewoon..! ik blow niet vaak, eens in de maand, maar nu het hier illegaal is in wenen wil ik juist jointjes roken! :S
ja indd! heb het hier wel vaker gedaan trouwens.. zijn hier echt zoveel meer mensen die drugs gebruiken, en vooral harddrugs.. aja heb dus 2 x maar een jointje gerookt.. maar dat valt hier op.. meer drugs..!quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
standaard, mag het niet, wil je het juist
Waar kan ik dat zien danquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja indd! heb het hier wel vaker gedaan trouwens.. zijn hier echt zoveel meer mensen die drugs gebruiken, en vooral harddrugs.. aja heb dus 2 x maar een jointje gerookt.. maar dat valt hier op.. meer drugs..!
heb je trouwens de dagpostcijfers gezien? lol
Ook geen alcohol, cafeïne, sex, nicotine, werk, televisie, chocolade....quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waar kan ik dat zien dan?
Ik gebruik nooit drugs ofzobraaf he?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ook geen alcohol, cafeïne, sex, nicotine, werk, televisie, chocolade....
Is het welquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar chocola en sex zie ik neit als drufs (werk en TV ook niet overigens)
vanwaar dan de uitspraak sex drugs en rock'nroll (ofzo)?quote:
euh drugs is ook geen sex noch rocknroll :Squote:Op vrijdag 7 september 2007 13:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
vanwaar dan de uitspraak sex drugs en rock'nroll (ofzo)?
Dagcijfers van donderdag 6 september 2007 (0:00 - 23:59)quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
euh drugs is ook geen sex noch rocknroll :S
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150
Ha! Een Fok!-junkquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dagcijfers van donderdag 6 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 279 nijnja
Gaat goed
ben ik toch verslaafdquote:
Jij deed (daar) nummer 1 ook nietquote:
Nope, dan moet tie laten weten dat, hoewel hij het hard probeert dat toch niet is geworden. Tijd voor nog meer nutteloze slecht onderbouwde posts!quote:
mens erger je niet!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:49 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Nope, dan moet tie laten weten dat, hoewel hij het hard probeert dat toch niet is geworden. Tijd voor nog meer nutteloze slecht onderbouwde posts!
Daar zitten we nu jaquote:
Ik dacht, tussen die 200zoveel moet toch 1 hoogstandje zittenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
wat een kwalitatief uitmonde post van je
hehe.. post je eigenlijk wel ergens anders of?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht, tussen die 200zoveel moet toch 1 hoogstandje zitten
in MEN een paar topics, soms wat ONZ / NWS, en PUB (SC)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe.. post je eigenlijk wel ergens anders of?
oh god, puber...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
in MEN een paar topics, soms wat ONZ / NWS, en PUB (SC)
En die laatste tikt ook wel aardig aan
Je bent de eerste die het zegtquote:
Ja maar gister is niet vandaagquote:
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spelquote:
true, hij heeft het doorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spel![]()
jaaaaa alweer een kwalitatief uitmuntende post hier...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spel![]()
Maar hoe win je dan?!quote:
Hoi Zhennetjequote:
Zou je je aan de regels willen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaaa alweer een kwalitatief uitmuntende post hier...
Altijd leuk, TS'en die zich niet aan hun eigen regels houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou je je aan de regels willen houden? De post die jij quote is niet van je voorganger
. En daarom moet ik nu ook de spelregels breken om jou tot de orde te roepen. Gewoon meedoen of helemaal niet.
houd toch opquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Altijd leuk, TS'en die zich niet aan hun eigen regels houden.
Nee! Doorgaan!quote:
geef nooit op?quote:
Geef je overquote:
Niemand is ongewenst .quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok sorry hoor.. hmm ben niet meer gewensd in dit topic
'The Ladies are dirty'quote:
Ja zeker, 'Gone in 60 seconds'quote:
Hoezo, hij komt je de strot uit?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
natuurlijk, zat mn hoofd er al over te breken....
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaanquote:
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaan
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?
de originele heet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)
Mijn dank, ik zal dalijk kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
de originele heet hetzelfde
http://www.imdb.com/title/tt0071571/
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijkenquote:
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verderquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijken?
Ah kijk, nightshift?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verder
Ah oke, ze werkt dus ook nog wel een uur of 2?quote:
jup verwacht dr rond drie uur thuisquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, ze werkt dus ook nog wel een uur of 2?
Ah dan mag je wel evenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
jup verwacht dr rond drie uur thuis
Uhm, momenteel FOKquote:
Melk lust ik niet, "vroeger" moest ik 3 glazen per dag drinken. Denk dat het is gaan tegen staan!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm, momenteel FOK, maar daar kom ik eigenlijk zo vanaf, melk kan ik niet zonder, en gitaar
Goedenmorgen, toen ik geboren was, tot een jaar of 3 ofzo, was ik allergies voor van alles en nog wat, dus ook voor melk, dus ik mocht het nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Melk lust ik niet, "vroeger" moest ik 3 glazen per dag drinken. Denk dat het is gaan tegen staan!
Goede morgen trouwens allemaal
ha ha precies andersom dus, juist niet mogen en dan doen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Goedenmorgen, toen ik geboren was, tot een jaar of 3 ofzo, was ik allergies voor van alles en nog wat, dus ook voor melk, dus ik mocht het nietmisschien dat ik het juist daarom nu wel drink
Haha, moest rondje spelletjes doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha precies andersom dus, juist niet mogen en dan doen!
ik ga zo weer richting bed, maar moest eerst weer rondje spelletjes doen!
is je omgeving mooi?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, moest rondje spelletjes doen, ik moest iets opnemen van iemand
....
Dit dus
Haha hou opquote:
naar je vingers en/of gitaar lijkt me het bestequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha hou opik weet nooit waar /hoe ik moet kijken
Ja maar dat heb ik juist niet nodig, ik vind het stom om naar mn vingers te kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
naar je vingers en/of gitaar lijkt me het beste
tja, dan maar om je heen kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik juist niet nodig, ik vind het stom om naar mn vingers te kijkendoe ik alleen als ik aant leren ben
Hier kijkt hij niet naar zn gitaar en ik ga op een stoel niet zo leip lopen doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
tja, dan maar om je heen kijken
de grootste dr aarde kijken ook nog steeds naar hun gitaar tijdens solo's
hij heeft nog fans waar ie naar kan kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier kijkt hij niet naar zn gitaar en ik ga op een stoel niet zo leip lopen doen![]()
Dat is waar, ik kijk naar de vogelkooi of mama op de bankquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
hij heeft nog fans waar ie naar kan kijken
superbquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kijk naar de vogelkooi of mama op de banknee maar ik snap wat u bedoelt
Dit was klein gitaartje, kep ook 2 anderen staan, maar jij speelt dus ook gitaar?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
superb![]()
maar je doet het iig wel beter dan ik
nop, nouja, wel es mee gepingeld bij mn zwager, maar meer ook niet. Het enige wat ik met muziek doe is luisteren en mixen tot cdtjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit was klein gitaartje, kep ook 2 anderen staan, maar jij speelt dus ook gitaar?
Luisteren doe ik ook wel, kan eigenlijk niet zonder muziek, doe alles met muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
nop, nouja, wel es mee gepingeld bij mn zwager, maar meer ook niet. Het enige wat ik met muziek doe is luisteren en mixen tot cdtjes
Fijn lekker wat muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Luisteren doe ik ook wel, kan eigenlijk niet zonder muziek, doe alles met muziek
Ik kom slecht in slaap zonder muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
idd Ik heb ook bijna altijd muziek opstaan
altijd handig zo'n timer jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom slecht in slaap zonder muziek, mama baalt er wel van
, maar gelukkig is er iets als een timer
Ook voor de frituur als je honger hebt maar iets belangrijks kijktquote:
ik kan het horen al de frikandellen klaar zijn dan gaat ie sissen omdat ze drijvenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook voor de frituur als je honger hebt maar iets belangrijks kijktzo efficient mogelijk frituren
Ik heb er niet alleen frikandellen inquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:37 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik kan het horen al de frikandellen klaar zijn dan gaat ie sissen omdat ze drijven![]()
ik ook niet ook wel kroketten maar die gaan ook drijven!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb er niet alleen frikandellen in
Ik ga liever naar de snackbarquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet ook wel kroketten maar die gaan ook drijven!
De Chinezenquote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de snackbar
zie ik eigenlijk steeds meer chinezen met een snackbar! misschien is chinees uit, iedereen gaat tegenwoordig wokken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
De ChinezenHier hebben chinezen een snackbar, goed te doen!
Haha wokken nog nooit gedaan, maar de chinezen hebben hier in deventer de beste patatquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie ik eigenlijk steeds meer chinezen met een snackbar! misschien is chinees uit, iedereen gaat tegenwoordig wokken!
en in tilburg is er een friettent super, en indd dus van de chinezen!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha wokken nog nooit gedaan, maar de chinezen hebben hier in deventer de beste patat
is dat die aan de schans???quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
en in tilburg is er een friettent super, en indd dus van de chinezen!!
welke schans? Ik ken geen schans daarquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat die aan de schans???
quote:7.30 wekker
8.00 weg, stage
8.30 stage
14.30 klaar met stage
15.00 thuis
15.05 opgehaald door klasgenoot, samen met anderen groepsopdrachten gemaakt
17.35 thuis, eten
18.15 weg richting dansen
18.30 dansen
21.00 klaar
21.30 polo
22.00 klaar
22.30 thuis
hihi de schans is een straat in tilburg, vlakbij waar ik gewoond heb trouwens, waar een friettent zit waarvan ik weet dat er chinezen in staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
welke schans? Ik ken geen schans daar
Wel ben ik helemaal dood van vandaag
[..]
neeh maar heeeeel veel snackbarren in tillie worden gerund door de chinese people!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi de schans is een straat in tilburg, vlakbij waar ik gewoond heb trouwens, waar een friettent zit waarvan ik weet dat er chinezen in staan.
Pff wat een programma! ik lag voornamelijk met buikkrampen in bed!
ow zoveel ben ik er ook niet meer ken alleen die aan de schans geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh maar heeeeel veel snackbarren in tillie worden gerund door de chinese people!
Ik ben dr stiekem ook nog maar 1 keer geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zoveel ben ik er ook niet meer ken alleen die aan de schans geloof ik
ha ha en daarna paardrijden en daarna polo toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben dr stiekem ook nog maar 1 keer geweest
Gister zo`n leuk programma, nu van 08.00 - 18.00 op stage geweest, denk dat ik wel aan mn stage-uren kom
Gister was het stage tot 3, toen groepsopdracht, toen eten, dansen en polo, vandaag was het van 8 tot 6 op stage en vanavond helemaal niets gedaan, morgen is het:quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en daarna paardrijden en daarna polo toch?
en daarna weekend toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gister was het stage tot 3, toen groepsopdracht, toen eten, dansen en polo, vandaag was het van 8 tot 6 op stage en vanavond helemaal niets gedaan, morgen is het:
8 - 12 stage
1 - 4 pabo
4 - 9 (vrij, maar wel kranten)
9 - 10.15 dansen
Vandaag voor mij:quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarna weekend toch?
hier programma van 9 tot 11.45 werken
lunchen
13-15 slapen
daarna voorbereiden eten
vanavond steengrillen
dan gewoon lang leven het weekend!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaag voor mij:
7.00: op
8.15-17.15: werken
17.45: thuis, eten
En dan na het eten zie ik het wel weer![]()
In principe heb ik eigenlijk nu al weekend (geen colleges vandaag) maar ik heb ervoor gekozen om nog een dagje te werken voor het broodnodige geldquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gewoon lang leven het weekend!![]()
niet saai dan in je 1tje werken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In principe heb ik eigenlijk nu al weekend (geen colleges vandaag) maar ik heb ervoor gekozen om nog een dagje te werken voor het broodnodige geld![]()
Er zitten nog twee mensen in het kantoor waar ik zitquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet saai dan in je 1tje werken?
ach ja kan je wel lekker fok!ken![]()
Dus toch niet alleen, maar wel tijd voor fok!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zitten nog twee mensen in het kantoor waar ik zit![]()
Jij fokt ook op het werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dus toch niet alleen, maar wel tijd voor fok!
ken het idee...
fokken lijkt me werk ja :S daarom post ik allen van 9 tot 6... omdat ik op me stage-werk zit! lolquote:
Ongeveer hetzelfde als ik dus. Krijg je ook betaald voor je stage dan?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
fokken lijkt me werk ja :S daarom post ik allen van 9 tot 6... omdat ik op me stage-werk zit! lol
ha ha ja ik doe het zelfde alleen is het voor mij geen stage maar (reintegratie) werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde als ik dus. Krijg je ook betaald voor je stage dan?
Niks boven betaald fokkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja ik doe het zelfde alleen is het voor mij geen stage maar (reintegratie) werk
krijg ik ook wel voor betaald hoor, maar liefst 8% op loonwaarde, daarnaast uitkering van UWV
Ik nog nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha da's waar
al ben ik inmiddels al wel weer thuis
Ja, ik zit ook niet op stage maar op m'n "gewone" werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:34 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik ook niet.. jaaa krijg betaald![]()
du?
Ik krijg niet betaald maar tis wle super blij. Tevens leef ik weer maar ben ik wel kapot nuquote:Op vrijdag 14 september 2007 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, ik zit ook niet op stage maar op m'n "gewone" werk
iedereen het weekend weer bijgekomen? op naar een nieuwe week!quote:Op vrijdag 14 september 2007 23:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik krijg niet betaald maar tis wle super blij. Tevens leef ik weer maar ben ik wel kapot nu
Ging weer veel te snel voorbij. Nooit leuk als dan op maandagmorgen de wekker weer gaat en je weer 40 keer naar een beeldscherm moet staren.quote:Op maandag 17 september 2007 08:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iedereen het weekend weer bijgekomen? op naar een nieuwe week!
en het gaat nog zowat elke week ook zo grrrrquote:Op maandag 17 september 2007 14:13 schreef Professional het volgende:
[..]
Ging weer veel te snel voorbij. Nooit leuk als dan op maandagmorgen de wekker weer gaat en je weer 40 keer naar een beeldscherm moet staren.
En dat te bedenken dat ik pas 3 weken aan het werk ben.quote:Op maandag 17 september 2007 15:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en het gaat nog zowat elke week ook zo grrrr![]()
ha ha en ik over 3 juist vakantie hebquote:Op maandag 17 september 2007 15:56 schreef Professional het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat ik pas 3 weken aan het werk ben.
Alweer bijna vakantie? Ik ben verdomme net weer begonnen met m'n studiequote:Op maandag 17 september 2007 15:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en ik over 3 juist vakantie heb
quote:Op maandag 17 september 2007 18:13 schreef crossover het volgende:
[..]
Alweer bijna vakantie? Ik ben verdomme net weer begonnen met m'n studie
Psychologie in Tilburgquote:Op dinsdag 18 september 2007 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
begin 2 juli 2 weken gehad en dan vanaf 8 okt ook weer 2 weken!
succes met de studie! wat voor studie doe je?
tilburg! daar woon ik niet meer maar mijn zoessie nog wel!quote:
Tilburg ben ik wel vaker op stap geweest.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tilburg! daar woon ik niet meer maar mijn zoessie nog wel!
kom ik er nog regelmatig helaas te weinig naar mijn zin!
Ik alleen 013quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:03 schreef Professional het volgende:
[..]
Tilburg ben ik wel vaker op stap geweest.
Ik kan me nog de Boogie Woogie herinneren.
Nog nooit in de 013 geweest. Misschien binnenkort eens.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
013 is dan ook een goede stap van tilburg geweest!
ben er zelf ook nog maar 1 keer geweest geloof ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:18 schreef Professional het volgende:
[..]
Nog nooit in de 013 geweest. Misschien binnenkort eens.
T'is kleiner dan je verwachtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben er zelf ook nog maar 1 keer geweest geloof ik![]()
ach ja ik vond het toen in ieder geval super gezellig en een top concert!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:42 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
T'is kleiner dan je verwacht
Gezellig is het daar zeker !quote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik vond het toen in ieder geval super gezellig en een top concert!
en gezelligheid is waar het om draait!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gezellig is het daar zeker !
Nog niet helemaal hoor....(voor mij althans niet)quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en gezelligheid is waar het om draait!
En nu is het weekend!![]()
Niet voor iedereen dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hoor....(voor mij althans niet)
nee da's waar, is dan ook misschien nu niet voor iedereen een nieuwe werkweek begonnen?quote:
Voor de meeste wel ja , maar niet voor iedereen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee da's waar, is dan ook misschien nu niet voor iedereen een nieuwe werkweek begonnen?
voor mij wel
voor mij dus wel en voor jou?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Voor de meeste wel ja , maar niet voor iedereen.
Ik werk altijd . Heb nooit weekendquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor mij dus wel en voor jou?
wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik werk altijd . Heb nooit weekend
iets met computers..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan?
verdorie gister de hele middag hier internet eruit....
dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets is natuurlijk heel breed....
ach, alles went. zelfs de nieuwe lay-out van fokquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ach wat maakt het allemaal uit! lijkt me trouwens wel moeiljk geen weekend hebben
die heb ik gewoon weer op het oude gezet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ach, alles went. zelfs de nieuwe lay-out van fok
soms moet je het nieuwe maar accepterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heb ik gewoon weer op het oude gezet!
soms wel maar als het mogelijk is om nog even te blijven hangen vind ik dat in dit geval geen probleem!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
soms moet je het nieuwe maar accepteren
"Homoseksuele bosuil"quote:Op donderdag 22 november 2007 12:33 schreef draculettetje het volgende:
JOEHOE
Haha vet he?!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ik wist iig weer dat dit topic bestaat!
Daar heb je een punt, maar ik praat ook altijd zo in spreektaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef Julie. het volgende:
[..]
Als je het op die manier schrijft, impliceer je dat je het nu weer vergeten bent
da's weer wat anders dan schrijftaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik praat ook altijd zo in spreektaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |