Gezellig is het daar zeker !quote:Op donderdag 27 september 2007 12:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja ik vond het toen in ieder geval super gezellig en een top concert!
en gezelligheid is waar het om draait!quote:Op donderdag 27 september 2007 13:51 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Gezellig is het daar zeker !
Nog niet helemaal hoor....(voor mij althans niet)quote:Op vrijdag 28 september 2007 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en gezelligheid is waar het om draait!
En nu is het weekend!![]()
Niet voor iedereen dusquote:Op vrijdag 28 september 2007 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal hoor....(voor mij althans niet)
nee da's waar, is dan ook misschien nu niet voor iedereen een nieuwe werkweek begonnen?quote:
Voor de meeste wel ja , maar niet voor iedereen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nee da's waar, is dan ook misschien nu niet voor iedereen een nieuwe werkweek begonnen?
voor mij wel
voor mij dus wel en voor jou?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:19 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Voor de meeste wel ja , maar niet voor iedereen.
Ik werk altijd . Heb nooit weekendquote:Op maandag 1 oktober 2007 09:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voor mij dus wel en voor jou?
wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik werk altijd . Heb nooit weekend
iets met computers..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan?
verdorie gister de hele middag hier internet eruit....
dat is ook weer zoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
iets is natuurlijk heel breed....
ach, alles went. zelfs de nieuwe lay-out van fokquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar ach wat maakt het allemaal uit! lijkt me trouwens wel moeiljk geen weekend hebben
die heb ik gewoon weer op het oude gezet!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ach, alles went. zelfs de nieuwe lay-out van fok
soms moet je het nieuwe maar accepterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die heb ik gewoon weer op het oude gezet!
soms wel maar als het mogelijk is om nog even te blijven hangen vind ik dat in dit geval geen probleem!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:39 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
soms moet je het nieuwe maar accepteren
"Homoseksuele bosuil"quote:Op donderdag 22 november 2007 12:33 schreef draculettetje het volgende:
JOEHOE
Haha vet he?!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, ik wist iig weer dat dit topic bestaat!
Daar heb je een punt, maar ik praat ook altijd zo in spreektaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:37 schreef Julie. het volgende:
[..]
Als je het op die manier schrijft, impliceer je dat je het nu weer vergeten bent
da's weer wat anders dan schrijftaalquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik praat ook altijd zo in spreektaal
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |