Nee! Doorgaan!quote:
geef nooit op?quote:
Geef je overquote:
Niemand is ongewenst .quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
ok sorry hoor.. hmm ben niet meer gewensd in dit topic
'The Ladies are dirty'quote:
Ja zeker, 'Gone in 60 seconds'quote:
Hoezo, hij komt je de strot uit?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
natuurlijk, zat mn hoofd er al over te breken....
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaanquote:
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ah zo, die film net gekeken, moest een film kijken maar wist niet welke, die maar gedaan
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
geen verkeerde keuze. Ook het origineel gezien?
de originele heet hetzelfdequote:Op vrijdag 7 september 2007 23:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee dat niet, heb je daar een titel van? Deze was met Nicolas Cage /Angelina Jolie (oid)
Mijn dank, ik zal dalijk kijkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
de originele heet hetzelfde
http://www.imdb.com/title/tt0071571/
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijkenquote:
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verderquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
Merci, ik moet nu een reactie op die van jou verzinnen... Ga jij nog wat kijken?
Ah kijk, nightshift?quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
bezig met de serie House, helemaal verslaafd. Alleen ff wachten tot madame thuisis van dr werk, kunnen we weer verder
Ah oke, ze werkt dus ook nog wel een uur of 2?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |