Nee! Doorgaan!quote:
geef nooit op?quote:
Geef je overquote:
Niemand is ongewenst .quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok sorry hoor.. hmm ben niet meer gewensd in dit topic
'The Ladies are dirty'quote:
Ja zeker, 'Gone in 60 seconds'quote:
Hoezo, hij komt je de strot uit?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
natuurlijk, zat mn hoofd er al over te breken....
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaanquote:
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaan
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?
de originele heet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)
Mijn dank, ik zal dalijk kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
de originele heet hetzelfde
http://www.imdb.com/title/tt0071571/
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijkenquote:
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verderquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijken?
Ah kijk, nightshift?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verder
Ah oke, ze werkt dus ook nog wel een uur of 2?quote:
jup verwacht dr rond drie uur thuisquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah oke, ze werkt dus ook nog wel een uur of 2?
Ah dan mag je wel evenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
jup verwacht dr rond drie uur thuis
Uhm, momenteel FOKquote:
Melk lust ik niet, "vroeger" moest ik 3 glazen per dag drinken. Denk dat het is gaan tegen staan!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Uhm, momenteel FOK, maar daar kom ik eigenlijk zo vanaf, melk kan ik niet zonder, en gitaar
Goedenmorgen, toen ik geboren was, tot een jaar of 3 ofzo, was ik allergies voor van alles en nog wat, dus ook voor melk, dus ik mocht het nietquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Melk lust ik niet, "vroeger" moest ik 3 glazen per dag drinken. Denk dat het is gaan tegen staan!
Goede morgen trouwens allemaal
ha ha precies andersom dus, juist niet mogen en dan doen!quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Goedenmorgen, toen ik geboren was, tot een jaar of 3 ofzo, was ik allergies voor van alles en nog wat, dus ook voor melk, dus ik mocht het nietmisschien dat ik het juist daarom nu wel drink
Haha, moest rondje spelletjes doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha precies andersom dus, juist niet mogen en dan doen!
ik ga zo weer richting bed, maar moest eerst weer rondje spelletjes doen!
is je omgeving mooi?quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha, moest rondje spelletjes doen, ik moest iets opnemen van iemand
....
Dit dus
Haha hou opquote:
naar je vingers en/of gitaar lijkt me het bestequote:Op zaterdag 8 september 2007 19:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha hou opik weet nooit waar /hoe ik moet kijken
Ja maar dat heb ik juist niet nodig, ik vind het stom om naar mn vingers te kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:43 schreef Maringo het volgende:
[..]
naar je vingers en/of gitaar lijkt me het beste
tja, dan maar om je heen kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik juist niet nodig, ik vind het stom om naar mn vingers te kijkendoe ik alleen als ik aant leren ben
Hier kijkt hij niet naar zn gitaar en ik ga op een stoel niet zo leip lopen doenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
tja, dan maar om je heen kijken
de grootste dr aarde kijken ook nog steeds naar hun gitaar tijdens solo's
hij heeft nog fans waar ie naar kan kijkenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier kijkt hij niet naar zn gitaar en ik ga op een stoel niet zo leip lopen doen![]()
Dat is waar, ik kijk naar de vogelkooi of mama op de bankquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
hij heeft nog fans waar ie naar kan kijken
superbquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar, ik kijk naar de vogelkooi of mama op de banknee maar ik snap wat u bedoelt
Dit was klein gitaartje, kep ook 2 anderen staan, maar jij speelt dus ook gitaar?quote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
superb![]()
maar je doet het iig wel beter dan ik
nop, nouja, wel es mee gepingeld bij mn zwager, maar meer ook niet. Het enige wat ik met muziek doe is luisteren en mixen tot cdtjesquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dit was klein gitaartje, kep ook 2 anderen staan, maar jij speelt dus ook gitaar?
Luisteren doe ik ook wel, kan eigenlijk niet zonder muziek, doe alles met muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
nop, nouja, wel es mee gepingeld bij mn zwager, maar meer ook niet. Het enige wat ik met muziek doe is luisteren en mixen tot cdtjes
Fijn lekker wat muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Luisteren doe ik ook wel, kan eigenlijk niet zonder muziek, doe alles met muziek
Ik kom slecht in slaap zonder muziekquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:12 schreef Maringo het volgende:
[..]
idd Ik heb ook bijna altijd muziek opstaan
altijd handig zo'n timer jaquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik kom slecht in slaap zonder muziek, mama baalt er wel van
, maar gelukkig is er iets als een timer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |