Kutmods, meteen weer door slotjes postenquote:
dan is het iddquote:Op woensdag 5 september 2007 13:31 schreef Pheno het volgende:
Nee, kwam toevallig deze tijd weer binnen. Loempias ftw
quote:
Door slotjes heen posten....quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
loempia's... :...ook met koffie.....
![]()
![]()
dat denk jij ja...quote:
quote:
Ik heb bewijs...quote:
Al goed meissie, al goed!!quote:[..]
was prongeluk meneer OA
koffiequote:Op woensdag 5 september 2007 13:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
loempia's...![]()
...maar met koffie.....
![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 5 september 2007 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kutmods, meteen weer door slotjes posten
whehe, je eerstequote:Op woensdag 5 september 2007 13:34 schreef Muck het volgende:
ik postte gewoon door
nog niet aan gewend dat dat kan
Ik ook niet. Meer weet ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw "bronnen" zijn niet goed hoor.. je hebt er geen nul![]()
Wii niet?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja jeetje...zo haal ik jullie echt niet uit elkaar....![]()
ben bang dat het misschien nog weleens zal gebeuren, doordat ik het stom genoeg niet doorhebquote:Op woensdag 5 september 2007 13:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehe, je eerste![]()
wel note-waardig dat moment![]()
Kan je ook zien wanneer ik die eventuele note heb gekregen?quote:Op woensdag 5 september 2007 13:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jouw "bronnen" zijn niet goed hoor.. je hebt er geen nul![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:46 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Meer weet ik niet.
Misschien heb ik er wel 10! (Alhoewel, volgens mij waren het er 9, de laatste keer...)
Dat kan ik niet doen. Is nadrukkelijk verboden door het betreffende persoon!quote:
Jaa?! Goed geraden?!quote:
Euh... het is er meer dan één...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je ook zien wanneer ik die eventuele note heb gekregen?![]()
Moet dan na 22 augustus zijn geweest....
goeiemorgenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:!:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o
Zie het nu pas! Muck for MOD!
hihihi, je bent ook vlug van begripquote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Jo0Lz het volgende:!:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !:o !
Zie het nu pas! Muck for MOD!
Stel dat ik een note(s) heb gekregen.... dan geloof ik nooit dat het met OA is... dan zou het eerder met Miljonair zijn geweest...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... het is er meer dan één...![]()
foeiquote:Op woensdag 5 september 2007 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ben bang dat het misschien nog weleens zal gebeuren, doordat ik het stom genoeg niet doorheb
inderdaad....quote:Op woensdag 5 september 2007 13:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh... het is er meer dan één...![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en das nr.10
opzettelijk layout verneuken![]()
Ja sorry, ff tijdje tussenuit geweest, dus niet gezien. Maar ik dacht al, jij hebt wel vaker de 301e post gehad in MENquote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihihi, je bent ook vlug van begrip
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
5 september ca 13.44 uurquote:Op woensdag 5 september 2007 13:52 schreef OA het volgende:
[..]
Stel dat ik een note(s) heb gekregen.... dan geloof ik nooit dat het met OA is... dan zou het eerder met Miljonair zijn geweest...![]()
Nou, kom op: data wil ik horen!!![]()
layout verneukenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:51 schreef Muck het volgende:
[..]
hihihi, je bent ook vlug van begrip
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bijquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik wou het wijzigen, maar mijn reactie was gesloten?! Een slotje op m'n post
.
[..]
quote:
Maar wel een note erbij dusquote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bij![]()
Dus je was te traag... helaas![]()
![]()
Dan hoor je al modje de post weer netjes vrij te geven, zodat de poster nogmaals de regels kan overtreden!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als modje is geweest kan je d'r niet meer bij![]()
Dus je was te traag... helaas![]()
![]()
Spring dan spring!!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
geeft niet hoorquote:Op woensdag 5 september 2007 13:54 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Ik wou het wijzigen, maar mijn reactie was gesloten?! Een slotje op m'n post
.
[..]
Ja sorry, ff tijdje tussenuit geweest, dus niet gezien. Maar ik dacht al, jij hebt wel vaker de 301e post gehad in MEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |