Ziek.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:06 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Die belspelpresentatrice, was die knalbezopen of stoned ofzo ?![]()
![]()
![]()
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.quote:
Was zieligquote:Op donderdag 6 september 2007 01:15 schreef Mavro het volgende:
[..]
Nou, idd ja. Was echt niet grappig om te zien.
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijkquote:
Zou best kunnen dat ze onwel werd na het poederen van haar neus, maar als ik die regisseur toch was had ik direct een dokter geroepen, dadelijk blijkt het een hersenbloeding te zijn ofzo. Je hoort van die dingen net als bij Roef Ragas, die nr 4 van Fc Utrecht afgelopen jaar en Puerte dat iemand plotseling onwel wordt en het dan fataal blijkt te zijn. Belachelijk natuurlijk dat die uitzending zo door gaat.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
nou, iemand die op het punt staat een hersenbloeding te krijgen wil ook nog wel eens wartaal uitslaan, hoor, dus wel zo fijn als iemand dan even ingrijpt.quote:Op donderdag 6 september 2007 02:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze ziek is eigenlijk als ik het zo nog eens zie, het lijkt wel of ze steeds meer en meer "onder invloed" van iets komt ... Dronken ofzo eigenlijk
Er stond hier trouwens al eens in Humo dat ze die belspeldames voor ze op tv gaan soms een shotje sterke drank achterover laten drukken omdat ze 'vlotter' zouden zijn. Misschien kon deze er gewoon niet tegen![]()
helemaal gekquote:
die kop van die ventquote:
http://www.xs4all.nl/~indorock/blacky3.htmquote:Op donderdag 6 september 2007 20:36 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat de Indo-rockers bekend waren in Nederland waren de pioniers. Maar dit was de godfather.![]()
![]()
Zou het?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef arneaux het volgende:
Die indorocker was echt de koning. Ik hoop dat ie er volgende week weer zit. Maar dat zal wel niet.
Ja, jammer dat hij geen tafelgast was, had hem liever langer gezien ipv Gordon die eigenlijk niets te vertellen had. Jammer dat hij dat verhaal niet af kon maken.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:50 schreef arneaux het volgende:
Die indorocker was echt de koning. Ik hoop dat ie er volgende week weer zit. Maar dat zal wel niet.
Mooi dat je met de Pavarotti meeleeftquote:Op donderdag 6 september 2007 21:12 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzendingAlleen te veel Pavarotti ik begrijp dat wel voor de fans.
Leuk was ook die indorocker.![]()
Morgen MM![]()
Ik ben geen fan van hem.quote:Op donderdag 6 september 2007 22:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi dat je met de Pavarotti meeleeft
meer Gordon en Geer hè ?quote:
Matthijs werd wel even zenuwachtigquote:Op vrijdag 7 september 2007 02:05 schreef thettes het volgende:
Gordon, Geer of Pavarotti, echt heel diepgaand is het allemaal niet.
Wel lachen met die rocker inderdaad
Ben erg benieuwd inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |