Ik wil een OP!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
goeie tt
MPG had een onvolledige lijst aangeleverd....quote:Op donderdag 6 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 5 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 104 JortK
008. 103 Kuukske
011. 093 OA
011. 093 Papierversnipperaar
027. 068 Sjowhan
032. 062 Houniet
034. 061 MPG
041. 056 Jo0Lz
074. 043 Pheno
081. 040 Frutsel
087. 039 buzzer
092. 037 Lenny_Leonard
114. 033 Muck
134. 030 juon_jacket1
168. 025 crossover
214. 021 eer-ik
237. 020 Sebasser
Go Lenny!!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ben zo trots op mezelf
vandaag ga ik voor nr 1~!`11!one
Neequote:
Nummer 1quote:Op donderdag 6 september 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
MPG had een onvolledige lijst aangeleverd....![]()
Dus bij deze een volledige!![]()
Whehe..quote:Op donderdag 6 september 2007 09:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
moet wel zo naar school
of eigelijk moest ik er al zijn
en pas half 5 terug
en savonds sporten
toch proberen
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben ff schijten, brbrbrbrb.
Stylishquote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe..
Ik was 45 min te laat op het werk..![]()
Ik had ook 10 min te laat kunnen zijn, maar dat is zo net niet....quote:
note -1, TRquote:Op donderdag 6 september 2007 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dan doe ik ook geen OP maken.
kom dan helemaal nietquote:Op donderdag 6 september 2007 09:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik had ook 10 min te laat kunnen zijn, maar dat is zo net niet....![]()
Dan maar goed te laat....![]()
Aangezien er toch geen leidinggevenden zijn (allemaal vakantie) geeft toch niemand erom!![]()
Hoe laat moet je op school zijn?quote:
Mja.. das ook weer zo wat... moet ik weer een vrije dag inleveren...quote:
ok in dat geval; goeie zaak 14gifquote:Op donderdag 6 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. das ook weer zo wat... moet ik weer een vrije dag inleveren...![]()
En nu ga ik die 3 kwartier niet inhalen...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:34 schreef OA het volgende:
[..]
Mja.. das ook weer zo wat... moet ik weer een vrije dag inleveren...![]()
En hoe laat ga je er nu zijn?quote:
Zeker. Ik heb er nog maar 23 voor de rest van het jaar...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ok in dat geval; goeie zaak 14gif
Hoe ver is het dan?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet niet, denk dat ik zo maar eens aanfiets
belachelijkquote:Op donderdag 6 september 2007 09:36 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb er nog maar 23 voor de rest van het jaar...![]()
ben je posts aan het deleten hier?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
hmm.. misschien nog maar meer posts deleten![]()
bek houwequote:Op donderdag 6 september 2007 09:44 schreef Frutsel het volgende:
hmm.. misschien nog maar meer posts deleten![]()
Waar is de OP?quote:
net nu ik een keer in de top 10 posters wil komen..quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben je posts aan het deleten hier?
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ben je posts aan het deleten hier?
moet jij niet je bek houwe?quote:Op donderdag 6 september 2007 09:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
moet jij niet naar de zandbak ofzo?![]()
mensen die niet met een computer kunnen omgaanquote:Op donderdag 6 september 2007 09:49 schreef OA het volgende:
Krijg ik net een mail met een heel verhaal.. staat er er "zie bijlage"...
* zoek, zoek.....![]()
Geen bijlage...![]()
ik zou kappen met school idd, dat is veel beter.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
net nu ik een keer in de top 10 posters wil komen..helemaal mijn school opgeven enzo
Postcount ftw!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik zou kappen met school idd, dat is veel beter.
Postaantal is belangrijker
hoi OAquote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
Postcount ftw!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hoi eer![]()
idd...quote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
mensen die niet met een computer kunnen omgaan
Ik zie je al binnenkomen bij een sollicitatie gesprek: ja maar ik heb een postcount van 25000quote:Op donderdag 6 september 2007 09:50 schreef OA het volgende:
[..]
Postcount ftw!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Hoi eer![]()
Dan ben je sowieso al per direct aangenomenquote:Op donderdag 6 september 2007 09:52 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik zie je al binnenkomen bij een sollicitatie gesprek: ja maar ik heb een postcount van 25000![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan ben je sowieso al per direct aangenomen
Doe mij maar een RS4 of 6.quote:Op donderdag 6 september 2007 09:59 schreef OA het volgende:
Audi S5, 4.2 ltr
[[url=http://xs319.xs.to/xs319/07364/P9022391a.JPG]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:55 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
Ik zou je direct opslag geven![afbeelding]
Ondankbare hond!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Doe mij maar een RS4 of 6.
avant uiteraard
oh, je hebt die wagen 'gespot'quote:Op donderdag 6 september 2007 10:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ondankbare hond!![]()
Ik post 'em wel in Gespot deel 27623789462378![]()
Ja, op het circuit te Assen.quote:
Heb je al gegeten?quote:Op donderdag 6 september 2007 08:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
op volgt, eerst eten
quote:
quote:
Linksafquote:
oklaterquote:Op donderdag 6 september 2007 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben naar de uni ltr
ik weet het nog steeds niet.quote:
uhuhquote:
Dus wellicht hoor jij nu in de collegebanken te hangen zitten!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik weet het nog steeds niet.
Mag morgen m'n OV ophalen, en wacht nog steeds op m'n rooster.
ik denk het wel jaquote:Op donderdag 6 september 2007 10:44 schreef OA het volgende:
[..]
Dus wellicht hoor jij nu in de collegebanken te hangen zitten!![]()
Kuttopic blijkbaar?quote:
quote:
LOLquote:Op donderdag 6 september 2007 11:12 schreef Jo0Lz het volgende:
Euhj, nog niet een OP?!
En wat een leuke wagen, die audi. Zag gisteren nog een meneer, die meende zijn auto even te parkeren. Achteruit. Had alleen de boom niet gezien. Hij baalde, heel erg.
. Ik kon alleen glimlachen.
Hahaha, mooi manquote:Op donderdag 6 september 2007 11:23 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL
Ik had dat vandeweek... komt zon hoveniers bus uit een uitrit... die BMW voor mij gas geven... steekt die bus gewoon over... dus die BMW denkt nou weer het gas erop... heb die bug van die hovenier een aanhanger met zon graafapparaat achterop zitten
BMW had aardig lelijk neusje nadien
Verse Koffie.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:23 schreef crossover het volgende:
KOFFIEEEEEEEEEEEEEE
Ik werd gister lomp hard ingehaald door zo'n ding:quote:Op donderdag 6 september 2007 11:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hahaha, mooi man.
Die vent was ook echt zo'n sukkel met midlife crisis, verlaagd, getinte ramen, dikke velgen, peuk in de bek en scheeft zitten, heel nonchalant gaan parkeren en dan de boom rammen![]()
Priceless.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beter dan een toetsenbord in je soep
wat?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Eerik![]()
Heb ik speciaal een topic voor je gemaakt, om jouw leed onder de aandacht te brengen... wordt het gewoon compleet genegeerd.....![]()
![]()
Nog geen rooster bekend...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:33 schreef OA het volgende:
Eerik![]()
Heb ik speciaal een topic voor je gemaakt, om jouw leed onder de aandacht te brengen... wordt het gewoon compleet genegeerd.....![]()
![]()
Drei mal scheisse!quote:
Ook al zo'n prachtig voorvalquote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd gister lomp hard ingehaald door zo'n ding:
[afbeelding]
Even later stond meneer tegen de vangrail met z'n wagen en stond ik in de file
idd.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Drei mal scheisse!.
[..]
Ook al zo'n prachtig voorval.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
idd.
Kutvolk.
Ja, ik rijd niet zo hard met die eend
Maar toch, kan zoiemand best even 1 halve minuut wachten tot ik van de linkerbaan af ben
quote:
Juist, gewoon geduldig afwachten....quote:Op donderdag 6 september 2007 11:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
idd.
Kutvolk.
Ja, ik rijd niet zo hard met die eend
Maar toch, kan zoiemand best even 1 halve minuut wachten tot ik van de linkerbaan af ben
precies.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef OA het volgende:
[..]
Juist, gewoon geduldig afwachten....![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wat nou.
Kom maar eens achter me rijden, ik trut niet zo met die wagen hoor
ook nog niks gehoord?quote:Op donderdag 6 september 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo maar weer eens bellen met school
quote:Op donderdag 6 september 2007 09:24 schreef OA het volgende:
[..]
MPG had een onvolledige lijst aangeleverd....![]()
Dus bij deze een volledige!![]()
Heb ik ook net gedaan... zie topic!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:43 schreef Houniet het volgende:
ik ga zo maar weer eens bellen met school
neequote:
quote:
je had mijn do-rooster toch gezienquote:
* JortK probeert...quote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
beter dan een toetsenbord in je soep
Jazeker!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
je had mijn do-rooster toch gezien?
Nu weg![]()
kut hequote:Op donderdag 6 september 2007 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook al niet.
behalve dat ik vrijdag m'n OV op mag halen
bmw-rijders huhquote:Op donderdag 6 september 2007 11:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werd gister lomp hard ingehaald door zo'n ding:
[afbeelding]
Even later stond meneer tegen de vangrail met z'n wagen en stond ik in de file
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:58 schreef Maruna het volgende:
Wie doet mij ff een bakkie in? ik loop al weer een uur achter met m'n koffie!
100%quote:
Opzich niet veel mis met BMW, mooie auto's vaak, maar de bestuurders ervan zijn vaak wel ruk iddquote:
goed hoor.quote:
Echt?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
want het is erg kaal nu.
Het is nu erg kaal nml.
quote:
Mooiquote:Op donderdag 6 september 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan er nu in
Maar ik ga na het weekend.
goed bezigquote:Op donderdag 6 september 2007 12:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik kan er nu in
Maar ik ga na het weekend.
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:18 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel lekker al die kontjes onder elkaar
jazeker.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:15 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi![]()
Je hebt draadloos internet toch daaro?![]()
Und waarom?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jazeker.
Ik ga aldaar bijna alleen onder een nieuw account posten.
Kijken of jullie het doorhebben
Ouwe rukker!quote:
Weet ik ook nog nietquote:Op donderdag 6 september 2007 12:22 schreef OA het volgende:
[..]
Und waarom?
Nu weet ik even niet welke smilie te kiezen, dus je krijgt ze allemaal....![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Je hebt wel al een mooie naam bedacht zie ik!!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet ik ook nog niet
Weet ook nog niet of ik dat echt ga doen
[afbeelding]
Tof font
dezequote:
hiquote:
hee dudequote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Wat een old school gezwaai hier weer zeg![]()
Die heeft Lenny iig niet verzonnnen....quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Goede TT trouwens.
LIESquote:Op donderdag 6 september 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Die heeft Lenny iig niet verzonnnen....![]()
Dat was gewoon KSC446...![]()
Verzaeker dat het is!quote:Op donderdag 6 september 2007 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Die heeft Lenny iig niet verzonnnen....![]()
Dat was gewoon KSC446...![]()
hond ben je op school?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Wat een old school gezwaai hier weer zeg![]()
Zeker niet!!quote:
Ben jij alweer thuis of alweer klaar met een les?quote:
[KSC # 445] met loempia's!quote:
fipoquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
Houniet![]()
![]()
ja die TT heb ik maar aangepast en de FIPO verwijderd
Geen zin in de OP
klaar met les, straks nog eenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij alweer thuis of alweer klaar met een les?![]()
quote:
Wat doe jij eigk voor opleiding?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
klaar met les, straks nog een
moet alleen nog wat voorbereiden waar ik geen zin in heb
quote:
Nope, thuisquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kwartet, jeweet
quote:
Misschien ff bij oja langs, maar morgen 10.45 college.. weet alleen niet of ike r heen ga.quote:
meen je dat nou?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
eer-ikschool heeft me gewoon terug gemaild
ik gooi het even in MSNquote:
Skippen ftw. Vanavond is er een bruut feest in Plato. 80 cent t pilsje.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien ff bij oja langs, maar morgen 10.45 college.. weet alleen niet of ike r heen ga.
gister Simpsons The Movie gekekenquote:
Vond m maar tegenvallen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
gister Simpsons The Movie gekeken
Voor simpsonkijkers was het gewoon brak.quote:
ja ag vond hem wel leukquote:
Denk het niet, ik haat de simpsonsquote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor simpsonkijkers was het gewoon brak.
Voor het gewone publiek, dat the simpsons niet goed kent, zou ie vast wel aardig zijn..
Lekker algemeenquote:
quote:Error #5.2
Management Economie en Rechtquote:Op donderdag 6 september 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Management en Recht?
Ik doe en geen management en ook niks aan rechten.Bovendien is MER HBO.
Denk niet dat het ook maar enigszins te vergelijken is maar toch zal er vast wel een of andere hele kleine overkoepeling zijn. Het heet trouwens wel algemene economie maar dat betekent meer dat je zicht krijgt op de werking van de economie. Ik krijg niks van management of wat dan ook meer.. voornamelijk hoe de economie in elkaar zit, modelletjes erbij, wiskunde, beetje academische vorming.. jeweetquote:Op donderdag 6 september 2007 13:07 schreef OA het volgende:
[..]
Management Economie en Recht![]()
Vrij algemene opleiding... heb echter wel de differentiatie Personeel & Organisatie gekozen en daar doe ik nu niets mee![afbeelding]
Mja lekker inderdaad. 's Ochtends snel, 's middags langzaam, 's avonds gaat welquote:Op donderdag 6 september 2007 13:04 schreef OA het volgende:
Het is ook godver elke dag prijs vanaf de middag...![]()
[..]
![]()
Ik denk ook niet dat het echt te vergelijken is. Hoewel echt alles bij mij een economische grondslag had. Management en Recht is ook compleet gericht op de economie. Economie zelf bevat niets van man en recht, dus eco was wel de hoofdtak van de opleiding. Modelltjes, etc, kreeg ik ook, maar ik ga er vanuit dat er bij jou veel dieper op wordt ingegaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk niet dat het ook maar enigszins te vergelijken is maar toch zal er vast wel een of andere hele kleine overkoepeling zijn. Het heet trouwens wel algemene economie maar dat betekent meer dat je zicht krijgt op de werking van de economie. Ik krijg niks van management of wat dan ook meer.. voornamelijk hoe de economie in elkaar zit, modelletjes erbij, wiskunde, beetje academische vorming.. jeweet
heb je nu echt nog íets aan je opleiding?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het echt te vergelijken is. Hoewel echt alles bij mij een economische grondslag had. Management en Recht is ook compleet gericht op de economie. Economie zelf bevat niets van man en recht, dus eco was wel de hoofdtak van de opleiding. Modelltjes, etc, kreeg ik ook, maar ik ga er vanuit dat er bij jou veel dieper op wordt ingegaan.
Jawel.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nu echt nog íets aan je opleiding?
Met het werk dat je nu doet?
In Spanje.....quote:Op donderdag 6 september 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zon!
Lange etenspauzequote:Op donderdag 6 september 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ff eten
vanavond weer terug
ltr
hoi aarti, hoi muckquote:Op donderdag 6 september 2007 14:03 schreef Aarti het volgende:
dag popjes@
graag, wat is dit waaaaaaaaarom ben je blauwquote:
2 pasquote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel slotjes heb je al gezet?
gestikt in een ijsklontjequote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
graag, wat is dit waaaaaaaaarom ben je blauw![]()
Culinesse is lief, daar lurk ik het meestquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
gestikt in een ijsklontje
dat deed ik op vakantie
Nah, ik ben mod van Culinesse
Fuhrer Muckquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
gestikt in een ijsklontje
dat deed ik op vakantie
Nah, ik ben mod van Culinesse
liefquote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Culinesse is lief, daar lurk ik het meest![]()
ik zat een beetje in gedachten te spelen met mijn ijsklontje omdat mijn cola (die overigens ERG lekker is in groot-brittannie) en toen schoot ie mijn keel inquote:waarom doe je dat op vakantie, ben je zo een thrillseekervakantieirritantje?![]()
ga kijken in CUL danquote:Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat valt nog wel mee
Heb je wel een beetje goeie sluitposts?
goed bezigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga kijken in CUL dan
Muck wat is je lievelings eten ?
Zelf brood bakken
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga kijken in CUL dan
Muck wat is je lievelings eten ?
Zelf brood bakken
hierquote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eten? Waar! Waar!
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eten? Waar! Waar!
Yum!quote:
Ja.quote:
rond half zesquote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum!Hoe laat eten we?
hooooooiquote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik wil weten: wie, waarom, waar, wanneer!!![]()
=================================================
Hai Muckie!![]()
![]()
![]()
wqrkwrkwkrwrkwrkwekrwerkwerkwekrwerkwekrwekrkwerkwerkkwerkrkwerkwekwequote:
Wat hebbie?quote:
Muck is geen man dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
Blue man group is weer gearriveerd in KSC
Heb ik ook last vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |