Die verstaan 'm niet dus zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
Hij zal zich niet erg populair maken bij de Franstaligen.
uhm nee, maar dan alleen bij die lesboquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef Herodus het volgende:
Ben ik de enige die veel last van plaatsvervangende schaamte heeft als hij naar de Jakhalzen kijkt?
Dat Uschi-gevoel bedoel je.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:52 schreef Herodus het volgende:
Ben ik de enige die veel last van plaatsvervangende schaamte heeft als hij naar de Jakhalzen kijkt?
om 23.35 Ned 3 Teeuwen en Smeenkquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:34 schreef roburt het volgende:
komt Hans Teeuwen vanavond op tv? (lette niet zo goed op)
De kloof in België is zo diep dat hij in eender welke Waalse stad kan gaan rondwandelen en geen mens hem er zal herkennen. Of het moest een Nederlandse of Vlaamse toerist zijn ...quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
Hij zal zich niet erg populair maken bij de Franstaligen.
Niet? Ik vond het juist heel erg interessant. Met dank aan zijn vrouw een leuk kijkje achter de schermen bij de privéman Louis van Gaal en zeker geen saai standaardgesprekje ofzo. Ik was trouwens wel steeds bang dat Louis heel boos zou wordenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
Niet bepaald interessant dat gesprek met Louis.
Carl.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:28 schreef arneaux het volgende:
Louis was cool. Net als die Belg.
Ja, je was leuk Truusquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Carl is dikker gewordenVerders een leuke uitzending.
Louis en Truus zijn een mooi stel..
Wat had je dan verwacht, Tong?quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:38 schreef tong80 het volgende:
Het viel me tegen. Niks nieuws gehoord
Ah thnx, op dwdd.vara.nl stond 'ie nog niet.quote:Op zondag 9 september 2007 17:36 schreef milagro het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=5412968&md5=9670c6ff524474b8f581d2f37d2fea19
jammer dat hij niet herhaalt wordt.quote:
1 |
quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef roburt het volgende:
[..]
jammer dat hij niet herhaalt wordt.![]()
[ code verwijderd ]
zou die nog komen?
edit dankje milagro![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3fYLAbA546o
huh? dat had ik in het Teeuwen topic gepost toch?quote:Op zondag 9 september 2007 21:01 schreef roburt het volgende:
[..]
jammer dat hij niet herhaalt wordt.![]()
[ code verwijderd ]
zou die nog komen?
edit dankje milagro![]()
http://www.youtube.com/watch?v=3fYLAbA546o
Ik ben blij dat ik moet werken.quote:
Ja echt wel !! Wie de dames zijn weet ik niet.quote:Op maandag 10 september 2007 19:56 schreef golfer het volgende:
Nou, wat een diepteinterview weer met die dochter en moeder.
Tafelgast? Ik kijk er serieus naar uit.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wattttttttttttt, dat heb ik die Claudia niet horen zeggen.
Je bedoeld Youp van 't Hek ?
Geweldig Youpquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhu
[afbeelding]
Jan Mulder en Tygo zijn ook tof!
Tygo is een 1steklas randdebiel.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Uhu
[afbeelding]
Jan Mulder en Tygo zijn ook tof!
Ik vind hem vaak gave rollen hebben en die ook goed neerzetten. Ook vind ik hem wel humor hebben.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:11 schreef arneaux het volgende:
Tygo is een 1steklas randdebiel.
Hij kan wel acteren, dat is het punt niet. Maar is hij is zo godsvergeten irritant alsie geïntervieuwd of iets dergelijks wordt. Altijd moet 'ie iets 'grappigs' doen ofzo. Ook de keren dat hij bij DWDD was was hij altijd irritant.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik vind hem vaak gave rollen hebben en die ook goed neerzetten. Ook vind ik hem wel humor hebben.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:50 schreef MadGuy het volgende:
Wat een intens sloom figuur, die Leon.
telkens keer vliegt Fok eruit.quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef Dos37 het volgende:
Ik wou het ook net posten.
Fok werkt niet echt mee
"SODEMIETER OP ZEG!" *scheeuurrrrr*quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:30 schreef milagro het volgende:
wat een leuke uitzending was dit
Jan met de mislukte zaag, en dat met zo'n mooi meisje.
Youp met die PB, zat dat ding dichtgeplakt
Ik vind 'm eruit zien als een vieze junk. Met zn ongewassen haar.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:01 schreef thettes het volgende:
Die Jakhals had wel een item dat hetzelfde (meestal lage) niveau van de anderen, alleen z'n presentatie is erg belabberd. Het item zelf was echt best aardig.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:16 schreef Tinkepink het volgende:
Sinds wanneer mag er voor 21.00 22.00 uur seks worden uitgezonden op tv?
Je hebt 't toch over Van 't Hek (quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:31 schreef arneaux het volgende:
Ik vind 'm eruit zien als een vieze junk. Met zn ongewassen haar.
Wel jammer hé boriszquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef borisz het volgende:
de makers van CdW hadden het na vier jaar wel gehad,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |