Kutmods, meteen weer door slotjes postenquote:
dan is het iddquote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef Pheno het volgende:
Nee, kwam toevallig deze tijd weer binnen. Loempias ftw
quote:
Door slotjes heen posten....quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
loempia's... :...ook met koffie.....
![]()
![]()
dat denk jij ja...quote:
quote:
Ik heb bewijs...quote:
Al goed meissie, al goed!!quote:[..]
was prongeluk meneer OA
koffiequote:Op woensdag 5 september 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
loempia's...![]()
...maar met koffie.....
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 5 september 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutmods, meteen weer door slotjes posten
whehe, je eerstequote:Op woensdag 5 september 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
ik postte gewoon door
nog niet aan gewend dat dat kan
Ik ook niet. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw "bronnen" zijn niet goed hoor.. je hebt er geen nul![]()
Wii niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja jeetje...zo haal ik jullie echt niet uit elkaar....![]()
ben bang dat het misschien nog weleens zal gebeuren, doordat ik het stom genoeg niet doorhebquote:Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe, je eerste![]()
wel note-waardig dat moment![]()
Kan je ook zien wanneer ik die eventuele note heb gekregen?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw "bronnen" zijn niet goed hoor.. je hebt er geen nul![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Meer weet ik niet.
Misschien heb ik er wel 10! (Alhoewel, volgens mij waren het er 9, de laatste keer...)
Dat kan ik niet doen. Is nadrukkelijk verboden door het betreffende persoon!quote:
Jaa?! Goed geraden?!quote:
Euh... het is er meer dan één...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je ook zien wanneer ik die eventuele note heb gekregen?![]()
Moet dan na 22 augustus zijn geweest....
goeiemorgenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:!:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o
Zie het nu pas! Muck for MOD!
hihihi, je bent ook vlug van begripquote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:!:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !
Zie het nu pas! Muck for MOD!
Stel dat ik een note(s) heb gekregen.... dan geloof ik nooit dat het met OA is... dan zou het eerder met Miljonair zijn geweest...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... het is er meer dan één...![]()
foeiquote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ben bang dat het misschien nog weleens zal gebeuren, doordat ik het stom genoeg niet doorheb
inderdaad....quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... het is er meer dan één...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en das nr.10
opzettelijk layout verneuken![]()
Ja sorry, ff tijdje tussenuit geweest, dus niet gezien. Maar ik dacht al, jij hebt wel vaker de 301e post gehad in MENquote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihihi, je bent ook vlug van begrip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
5 september ca 13.44 uurquote:Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat ik een note(s) heb gekregen.... dan geloof ik nooit dat het met OA is... dan zou het eerder met Miljonair zijn geweest...![]()
Nou, kom op: data wil ik horen!!![]()
layout verneukenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihihi, je bent ook vlug van begrip
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bijquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik wou het wijzigen, maar mijn reactie was gesloten?! Een slotje op m'n post
.
[..]
quote:
Maar wel een note erbij dusquote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bij![]()
Dus je was te traag... helaas![]()
![]()
Dan hoor je al modje de post weer netjes vrij te geven, zodat de poster nogmaals de regels kan overtreden!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bij![]()
Dus je was te traag... helaas![]()
![]()
Spring dan spring!!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
geeft niet hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik wou het wijzigen, maar mijn reactie was gesloten?! Een slotje op m'n post
.
[..]
Ja sorry, ff tijdje tussenuit geweest, dus niet gezien. Maar ik dacht al, jij hebt wel vaker de 301e post gehad in MEN.
Wheheh.....quote:
geen idee of dat kan, ff proberenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoor je al modje de post weer netjes vrij te geven, zodat de poster nogmaals de regels kan overtreden!![]()
Mits het binnen de perken blijft natuurlijk...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Muck, Fruts & Cross zetten echt geen notes voor iets dat hier in KSC wordt gedaan....![]()
Heeft Cross ook weleens gedaan, toen hij "per ongeluk" een post had gewijzigd...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee of dat kan, ff proberen
quote:
quote:
Meer dan eens!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet hoor
ik ben ook pas een dagje blauw
ik heb inderdaad weleens een 301e post gehad ja
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Muck, Fruts & Cross zetten echt geen notes voor iets dat hier in KSC wordt gedaan....![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
Maarre, Oa schatje, je hebt inderdaad meer dan 1 note hoor!
Klopt, al komt het wel eens voor denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Mits het binnen de perken blijft natuurlijk...![]()
Dat valt natuurlijk weer onder het "besloten deel" van het forum...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we aan JeRa geen note-list van de KSC vragen?
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zitquote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Notes gebaseerd op vrijwel niets, geplaatst door een overijverige zeikerige mod in ONZ ws...![]()
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Welnee.. je zegt inhoudelijk helemaal niets....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zit
of lek ik nu inhoudelijke informatie.... hmm....
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.
Trouwens.. dit is precies een antwoord dat elke ander mod ook zou geven, dus je leert snelquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zit
of lek ik nu inhoudelijke informatie.... hmm....
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Neuh, hij was pissed omdat ik zijn adresgegevens gepost had.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vast omdat ie het gewoon leuk vond...
![]()
[..]
Trouwens.. dit is precies een antwoord dat elke ander mod ook zou geven, dus je leert snel![]()
Whehehe.....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neuh, hij was pissed omdat ik zijn adresgegevens gepost had.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef LaZZ_NL het volgende:
Net Nespresso apparaat gehaald... Smaakt goed..!![]()
![]()
mwah opzichquote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe..... [afbeelding]
Beetje terecht dan wel toch?!![]()
Een willekeurige andere mod, had het aangegeven en dan had het je ws een ban opgeleverd....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd!quote:
oh wat gekquote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wanneer krijg ik koffie van je?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef LaZZ_NL het volgende:
Net Nespresso apparaat gehaald... Smaakt goed..!![]()
![]()
Idd, had ie dat maar niet moeten doen...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik kan er ook niks aan doen dat hij bij mij in de straat woonde
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, Brave Hendrik!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, had ie dat maar niet moeten doen...![]()
1 voor elk kontjequote:
quote:
Ik vind hem heul niet mooi.quote:
Whehe. Daaromquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind hem heul niet mooi.
Maarja, ik kan een Wii winnen. Leuk voor m'n kids.
Verander terug dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
Kut. Ziet echt niet uit, tig keer dezelfde avatar onder elkaar![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fokkers met jullie kut ui
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
Kut. Ziet echt niet uit, tig keer dezelfde avatar onder elkaar![]()
quote:
Nee.quote:
Hoi Aartiquote:Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef Aarti het volgende:
dag popjes.
Heb je ergens moeten aangeven dat jij deze UI gebruikt?quote:
Vanavond ga ik meer kontjes toevoegenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 voor elk kontje.
Jij bent toch heul braaf?!
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef Aarti het volgende:
dag popjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |