Youp!quote:Op woensdag 12 september 2007 01:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee, ik had t zéker niet over koning Youp.
Zo te zien wel. En ze is ook al onmiddellijk de Playboy-covergirl van deze maand.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Trouwens grappig dat ze bij de vraag "Zei hij gewoon toen hij je bij het poffertjeskraam zag, wil je in m'n film spelen?" antwoordt "Ongeveer"
maw ze is met hem het bed ingedoken om de rol te krijgen?
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurdequote:Op woensdag 12 september 2007 02:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo te zien wel. En ze is ook al onmiddellijk de Playboy-covergirl van deze maand.
Maar verder verkoopt ze haar lichaam niet hoor.
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurde![]()
Ze weten bij DWDD dondersgoed dat ze geen Playboyplaatjes mogen vertonen.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1071855/1/301#53112364]woensdag 12 september 2007
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?
ja, daarom zat het ook dichtgeniet, he, maar Joep trok het open en zou ms net als Martin Bril deed met de toen niet dichtgeniete PB pics van Heleen van Rooyen het gewoon in zicht houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weten bij DWDD dondersgoed dat ze geen Playboyplaatjes mogen vertonen.
Van verkopen van je lichaam gesproken. Dat die Mulder dan nog zegt "het was de magie van de film" , dat het de magie van de bankrekening was ik kan er nog inkomen , maar van de film ?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:10 schreef milagro het volgende:
[..]
ms ook of vooral omdat ze bang was dat hij die foto's in de camera zou tonen, en dan krijgt ze ms problemen of zo?
het is ook wel genant om zo gekeurd te worden terwijl je erbij zit, maar ja, als je de zaag met Jan Mulder gedaan hebt laten vastleggen voor heel Nederland to see, ben je iedere schaamte toch wel voorbij![]()
Dat ze dan gewoon die cover op een stukje karton plakken ? Of hebben ze nog nooit zover gedacht ?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ja, daarom zat het ook dichtgeniet, he, maar Joep trok het open en zou ms net als Martin Bril deed met de toen niet dichtgeniete PB pics van Heleen van Rooyen het gewoon in zicht houden
Ik heb het niet gezien, maar wat is het ook een etter die Youp.quote:Op woensdag 12 september 2007 02:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze raakte trouwens even in paniek toen Youp de dichtgeplakte Playboy gewoon open scheurde![]()
Mulder bulkt vh geld, die magie was het ook niet echt meer, denk ik zo, het was dat kind gewoon, welke verlopen kop van zestig plus krijgt de kans om met zo'n mooi meisje naakt in bed te liggen, de zaag praktiserend?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Van verkopen van je lichaam gesproken. Dat die Mulder dan nog zegt "het was de magie van de film" , dat het de magie van de bankrekening was ik kan er nog inkomen , maar van de film ?![]()
Ik zie Mulder het zo zeggen tegen zijn vrouw : "Schat , ik kan in een film ,maar ik moet er een meisje in door midden zagen , wat denk je?"quote:Op woensdag 12 september 2007 02:28 schreef milagro het volgende:
[..]
Mulder bulkt vh geld, die magie was het ook niet echt meer, denk ik zo, het was dat kind gewoon, welke verlopen kop van zestig plus krijgt de kans om met zo'n mooi meisje naakt in bed te liggen, de zaag praktiserend?
MUlder is rijk maar net niet rijk genoeg om dames te versieren omdat hij geld heeft, en detail hij is ook nog getrouwd, niet dat dat hem tegen zou houden, maar scheiden wil hij niet, dus je hebt er niets an
Ze staat in de Playboy a.s. vrijdag dus je kunt je helemaal uitleven.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:39 schreef hoM3r het volgende:
Ik weet niet hoe ze heette, maar dat Jan Mulder meisje was wel mooi.
quote:Op woensdag 12 september 2007 02:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar wat is het ook een etter die Youp.Hij zou een keertje kritisch naar zijn eigen moeten kijken.
Ik heb het nog niet gezien, maar was Youp niet gewoon jaloers op het intellectuele eigendom van Heleen en probeerde hij met die actie gewoon zijn frustratie kwijt te raken?
Nee hoor ik heb zeker een goed punt! Ik heb het nog niet terug gezien, maar het was weer een heel lage, nare en ordinaire actie van Youp. Zoiets doe je gewoon niet, tenzij je iemand haat of echt niet mag. En dat komt in het geval van Youp voort uit jaloezie.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:25 schreef crownofthorns het volgende:
[..]
!
jij bent hier degene die gefrustreerd klinkt
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef JohnDope het volgende:
Heleen van Royen is gewoon een hele intellectuele vrouw en Youp kan maar moeilijk wennen aan het feit dat hij een stuk minder intellectueel en hij een stuk ordinairder en platter is.
Het gaat helemaal niet om heleen van royen en het was een GRAPJE waar die meid ook helemaal geen moeite mee had. Verder zegt het inderdaad nogal wat over jou als je van Royen "heel intellectueel" noemt.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb zeker een goed punt! Ik heb het nog niet terug gezien, maar het was weer een heel lage, nare en ordinaire actie van Youp. Zoiets doe je gewoon niet, tenzij je iemand haat of echt niet mag. En dat komt in het geval van Youp voort uit jaloezie.
Heleen van Royen is gewoon een hele intellectuele vrouw en Youp kan maar moeilijk wennen aan het feit dat hij een stuk minder intellectueel en hij een stuk ordinairder en platter is.
iddquote:
ik vind hem ook wel leuk, beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef Mejoon het volgende:
best een grappige vent
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind hem ook wel leuk, beetje vreemd maar wel lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |