Je bent wel een emo!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:49 schreef GiantWorm het volgende:
Ik ben geen emo.. Ik draag Dolce en Gabanna!
Idd. Alhoewel. Ik denk niet dat het bij veel mensen opkomt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:53 schreef Frasier het volgende:
Ik denk gewoon dat er nog een te groot taboe ligt op het zogenaamde "grunten" tijdens de seks.
Misschien kan een support groep startenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:57 schreef GiantWorm het volgende:
[..]
Idd. Alhoewel. Ik denk niet dat het bij veel mensen opkomt.
Vraag je dan een vertaling na afloop ('zeg: wat gruntte je nu precies toen ik mijn ejaculaat in je schede deponeerde?')?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:29 schreef GiantWorm het volgende:
Gewoon, lieve woordjes tot aan geile praat..
Ja, ik ben niet zo ervaren natuurlijk. Heb je tips voor me?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:34 schreef GiantWorm het volgende:
Ik weet niet of jij doof bent, maar ik versta gewoon wat mijn meissie grunt hoor..
nou das voor de verandering nou s helemaal geen stomme vraag van jou!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:45 schreef GiantWorm het volgende:
Mijn vriendin en ik vinden het leuk om tijdens het vrijen naar elkaar te grunten. Dit begon ooit als een grapje van haar. Maar toen ik zei dat ik het leuk vond ging ze door. Sindsdien doen we het eigenlijk elke keer. Voor de mensen die niet weten wat grunten is klik en klik.
Zijn er meer mensen die dit doen/leuk vinden??
kleine toevoeging aan mijn laatste reactie: yessss, t stomme ouwehoeren is begonnen!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 01:40 schreef ExtremePain het volgende:
[..]
nou das voor de verandering nou s helemaal geen stomme vraag van jou!
ik doe dit namelijk ERG graag...en dan met name op de momenten dat ik geen sex wil met mn vriendin.
of eigenlijk gezegt als ik wil dat mensen me ff met rust laten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |