hier wat vrienden van Johan Derksen , omdat je het zo waardeertquote:
Stevie Ann toch?quote:Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef roburt het volgende:
weet iemand van wie dat nummer was dat giel als eerst draaide?
bijna goedquote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Overal komt hij vervolgens vertellen dat hij al zolang in de voetballerij zit, dat hij wordt bedreigt en dat hij zich niet meer in een stadion durft te vertonen. Dat zal vanavond niet anders zijn vermoed ik
Kate Nash, daarna Stevie Ann, dacht ik.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:48 schreef roburt het volgende:
weet iemand van wie dat nummer was dat giel als eerst draaide?
Ziek.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die belspelpresentatrice, was die knalbezopen of stoned ofzo ?![]()
![]()
![]()
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.quote:
Was zieligquote:Op donderdag 6 september 2007 01:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijkquote:
Zou best kunnen dat ze onwel werd na het poederen van haar neus, maar als ik die regisseur toch was had ik direct een dokter geroepen, dadelijk blijkt het een hersenbloeding te zijn ofzo. Je hoort van die dingen net als bij Roef Ragas, die nr 4 van Fc Utrecht afgelopen jaar en Puerte dat iemand plotseling onwel wordt en het dan fataal blijkt te zijn. Belachelijk natuurlijk dat die uitzending zo door gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
nou, iemand die op het punt staat een hersenbloeding te krijgen wil ook nog wel eens wartaal uitslaan, hoor, dus wel zo fijn als iemand dan even ingrijpt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |