quote:Live programma met gasten uit de wereld van nieuws, kunst, cultuur en media. Verder met opmerkelijke tv-momenten en korte reportages.
De presentatie is woensdag in handen van Matthijs van Nieuwkerk. Zijn tafelheer is Giel Beelen.
Documentairemaakster Sunny Bergman vertelt over het vervolg op haar geruchtmakende documentaire ‘Beperkt Houdbaar’.
Voetbalkenner Johan Derksen komt praten over zijn grote liefde: het legendarische soul-platenlabel ‘The Stax Records’.
Verder natuurlijk de rubrieken 'De TV Draait Door' en 'De Jakhalzen'.
quote:
Ik vrees dat Claudia (dat dan nog liever dan die Jakhals die ook Wat heet! / Wat nu? deed) de maandag weer doet zodra Holland Sport weer van start gaat (17 september).quote:Op woensdag 5 september 2007 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Wordt vannacht even kijken denk ik.
Is nu al bekend of Claudia nog terugkeert, of gaat Matthijs 't gewoon de hele week doen?
Daar zit wat in inderdaad.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:50 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vrees dat Claudia (dat dan nog liever dan die Jakhals die ook Wat heet! / Wat nu? deed) de maandag weer doet zodra Holland Sport weer van start gaat (17 september).
je hebt de hele zater en zondag nog overquote:Op woensdag 5 september 2007 18:20 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Dat heb ik niet zoveelelke dag van 9 tot 6 op school, maandag en virjdagavond werken, dinsdag en donderdagavond lekker sporten. en om het nou om 2 uur 's nachts te bekijken als ik thuis ben gaat me wat ver
zaterdag de hele dag werken en sporten en 's avonds de kroeg in, zondag utislapen en voetbal kijken + een eindje wielrennen.... tjaquote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef milagro het volgende:
[..]
je hebt de hele zater en zondag nog over
ach kind toch, wat heb je het drukquote:Op woensdag 5 september 2007 19:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
zaterdag de hele dag werken en sporten en 's avonds de kroeg in, zondag utislapen en voetbal kijken + een eindje wielrennen.... tja![]()
Had zich onsterfelijk gemaakt als hij een paar politieagenten had uitgescholden.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Die nieuwe jakhals Leon is wel een slome duikelaar zeg.
Die vrouwlijke jakhals is toch weg.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:43 schreef Droopie het volgende:
een nieuwe jakhals :S
Jeetje ja, ik moest wel een beetje lachen, maar het was best wel erg...quote:Op woensdag 5 september 2007 20:00 schreef milagro het volgende:
ach wat erg, dat arme kind van dat belspel
Ik vond hem na één zin al irritant, toch een prestatie.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:45 schreef MadGuy het volgende:
Die nieuwe jakhals Leon is wel een slome duikelaar zeg.
Maar hij heeft wel een paar neger-vrinden, dat wel.quote:
Mine eyesquote:Op woensdag 5 september 2007 20:07 schreef golfer het volgende:
Flikker toch op met die Gospel-gristentroep bij der Vara.
hier wat vrienden van Johan Derksen , omdat je het zo waardeertquote:
Stevie Ann toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef roburt het volgende:
weet iemand van wie dat nummer was dat giel als eerst draaide?
bijna goedquote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Overal komt hij vervolgens vertellen dat hij al zolang in de voetballerij zit, dat hij wordt bedreigt en dat hij zich niet meer in een stadion durft te vertonen. Dat zal vanavond niet anders zijn vermoed ik
Kate Nash, daarna Stevie Ann, dacht ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef roburt het volgende:
weet iemand van wie dat nummer was dat giel als eerst draaide?
Ziek.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die belspelpresentatrice, was die knalbezopen of stoned ofzo ?![]()
![]()
![]()
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.quote:
Was zieligquote:Op donderdag 6 september 2007 01:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijkquote:
Zou best kunnen dat ze onwel werd na het poederen van haar neus, maar als ik die regisseur toch was had ik direct een dokter geroepen, dadelijk blijkt het een hersenbloeding te zijn ofzo. Je hoort van die dingen net als bij Roef Ragas, die nr 4 van Fc Utrecht afgelopen jaar en Puerte dat iemand plotseling onwel wordt en het dan fataal blijkt te zijn. Belachelijk natuurlijk dat die uitzending zo door gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
nou, iemand die op het punt staat een hersenbloeding te krijgen wil ook nog wel eens wartaal uitslaan, hoor, dus wel zo fijn als iemand dan even ingrijpt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
helemaal gekquote:
die kop van die ventquote:
http://www.xs4all.nl/~indorock/blacky3.htmquote:Op donderdag 6 september 2007 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat de Indo-rockers bekend waren in Nederland waren de pioniers. Maar dit was de godfather.![]()
![]()
Zou het?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef arneaux het volgende:
Die indorocker was echt de koning. Ik hoop dat ie er volgende week weer zit. Maar dat zal wel niet.
Ja, jammer dat hij geen tafelgast was, had hem liever langer gezien ipv Gordon die eigenlijk niets te vertellen had. Jammer dat hij dat verhaal niet af kon maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef arneaux het volgende:
Die indorocker was echt de koning. Ik hoop dat ie er volgende week weer zit. Maar dat zal wel niet.
Mooi dat je met de Pavarotti meeleeftquote:Op donderdag 6 september 2007 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzendingAlleen te veel Pavarotti ik begrijp dat wel voor de fans.
Leuk was ook die indorocker.![]()
Morgen MM![]()
Ik ben geen fan van hem.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je met de Pavarotti meeleeft
meer Gordon en Geer hè ?quote:
Matthijs werd wel even zenuwachtigquote:Op vrijdag 7 september 2007 02:05 schreef thettes het volgende:
Gordon, Geer of Pavarotti, echt heel diepgaand is het allemaal niet.
Wel lachen met die rocker inderdaad
Ben erg benieuwd inderdaad.quote:
Die verstaan 'm niet dus zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
Hij zal zich niet erg populair maken bij de Franstaligen.
uhm nee, maar dan alleen bij die lesboquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef Herodus het volgende:
Ben ik de enige die veel last van plaatsvervangende schaamte heeft als hij naar de Jakhalzen kijkt?
Dat Uschi-gevoel bedoel je.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef Herodus het volgende:
Ben ik de enige die veel last van plaatsvervangende schaamte heeft als hij naar de Jakhalzen kijkt?
om 23.35 Ned 3 Teeuwen en Smeenkquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:34 schreef roburt het volgende:
komt Hans Teeuwen vanavond op tv? (lette niet zo goed op)
De kloof in België is zo diep dat hij in eender welke Waalse stad kan gaan rondwandelen en geen mens hem er zal herkennen. Of het moest een Nederlandse of Vlaamse toerist zijn ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
Hij zal zich niet erg populair maken bij de Franstaligen.
Niet? Ik vond het juist heel erg interessant. Met dank aan zijn vrouw een leuk kijkje achter de schermen bij de privéman Louis van Gaal en zeker geen saai standaardgesprekje ofzo. Ik was trouwens wel steeds bang dat Louis heel boos zou wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald interessant dat gesprek met Louis.
Carl.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:28 schreef arneaux het volgende:
Louis was cool. Net als die Belg.
Ja, je was leuk Truusquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Carl is dikker gewordenVerders een leuke uitzending.
Louis en Truus zijn een mooi stel..
Wat had je dan verwacht, Tong?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Het viel me tegen. Niks nieuws gehoord
Ah thnx, op dwdd.vara.nl stond 'ie nog niet.quote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef milagro het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5412968&md5=9670c6ff524474b8f581d2f37d2fea19
jammer dat hij niet herhaalt wordt.quote:
1 |
quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef roburt het volgende:
[..]
jammer dat hij niet herhaalt wordt.![]()
[ code verwijderd ]
zou die nog komen?
edit dankje milagro![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3fYLAbA546o
huh? dat had ik in het Teeuwen topic gepost toch?quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef roburt het volgende:
[..]
jammer dat hij niet herhaalt wordt.![]()
[ code verwijderd ]
zou die nog komen?
edit dankje milagro![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3fYLAbA546o
Ik ben blij dat ik moet werken.quote:
Ja echt wel !! Wie de dames zijn weet ik niet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:56 schreef golfer het volgende:
Nou, wat een diepteinterview weer met die dochter en moeder.
Tafelgast? Ik kijk er serieus naar uit.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wattttttttttttt, dat heb ik die Claudia niet horen zeggen.
Je bedoeld Youp van 't Hek ?
Geweldig Youpquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhu
[afbeelding]
Jan Mulder en Tygo zijn ook tof!
Tygo is een 1steklas randdebiel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhu
[afbeelding]
Jan Mulder en Tygo zijn ook tof!
Ik vind hem vaak gave rollen hebben en die ook goed neerzetten. Ook vind ik hem wel humor hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef arneaux het volgende:
Tygo is een 1steklas randdebiel.
Hij kan wel acteren, dat is het punt niet. Maar is hij is zo godsvergeten irritant alsie geïntervieuwd of iets dergelijks wordt. Altijd moet 'ie iets 'grappigs' doen ofzo. Ook de keren dat hij bij DWDD was was hij altijd irritant.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak gave rollen hebben en die ook goed neerzetten. Ook vind ik hem wel humor hebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Wat een intens sloom figuur, die Leon.
telkens keer vliegt Fok eruit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik wou het ook net posten.
Fok werkt niet echt mee
"SODEMIETER OP ZEG!" *scheeuurrrrr*quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef milagro het volgende:
wat een leuke uitzending was dit
Jan met de mislukte zaag, en dat met zo'n mooi meisje.
Youp met die PB, zat dat ding dichtgeplakt
Ik vind 'm eruit zien als een vieze junk. Met zn ongewassen haar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:01 schreef thettes het volgende:
Die Jakhals had wel een item dat hetzelfde (meestal lage) niveau van de anderen, alleen z'n presentatie is erg belabberd. Het item zelf was echt best aardig.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds wanneer mag er voor 21.00 22.00 uur seks worden uitgezonden op tv?
Je hebt 't toch over Van 't Hek (quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind 'm eruit zien als een vieze junk. Met zn ongewassen haar.
Wel jammer hé boriszquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef borisz het volgende:
de makers van CdW hadden het na vier jaar wel gehad,
is toch een leuk gebaar, als je jarig bent met zijn tienen? 1 groot feestquote:Op woensdag 12 september 2007 00:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je moet het eigenlijk ook maar doen, een item over een seksfilm meteen laten volgen op een bandje met tien jarige jongens ...
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:29 schreef milagro het volgende:
[..]
is toch een leuk gebaar, als je jarig bent met zijn tienen? 1 groot feest
Nee, ik had t zéker niet over koning Youp.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt 't toch over Van 't Hek (), hè?
![]()
Ik snap er trouwens niets van dat ze de Jakhalzen hebben gehandhaafd ipv Café De Wereld. Dat was af en toe best grappig. Bij de Jakhalzen zet ik het geluid altijd gewoon uit.
Youp!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, ik had t zéker niet over koning Youp.
Zo te zien wel. En ze is ook al onmiddellijk de Playboy-covergirl van deze maand.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens grappig dat ze bij de vraag "Zei hij gewoon toen hij je bij het poffertjeskraam zag, wil je in m'n film spelen?" antwoordt "Ongeveer"
maw ze is met hem het bed ingedoken om de rol te krijgen?
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurdequote:Op woensdag 12 september 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien wel. En ze is ook al onmiddellijk de Playboy-covergirl van deze maand.
Maar verder verkoopt ze haar lichaam niet hoor.
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurde![]()
Ze weten bij DWDD dondersgoed dat ze geen Playboyplaatjes mogen vertonen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1071855/1/301#53112364]woensdag 12 september 2007
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?
ja, daarom zat het ook dichtgeniet, he, maar Joep trok het open en zou ms net als Martin Bril deed met de toen niet dichtgeniete PB pics van Heleen van Rooyen het gewoon in zicht houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weten bij DWDD dondersgoed dat ze geen Playboyplaatjes mogen vertonen.
Van verkopen van je lichaam gesproken. Dat die Mulder dan nog zegt "het was de magie van de film" , dat het de magie van de bankrekening was ik kan er nog inkomen , maar van de film ?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?
het is ook wel genant om zo gekeurd te worden terwijl je erbij zit, maar ja, als je de zaag met Jan Mulder gedaan hebt laten vastleggen voor heel Nederland to see, ben je iedere schaamte toch wel voorbij![]()
Dat ze dan gewoon die cover op een stukje karton plakken ? Of hebben ze nog nooit zover gedacht ?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, daarom zat het ook dichtgeniet, he, maar Joep trok het open en zou ms net als Martin Bril deed met de toen niet dichtgeniete PB pics van Heleen van Rooyen het gewoon in zicht houden
Ik heb het niet gezien, maar wat is het ook een etter die Youp.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurde![]()
Mulder bulkt vh geld, die magie was het ook niet echt meer, denk ik zo, het was dat kind gewoon, welke verlopen kop van zestig plus krijgt de kans om met zo'n mooi meisje naakt in bed te liggen, de zaag praktiserend?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van verkopen van je lichaam gesproken. Dat die Mulder dan nog zegt "het was de magie van de film" , dat het de magie van de bankrekening was ik kan er nog inkomen , maar van de film ?![]()
Ik zie Mulder het zo zeggen tegen zijn vrouw : "Schat , ik kan in een film ,maar ik moet er een meisje in door midden zagen , wat denk je?"quote:Op woensdag 12 september 2007 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Mulder bulkt vh geld, die magie was het ook niet echt meer, denk ik zo, het was dat kind gewoon, welke verlopen kop van zestig plus krijgt de kans om met zo'n mooi meisje naakt in bed te liggen, de zaag praktiserend?
MUlder is rijk maar net niet rijk genoeg om dames te versieren omdat hij geld heeft, en detail hij is ook nog getrouwd, niet dat dat hem tegen zou houden, maar scheiden wil hij niet, dus je hebt er niets an
Ze staat in de Playboy a.s. vrijdag dus je kunt je helemaal uitleven.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef hoM3r het volgende:
Ik weet niet hoe ze heette, maar dat Jan Mulder meisje was wel mooi.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar wat is het ook een etter die Youp.Hij zou een keertje kritisch naar zijn eigen moeten kijken.
Ik heb het nog niet gezien, maar was Youp niet gewoon jaloers op het intellectuele eigendom van Heleen en probeerde hij met die actie gewoon zijn frustratie kwijt te raken?
Nee hoor ik heb zeker een goed punt! Ik heb het nog niet terug gezien, maar het was weer een heel lage, nare en ordinaire actie van Youp. Zoiets doe je gewoon niet, tenzij je iemand haat of echt niet mag. En dat komt in het geval van Youp voort uit jaloezie.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
!
jij bent hier degene die gefrustreerd klinkt
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef JohnDope het volgende:
Heleen van Royen is gewoon een hele intellectuele vrouw en Youp kan maar moeilijk wennen aan het feit dat hij een stuk minder intellectueel en hij een stuk ordinairder en platter is.
Het gaat helemaal niet om heleen van royen en het was een GRAPJE waar die meid ook helemaal geen moeite mee had. Verder zegt het inderdaad nogal wat over jou als je van Royen "heel intellectueel" noemt.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb zeker een goed punt! Ik heb het nog niet terug gezien, maar het was weer een heel lage, nare en ordinaire actie van Youp. Zoiets doe je gewoon niet, tenzij je iemand haat of echt niet mag. En dat komt in het geval van Youp voort uit jaloezie.
Heleen van Royen is gewoon een hele intellectuele vrouw en Youp kan maar moeilijk wennen aan het feit dat hij een stuk minder intellectueel en hij een stuk ordinairder en platter is.
iddquote:
ik vind hem ook wel leuk, beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef Mejoon het volgende:
best een grappige vent
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel leuk, beetje vreemd maar wel lekker![]()
lijkt me ook wel watquote:Op woensdag 12 september 2007 20:11 schreef golfer het volgende:
Gecertificeerd Bob Ross-instructeur.
Nice!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
ik heb ze nog zien optreden in de Vliegermolen, in Voorburg
Ik heb ze nooit gezienquote:Op woensdag 12 september 2007 20:14 schreef milagro het volgende:
ik heb ze nog zien optreden in de Vliegermolen, in Voorburg
dat is idd een gotspe ja, maar ik ben dan ook een vd weinige denk ik dan die zijn 1e boek niet om door te komen vond, zo onrustig geschreven.... niet mijn ding.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:19 schreef MadGuy het volgende:
Om maar even op Bert Barend terug te komen: ik vind het een 'gotspe' dat uitgerekend Kluun - king of non-literatuur - het heeft over de George Baker Selection als in "met alle respect"...
I'm with you.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:22 schreef milagro het volgende:
[..]
dat is idd een gotspe ja, maar ik ben dan ook een vd weinige denk ik dan die zijn 1e boek niet om door te komen vond, zo onrustig geschreven.... niet mijn ding.
Inderdaad een kopie van de stem van z'n vader.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat vond ik in de jaren 80 mooi De Police![]()
quote:
Ja, daar val je niet bij in slaap.quote:
Dat was een standaard zin van Bob Ross. Zo had hij er ook 1 over het schoonmaken van zijn kwast.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef MadGuy het volgende:
Ze heeft wel humor die Bob-Rossinstructrice. "Let's give this tree a happy little friend!"
Ook van hem:quote:"Beat the devil out of it".
quote:"We don't make mistakes, we just have happy little accidents."
Wat bedoelde jij met je smilie?quote:Op woensdag 12 september 2007 20:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Zo, nee je valt niet in slaap, maar wat bedoel je verders mee
![]()
Die drie waren hilarisch iddquote:Op donderdag 13 september 2007 20:05 schreef Piles het volgende:Geen 18e eeuwse
Opvoeden doe je zo
"Die zien we nooit meer terug"![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |