hond ben je op school?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:33 schreef crossover het volgende:
Wat een old school gezwaai hier weer zeg![]()
Zeker niet!!quote:
Ben jij alweer thuis of alweer klaar met een les?quote:
[KSC # 445] met loempia's!quote:
fipoquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef Frutsel het volgende:
Houniet![]()
![]()
ja die TT heb ik maar aangepast en de FIPO verwijderd
Geen zin in de OP
klaar met les, straks nog eenquote:Op donderdag 6 september 2007 12:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ben jij alweer thuis of alweer klaar met een les?![]()
quote:
Wat doe jij eigk voor opleiding?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
klaar met les, straks nog een
moet alleen nog wat voorbereiden waar ik geen zin in heb
quote:
Nope, thuisquote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
kwartet, jeweet
quote:
Misschien ff bij oja langs, maar morgen 10.45 college.. weet alleen niet of ike r heen ga.quote:
meen je dat nou?quote:Op donderdag 6 september 2007 12:44 schreef Houniet het volgende:
eer-ikschool heeft me gewoon terug gemaild
ik gooi het even in MSNquote:
Skippen ftw. Vanavond is er een bruut feest in Plato. 80 cent t pilsje.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Misschien ff bij oja langs, maar morgen 10.45 college.. weet alleen niet of ike r heen ga.
gister Simpsons The Movie gekekenquote:
Vond m maar tegenvallen.quote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
gister Simpsons The Movie gekeken
Voor simpsonkijkers was het gewoon brak.quote:
ja ag vond hem wel leukquote:
Denk het niet, ik haat de simpsonsquote:Op donderdag 6 september 2007 12:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor simpsonkijkers was het gewoon brak.
Voor het gewone publiek, dat the simpsons niet goed kent, zou ie vast wel aardig zijn..
Lekker algemeenquote:
quote:Error #5.2
Management Economie en Rechtquote:Op donderdag 6 september 2007 13:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Management en Recht?
Ik doe en geen management en ook niks aan rechten.Bovendien is MER HBO.
Denk niet dat het ook maar enigszins te vergelijken is maar toch zal er vast wel een of andere hele kleine overkoepeling zijn. Het heet trouwens wel algemene economie maar dat betekent meer dat je zicht krijgt op de werking van de economie. Ik krijg niks van management of wat dan ook meer.. voornamelijk hoe de economie in elkaar zit, modelletjes erbij, wiskunde, beetje academische vorming.. jeweetquote:Op donderdag 6 september 2007 13:07 schreef OA het volgende:
[..]
Management Economie en Recht![]()
Vrij algemene opleiding... heb echter wel de differentiatie Personeel & Organisatie gekozen en daar doe ik nu niets mee![afbeelding]
Mja lekker inderdaad. 's Ochtends snel, 's middags langzaam, 's avonds gaat welquote:Op donderdag 6 september 2007 13:04 schreef OA het volgende:
Het is ook godver elke dag prijs vanaf de middag...![]()
[..]
![]()
Ik denk ook niet dat het echt te vergelijken is. Hoewel echt alles bij mij een economische grondslag had. Management en Recht is ook compleet gericht op de economie. Economie zelf bevat niets van man en recht, dus eco was wel de hoofdtak van de opleiding. Modelltjes, etc, kreeg ik ook, maar ik ga er vanuit dat er bij jou veel dieper op wordt ingegaan.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denk niet dat het ook maar enigszins te vergelijken is maar toch zal er vast wel een of andere hele kleine overkoepeling zijn. Het heet trouwens wel algemene economie maar dat betekent meer dat je zicht krijgt op de werking van de economie. Ik krijg niks van management of wat dan ook meer.. voornamelijk hoe de economie in elkaar zit, modelletjes erbij, wiskunde, beetje academische vorming.. jeweet
heb je nu echt nog íets aan je opleiding?quote:Op donderdag 6 september 2007 13:20 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het echt te vergelijken is. Hoewel echt alles bij mij een economische grondslag had. Management en Recht is ook compleet gericht op de economie. Economie zelf bevat niets van man en recht, dus eco was wel de hoofdtak van de opleiding. Modelltjes, etc, kreeg ik ook, maar ik ga er vanuit dat er bij jou veel dieper op wordt ingegaan.
Jawel.quote:Op donderdag 6 september 2007 13:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heb je nu echt nog íets aan je opleiding?
Met het werk dat je nu doet?
In Spanje.....quote:Op donderdag 6 september 2007 13:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zon!
Lange etenspauzequote:Op donderdag 6 september 2007 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ben ff eten
vanavond weer terug
ltr
hoi aarti, hoi muckquote:Op donderdag 6 september 2007 14:03 schreef Aarti het volgende:
dag popjes@
graag, wat is dit waaaaaaaaarom ben je blauwquote:
2 pasquote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoeveel slotjes heb je al gezet?
gestikt in een ijsklontjequote:Op donderdag 6 september 2007 14:12 schreef Aarti het volgende:
[..]
graag, wat is dit waaaaaaaaarom ben je blauw![]()
Culinesse is lief, daar lurk ik het meestquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
gestikt in een ijsklontje
dat deed ik op vakantie
Nah, ik ben mod van Culinesse
Fuhrer Muckquote:Op donderdag 6 september 2007 14:14 schreef Muck het volgende:
[..]
gestikt in een ijsklontje
dat deed ik op vakantie
Nah, ik ben mod van Culinesse
liefquote:Op donderdag 6 september 2007 14:16 schreef Aarti het volgende:
[..]
Culinesse is lief, daar lurk ik het meest![]()
ik zat een beetje in gedachten te spelen met mijn ijsklontje omdat mijn cola (die overigens ERG lekker is in groot-brittannie) en toen schoot ie mijn keel inquote:waarom doe je dat op vakantie, ben je zo een thrillseekervakantieirritantje?![]()
ga kijken in CUL danquote:Op donderdag 6 september 2007 14:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, dat valt nog wel mee
Heb je wel een beetje goeie sluitposts?
goed bezigquote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga kijken in CUL dan
Muck wat is je lievelings eten ?
Zelf brood bakken
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga kijken in CUL dan
Muck wat is je lievelings eten ?
Zelf brood bakken
hierquote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eten? Waar! Waar!
quote:Op donderdag 6 september 2007 14:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eten? Waar! Waar!
Yum!quote:
Ja.quote:
rond half zesquote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yum!Hoe laat eten we?
hooooooiquote:Op donderdag 6 september 2007 14:46 schreef OA het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik wil weten: wie, waarom, waar, wanneer!!![]()
=================================================
Hai Muckie!![]()
![]()
![]()
wqrkwrkwkrwrkwrkwekrwerkwerkwekrwerkwekrwekrkwerkwerkkwerkrkwerkwekwequote:
Wat hebbie?quote:
Muck is geen man dacht ikquote:Op donderdag 6 september 2007 14:57 schreef JortK het volgende:
Blue man group is weer gearriveerd in KSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |