Dagcijfers van donderdag 6 september 2007 (0:00 - 23:59)quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:17 schreef Deceit het volgende:
[..]
euh drugs is ook geen sex noch rocknroll :S
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #150
Ha! Een Fok!-junkquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dagcijfers van donderdag 6 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 279 nijnja
Gaat goed
ben ik toch verslaafdquote:
Jij deed (daar) nummer 1 ook nietquote:
Nope, dan moet tie laten weten dat, hoewel hij het hard probeert dat toch niet is geworden. Tijd voor nog meer nutteloze slecht onderbouwde posts!quote:
mens erger je niet!quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:49 schreef Bertjeee het volgende:
[..]
Nope, dan moet tie laten weten dat, hoewel hij het hard probeert dat toch niet is geworden. Tijd voor nog meer nutteloze slecht onderbouwde posts!
Daar zitten we nu jaquote:
Ik dacht, tussen die 200zoveel moet toch 1 hoogstandje zittenquote:Op vrijdag 7 september 2007 13:55 schreef Deceit het volgende:
[..]
wat een kwalitatief uitmonde post van je
hehe.. post je eigenlijk wel ergens anders of?quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik dacht, tussen die 200zoveel moet toch 1 hoogstandje zitten
in MEN een paar topics, soms wat ONZ / NWS, en PUB (SC)quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:27 schreef Deceit het volgende:
[..]
hehe.. post je eigenlijk wel ergens anders of?
oh god, puber...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
in MEN een paar topics, soms wat ONZ / NWS, en PUB (SC)
En die laatste tikt ook wel aardig aan
Je bent de eerste die het zegtquote:
Ja maar gister is niet vandaagquote:
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spelquote:
true, hij heeft het doorquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spel![]()
jaaaaa alweer een kwalitatief uitmuntende post hier...quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OMG, dit is gewoon slowchat verkapt in een spel![]()
Maar hoe win je dan?!quote:
Hoi Zhennetjequote:
Zou je je aan de regels willen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaaa alweer een kwalitatief uitmuntende post hier...
Altijd leuk, TS'en die zich niet aan hun eigen regels houdenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zou je je aan de regels willen houden? De post die jij quote is niet van je voorganger
. En daarom moet ik nu ook de spelregels breken om jou tot de orde te roepen. Gewoon meedoen of helemaal niet.
houd toch opquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Altijd leuk, TS'en die zich niet aan hun eigen regels houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |