Ook voor de frituur als je honger hebt maar iets belangrijks kijktquote:
ik kan het horen al de frikandellen klaar zijn dan gaat ie sissen omdat ze drijvenquote:Op zaterdag 8 september 2007 20:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ook voor de frituur als je honger hebt maar iets belangrijks kijktzo efficient mogelijk frituren
Ik heb er niet alleen frikandellen inquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:37 schreef ibaneX het volgende:
[..]
ik kan het horen al de frikandellen klaar zijn dan gaat ie sissen omdat ze drijven![]()
ik ook niet ook wel kroketten maar die gaan ook drijven!quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb er niet alleen frikandellen in
Ik ga liever naar de snackbarquote:Op maandag 10 september 2007 11:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ook niet ook wel kroketten maar die gaan ook drijven!
De Chinezenquote:Op maandag 10 september 2007 11:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Ik ga liever naar de snackbar
zie ik eigenlijk steeds meer chinezen met een snackbar! misschien is chinees uit, iedereen gaat tegenwoordig wokken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
De ChinezenHier hebben chinezen een snackbar, goed te doen!
Haha wokken nog nooit gedaan, maar de chinezen hebben hier in deventer de beste patatquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zie ik eigenlijk steeds meer chinezen met een snackbar! misschien is chinees uit, iedereen gaat tegenwoordig wokken!
en in tilburg is er een friettent super, en indd dus van de chinezen!!quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha wokken nog nooit gedaan, maar de chinezen hebben hier in deventer de beste patat
is dat die aan de schans???quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:39 schreef Deceit het volgende:
[..]
en in tilburg is er een friettent super, en indd dus van de chinezen!!
welke schans? Ik ken geen schans daarquote:Op dinsdag 11 september 2007 18:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
is dat die aan de schans???
quote:7.30 wekker
8.00 weg, stage
8.30 stage
14.30 klaar met stage
15.00 thuis
15.05 opgehaald door klasgenoot, samen met anderen groepsopdrachten gemaakt
17.35 thuis, eten
18.15 weg richting dansen
18.30 dansen
21.00 klaar
21.30 polo
22.00 klaar
22.30 thuis
hihi de schans is een straat in tilburg, vlakbij waar ik gewoond heb trouwens, waar een friettent zit waarvan ik weet dat er chinezen in staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
welke schans? Ik ken geen schans daar
Wel ben ik helemaal dood van vandaag
[..]
neeh maar heeeeel veel snackbarren in tillie worden gerund door de chinese people!quote:Op donderdag 13 september 2007 08:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi de schans is een straat in tilburg, vlakbij waar ik gewoond heb trouwens, waar een friettent zit waarvan ik weet dat er chinezen in staan.
Pff wat een programma! ik lag voornamelijk met buikkrampen in bed!
ow zoveel ben ik er ook niet meer ken alleen die aan de schans geloof ikquote:Op donderdag 13 september 2007 16:46 schreef Deceit het volgende:
[..]
neeh maar heeeeel veel snackbarren in tillie worden gerund door de chinese people!
Ik ben dr stiekem ook nog maar 1 keer geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 16:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow zoveel ben ik er ook niet meer ken alleen die aan de schans geloof ik
ha ha en daarna paardrijden en daarna polo toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben dr stiekem ook nog maar 1 keer geweest
Gister zo`n leuk programma, nu van 08.00 - 18.00 op stage geweest, denk dat ik wel aan mn stage-uren kom
Gister was het stage tot 3, toen groepsopdracht, toen eten, dansen en polo, vandaag was het van 8 tot 6 op stage en vanavond helemaal niets gedaan, morgen is het:quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha en daarna paardrijden en daarna polo toch?
en daarna weekend toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gister was het stage tot 3, toen groepsopdracht, toen eten, dansen en polo, vandaag was het van 8 tot 6 op stage en vanavond helemaal niets gedaan, morgen is het:
8 - 12 stage
1 - 4 pabo
4 - 9 (vrij, maar wel kranten)
9 - 10.15 dansen
Vandaag voor mij:quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en daarna weekend toch?
hier programma van 9 tot 11.45 werken
lunchen
13-15 slapen
daarna voorbereiden eten
vanavond steengrillen
dan gewoon lang leven het weekend!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vandaag voor mij:
7.00: op
8.15-17.15: werken
17.45: thuis, eten
En dan na het eten zie ik het wel weer![]()
In principe heb ik eigenlijk nu al weekend (geen colleges vandaag) maar ik heb ervoor gekozen om nog een dagje te werken voor het broodnodige geldquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan gewoon lang leven het weekend!![]()
niet saai dan in je 1tje werken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In principe heb ik eigenlijk nu al weekend (geen colleges vandaag) maar ik heb ervoor gekozen om nog een dagje te werken voor het broodnodige geld![]()
Er zitten nog twee mensen in het kantoor waar ik zitquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
niet saai dan in je 1tje werken?
ach ja kan je wel lekker fok!ken![]()
Dus toch niet alleen, maar wel tijd voor fok!quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er zitten nog twee mensen in het kantoor waar ik zit![]()
Jij fokt ook op het werkquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dus toch niet alleen, maar wel tijd voor fok!
ken het idee...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |